Z1000 - Z750 - Z750S - Plaza nr. 42

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik heb vanmiddag mijn nieuwe helm gekocht *O*

ik ben happy :Y
x-lite x701 mat zwart *O* dark smoke vizier komt als het goed is volgende week aan :Y

x701matzwart1.jpg


x701matzwart2.jpg


x701matzwart3.jpg


meteen zondag testen met een lange rit naar assen O-)
 
Sinds het weer hier wat warmer is +- 18° ondervind ik dat mijn achterband van mijn Z750 met standaard Dunlop Qualifiers schuift gelijk hel!

Vooral in rechtse bochten ondervind ik veel hinder. Is er nog iemand met dit probleem? Is niet echt bevorderlijk voor het vertrouwen ! -O-
Ik heb geen ervaring met de "oude" Qualifiers maar ze komen er bij diverse testen niet helemaal lekker uit.
De nieuwe Qualifiers RR zijn vele malen beter maar toen ik die erom had liggen waren ze in het begin erg goed qua sturen en grip in nat en droog. Daarna heb ik tig-duizend vakantiekm's gemaakt en dus weet ik niet hoe ze zijn als ze een beetje versleten zijn.

Btw; ik heb een 1000 maar het zal voor de grip en slijtage van de banden niet zo'n gigantisch verschil zijn....denk ik.
 
Sinds het weer hier wat warmer is +- 18° ondervind ik dat mijn achterband van mijn Z750 met standaard Dunlop Qualifiers schuift gelijk hel!

Vooral in rechtse bochten ondervind ik veel hinder. Is er nog iemand met dit probleem? Is niet echt bevorderlijk voor het vertrouwen ! -O-


hoe is het met de bandenspanning ??
 
Ik dacht laat ik is opzoek gaan naar mede Z rijders en heb er hier volgens mij aardig wat gevonden. Ik ben zelf sinds afgelopen zaterdag de trotse eigenaar van een Z1000 uit 2006.

hier een fototje.

Groeten Kevin.

[afbeelding]


Het moet hier toch een nest zijn met allemaal nieuwe ZZZZters, :Y :Y

Alle nieuwe ZZters welkom. :W :W :W

Ad, ik geloof dat je gelijk hebt. :Y :Y :)
 
de qualifiers van Dunlop worden slecht warm


zelfs op de dynobank wordt mijn achterband niet echt warm....en dat met 175 pk aan t wiel.
glijden ondervindt ik ook de eerste paar bochten...de wangen worden wel wat warmer bij bochtenwerk, maar dan moet je eerst wat bochtjes voorzicht pakken , eenmaal bochten draaiend gaat het goed, dan is de band op temperatuur

is geen optimale wegband, maar wel slijtvast door de harde compound zeker op het middendeel.

toch hebben de banden me tot nu toe niet verrast , dit in tegenstelling van de ervaringen van andere 10 rijders, denk dat ik ook wat voorzichtiger ben, zeker in het begin als alles nog niet op temperatuur is.


hebbie nog sponsors nodig voor 7 juni ?
 
post nr 99.


aan dit nr heb ik goede herinneringen in de sport 600 klasse was dit mijn start nr in het eerste jaar. :]

wel weer een tijdje geleden '83 of zo iets :o
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan