Dames gezocht!

Have fun !

Enneh, morgen zit ik niet in B46 ;) Daar kom ik pas weer als die met z'n kingsize brommert weer terug is :+

Ik alleen tussen al die dames, dat durf ik echt niet aan hoor, ik ben maar een teer zieltje :P

Maar je hoort morgen zeker nog wat van me :Y
 
Dames: op 25 mei is een motorbabe toertocht in Groot Ammers!
We verzamelen met een aantal bij de Mac in Heteren om met een gezelschap uit de regio Arnhem en oostelijker daar naartoe te rijden.
Nu als zo'n 70! dames en persbelangstelling............. wie gaat er mee vanuit Heteren?
Voor meer info stuur even een pb-tje

Gr. Bizet
 
Dames: op 25 mei is een motorbabe toertocht in Groot Ammers!
We verzamelen met een aantal bij de Mac in Heteren om met een gezelschap uit de regio Arnhem en oostelijker daar naartoe te rijden.
Nu als zo'n 70! dames en persbelangstelling............. wie gaat er mee vanuit Heteren?
Voor meer info stuur even een pb-tje

Gr. Bizet

70 motorbabes ? :o :9 *D
 
Hai Drey,

Speciaal voor jou verkeerde datum doorgegeven.......... Het is zaterdag 24 mei _O- , enne ......... de heren mogen komen kijken hoor ........... aan de kant van de weg :} .

Ow, dan is m'n dochter bij me -O-

En da's een krengetje voor iemand van 4. Als zij er is mag ik niet naar andere vrouwen kijken :+
 
Zie het stil going fast topic (ofzo) voor adres ed voor morgen (de 24e dus) in Groot Ammers *O* *O* *O*

Hai Drey,

Speciaal voor jou verkeerde datum doorgegeven.......... Het is zaterdag 24 mei _O- , enne ......... de heren mogen komen kijken hoor ........... aan de kant van de weg :} .
 
Ff voor de dames hier:

Motorclub op zoek naar oma's
Uitgegeven: 19 mei 2008 10:12

HAARLEM - De motorclub YCC Benelux uit Haarlem is op zoek naar oma's die nog geregeld op de motor rijden. "We weten dat ze er zijn, maar weten alleen niet hoe we ze kunnen vinden", liet bestuurslid Lucia Cedee maandag weten.

Het is de bedoeling dat alle motor-oma's zich komende zondagochtend verzamelen op de Grote Markt in Haarlem. "We willen graag in het Guinness Book of Records", aldus Cedee.

"Er staat nog niets in vermeld over oma's op een motor, dus een record hebben we al snel te pakken."

:+
 
haha, ik heb deze al van verschillende kanten gekregen. Helaas kan ik zondag niet en Haarlem is mij net iets te ver weg na zaterdag Groot Ammers. Enne.... ik ben geen oma!

Heren: jullie mogen morgen in Groot Ammers komen :} en :W langs de kant van de weg hoor, vinden we helemaal niet erg _O-

Gr. Bizet

Ff voor de dames hier::+
 
haha, ik heb deze al van verschillende kanten gekregen. Helaas kan ik zondag niet en Haarlem is mij net iets te ver weg na zaterdag Groot Ammers. Enne.... ik ben geen oma!

Heren: jullie mogen morgen in Groot Ammers komen :} en :W langs de kant van de weg hoor, vinden we helemaal niet erg _O-

Gr. Bizet

Sorry, ik moet morgen werken :+ En om oma te worden kan je lang wachten, of je moet bij ons zuske zijn _O-
 
haha, ik heb deze al van verschillende kanten gekregen. Helaas kan ik zondag niet en Haarlem is mij net iets te ver weg na zaterdag Groot Ammers. Enne.... ik ben geen oma!

Heren: jullie mogen morgen in Groot Ammers komen :} en :W langs de kant van de weg hoor, vinden we helemaal niet erg _O-

Gr. Bizet

Waar blijven de foto's ? -O-

Of heb je die morgen bij ? Kom ik ze dan wel ff kijken *D
 
hier alvast een foto, de rest moet je maar een keer komen kijken
full
 
Jullie zien: Ik heb de dames gevonden *O* *O* *O*

@ Carmen: ik heb je een mailtje gestuurd (sorry,sorry een beetje laat, drukdrukdruk) lijkt me leuk om een keer samen te :] .
 
Terug
Bovenaan Onderaan