Z1000 - Z750 - Z750S - Plaza nr. 42

Status
Niet open voor verdere reacties.
Kan iemand mij hier vertellen waar ik online de transparante tankpad voor de Z750 van 2005 kan bestellen? Dus die 'strik' met 2 losse stukken erlangs.
Ik kan deze om de een of andere reden niet meer vinden.

Ik heb de zoekfunctie enz al geprobeerd, maar kom geen stap verder.

Hopelijk kan iemand mij verder helpen.
 
Heren,

Hier heb ik minder nieuws, gister na een dag lekker rondrijden op het einde van mijn trip een schuiver gemaakt, dit was op de postbank in omgeving arnhem. Hier is zojuist een nieuwasvalt aangelegt en in de bocht lag ineens een boel grind. dus er was geen houden aan en ben onderuit gelukkig niet te hard de berm in gevlogen(anders lag ik beneden of tegen een boom :/ ) Omdat ik me nog niet all risk verzekerd heb, heb ik politie laten komen, dit omdat het naar mijn weten de fout is van de gemeente, deze hadden de weg nooit mogen vrijgeven met dit gevaar. ik ongeveer een uur op deze plek gestaan en verschillende getuigen de gegevens opgenomen. ondertussen elke motorrijden en automobilist gewaarschuwd. Na het waarschuwen van een andere motorrijden ging hij bijna alsnog onderuit. Het was echt levens gevaarlijk, ook de agent geeft dit bevestigd(motoragent) en durfde nieteens weg te gaan, omdat het zo weer fout zou gaan. Na een kwartier nadat ik gevallen ben, kwam er een jongen aan met zijn buurman in de auto, was in dezelfde bocht gevallen en had ook schade.

Zijn er mensen die dit wel eens meegemaakt hebben, want de zaak lijkt me duidelijk en ik ga er vanuit dat de gemeente deze schade gaat betalen. ( er zijn geen waarschuwingsborden geplaats, en de weg was open)

Op dit moment in rauw, want mijn zed was net helemaal klaar voor de zomer :( '(


das dan niet zo mooi, heb je een rechtsbijstand verzekering schakel die dan eens in.

ik heb het zelf eens bij de hand gehad met losse straat klinkers niet gevanllen maar wel een achterband en wiel wat naar de klote was.

ik heb niet het geheel vergoed gekregen 50% voor de band en ik meen 80% voor de nieuwe velg.

het is voor mij echter al weer behoorlijk wat jaartjes terug ik weet dus niet wat de huidige regels zijn.

suc6 met de afhandeling.
 
Gisteren een mini meet gehad op mijn werk met Jantah.
Die kwam even lang op de desmosedici van de Ducati club :9~
Wat een geluid zit in die machine zeg en wat is dat ding uit een mooi spul opgebouwd :}
Wordt tijd dat kawa eens met een straat versie van de ZX-RR screamer op de proppen komt })
 
vriend... *O* *O*

@ Sutra, volgens mij heeft waarborgfonds alleen zin als er een ander motorvoertuig erbij betrokken is hoor?
Ikzelf ben een paar jaar geleden onderuit gegaan over een oliespoor in een bocht. Volgens getuigen had een vrachtwagen die olie vlak daarvoor verloren uit een oliedrum die erop stond.
Omdat de olie dus vlak voor mijn valpartij op straat terecht zou zijn gekomen, kon de wegbeheerder niet aansprakelijk worden gesteld. Men moet nl. wel de gelegenheid hebben gehad om de weg schoon te kunnen maken of het gevaar te markeren.

Via het waarborgfonds heb ik toen toch de schade betaald gekregen en zelfs nog een beetje smartegeld omdat ik er een whiplash aan over had gehouden.

Het ligt dus aan de situatie EN, heel belangrijk, getuigen!
 
Vandaag eindelijk mn kentekenplaathouder geplaatst....
wat een pokke werk is dat zeg om die taartschep eraf te krijgen...
heb de Rizoma FOX geplaatst (moet nog even wat foto's maken)

[afbeelding]

LED kentekenplaat verlichting ziet er ERG mooi uit...
Je krijgt er 3 formaten kentekenplaatbrackets bij, je kan alles demonteren (reflector/knipperlichthouders/kentekenplaatverlichting)...
ben er erg blij mee :)

FOTO's komen er aan :)....
In elk geval een strak ding! :}
 
In elk geval een strak ding! :}


dit is ook lekker strak als hendeltje

070b_1.JPG


:9~ :9~ :9~
 
Het schijnt zo te zijn dat deze de druk van het systeem checked, en andere fouten in het systeem kan ontdekken. Deze stuurt dan ook het ABS lampje aan....
Een leiding op zich kan de druk niet beïnvloeden. Dat blijf je doen met je rechterhand (of voet).
Ik kan me hooguit iets voorstellen bij de aansluitingen van de leidingen, dat die afwijken van de standaardkoppelingen.

Maar Kawa is toch niet het enige merk met ABS? Er zullen er toch zeker nog meer zijn die de standaard leidingen vervangen hebben voor staal ommantelde?
 
Een leiding op zich kan de druk niet beïnvloeden. Dat blijf je doen met je rechterhand (of voet).
Ik kan me hooguit iets voorstellen bij de aansluitingen van de leidingen, dat die afwijken van de standaardkoppelingen.

Maar Kawa is toch niet het enige merk met ABS? Er zullen er toch zeker nog meer zijn die de standaard leidingen vervangen hebben voor staal ommantelde?

Een leiding blijft een leiding, wat je misschien wel zou hebben als je staalomvlochten leidingen monteert , dat je ABS veel eerder gaat aanspreken, omdat er dan geen rubberleiding-rek meer inzit.
 
Een leiding blijft een leiding, wat je misschien wel zou hebben als je staalomvlochten leidingen monteert , dat je ABS veel eerder gaat aanspreken, omdat er dan geen rubberleiding-rek meer inzit.
ABS reageert niet op de druk in het systeem maar op het blokkeren van het wiel, dan laat het een beetje druk van de leiding af zodat het wiel weer gaat rollen. En zolang je maar genoeg druk uit blijft oefenen op het systeem blijft het steeds even de boel iets van druk afhalen. Vandaar ook dat vibrerende gevoel in je remhendel bij een blokkerend wiel.
 
:W

Hoe ist met de ZX10? Gaat al dat vermogen al vervelen??


:+


PS. Is Mini-muis al weer helemaal up and running? Ik ben daar niet meer zo van op de hoogte maar ga er vanuit dat ie ook weer :] ?
eerlijk gezegd is na een lange tijd niet rijden het weer enorm wennen aan dat beest.
die fiets verveelt nooit , echte funbike

Minimis is up and running. is druk aan t sparen voor n goede motorfiets.
wil misschien gaan circuitrijden op circuitdagen
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan