Het Grote GSX-F Topic - Deel II

De megameeting in mei hoeveel van ons gaan mee?

  • Ja

    Stemmen: 5 22,7%
  • Nee

    Stemmen: 9 40,9%
  • Twijfel

    Stemmen: 5 22,7%
  • Nooit!

    Stemmen: 3 13,6%

  • Totaal aantal stemmers
    22
Status
Niet open voor verdere reacties.
het gsx-je zal hier ook wat vaker de schuur uit gaan komen ..

mijn vriendin is vandaag namelijk geslaagd voor haar motorrijbewijs *O*

volgende week nog even de carbs laten synchroniseren en de bouggie's vervangen en dan is ie er weer helemaal klaar voor
 
Okay, hier dan ook maar een plaatje van die van mij. Ben een tijdje niet meer op MF geweest, leuk om al de Fjes van de lezers te zien.

GSX600F 1992
Foto-WVQVNAEJ.jpg


Mods:
volledig overgespoten (mat zwart)
nieuwe stickers (fluor green)
Soloseat
zwart kuipruitje
matzwarte koppelings- en remhendel
K&N luchtfilter
Sebring open raceuitlaat (GSXR750)
LED-achterlicht (niet op de foto)
Hugger (niet op de foto)
Achterspatbord afgezaag (niet op de foto)

En er is nog genoeg te doen
 
Laatst bewerkt:
Hey JW. Verwijder eerst ff je bagagebeugels voor je met die hugger gaat rijden. Op deze manier schieten de haakjes onder je hugger, trekken je hugger aan 1 kant omhoog en je band slijt dwars door je hugger heen. Heb ik ook gehad.

Ik heb trouwens exact dezelfde hugger, moest die van mij wel nog aardig aanpassen ivm de ketting. Het gat heb ik inmiddels dicht gemaakt met oude plastic delen die ik gesmolten heb en in het gat gesmeerd. Uiteindelijk afgewerkt met polyester plamuur en weer zwart gespoten.


Maar jantje heet ook niet stilgezeten hoor! Kom ie mannen:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Weer een leuke add-on!
 
Zie hier de foto's van de reparatie:

Foto-CVFU8NHI.jpg


en na het spuiten

Foto-C8338YQD.jpg


en weer gemonteerd

Foto-D66U66ZO.jpg
 
Laatst bewerkt:
Deze mag ook in de openingspost JW. Het is de GSX400F van mijn vriendin uit 1994

Foto-ZOOBBBNU.jpg


Mods:
Laser K1 race uitlaat
carbon rem- en koppelingshendel

binnenkort:
Soloseat
Termignoni racedemper
 
Okay, hier dan ook maar een plaatje van die van mij. Ben een tijdje niet meer op MF geweest, leuk om al de Fjes van de lezers te zien.

GSX600F 1992
[afbeelding]

Mods:
volledig overgespoten (mat zwart)
Ooooh, matzwart gespoten... :X
Dat staat echt strak, heb je dat zelf gedaan, en welke lak heb je gebruikt?

Ik heb mijn onderkuip in de zwarte tectyl 190, stiekum leek het me best cool om alle kuipen ermee te doen, die coating is echt behoorlijk stevig.

Ben benieuwd, mzzlz
T
 
Hey JW. Verwijder eerst ff je bagagebeugels voor je met die hugger gaat rijden. Op deze manier schieten de haakjes onder je hugger, trekken je hugger aan 1 kant omhoog en je band slijt dwars door je hugger heen. Heb ik ook gehad.

Ik heb trouwens exact dezelfde hugger, moest die van mij wel nog aardig aanpassen ivm de ketting. Het gat heb ik inmiddels dicht gemaakt met oude plastic delen die ik gesmolten heb en in het gat gesmeerd. Uiteindelijk afgewerkt met polyester plamuur en weer zwart gespoten.

Nou precies mijn verhaal :X . Echt waar wat je beschrijft is gebeurt! Helemaal krom achter een haakje en afgesleten op links. ik moet hem ook ff repareren en er op gooien. Ziet er strak uit man! Ben je morgen nog bij de Megameet?
 
Hehehe, ik vroeg je toch al of je ze eraf ging halen }) ?
Had het nu toch maar gedaan ;)

Edit: niet dat ik wist dat het je hugger zou slopen natuurlijk, het lijkt gewoon cooler :)
 
Laatst bewerkt:
Hier in de buurt hebben we een bedrijfje dat De Grote Schuur heet. Is een grote schuur ergens in de weilanden en die verkopen allemaal restpartijen. Ik heb bij hun spuitbussen matzwarte autolak gekocht voor 3,5 euro per grote spuitbus. Ook heb ik blanke autolak bij ze gekocht, ook voor 3,5 euro per bus.

Ik heb alle kuipen gedemonteerd, geschuurd met de machine (grof schuurpapier) en steeds fijner tot er geen papier meer was voor de machine, toen ben ik tot korrel 800 doorgegaan met de hand. Toen ontvet met amonia en in de kunstof primer gezet. Paar lagen matzwart erop, laten drogen. Toen stickers erop en toen twee lagen blanke lak. Ik had hem eerst zonder blanke lak, maar dan slaat hij grijs uit bij veel zon. Ik moet de voorkuipen nog in de blanke lak zetten en de rechter kontkuip moet opnieuw gedaan worden. Dat was de eerste kuip die ik spoot, toen was ik nog lui en had ik de stickers niet volledig verwijderd.

Het resultaat is niet zoals het bij een spuiter vandaan komt, maar voor een motor van 16 jaar oud vind ik het meer dan voldoende.
 
Hier in de buurt hebben we een bedrijfje dat De Grote Schuur heet. Is een grote schuur ergens in de weilanden en die verkopen allemaal restpartijen. Ik heb bij hun spuitbussen matzwarte autolak gekocht voor 3,5 euro per grote spuitbus. Ook heb ik blanke autolak bij ze gekocht, ook voor 3,5 euro per bus.

T#ring, bestaat de grote schuur nog steeds? Jaren, jaren terug heb ik daar wel eens verf weggehaald. Wel ff goed kijken wat je daar koopt :)
 
T#ring, bestaat de grote schuur nog steeds? Jaren, jaren terug heb ik daar wel eens verf weggehaald. Wel ff goed kijken wat je daar koopt :)

Je kan daar inderdaad nog steeds verf kopen. Tegenwoordig mengen ze het zelfs voor je op kleur. Mijn hele woonkamer is met Latex van de grote schuur gedaan en dat is perfect spul voor de helft van het geld.

Je kan er tegenwoordig veel meer kopen dan alleen verf, maar het ging hier over F-jes geloof ik, dus ik zal hier stoppen ;)

Het lakwerk van mijn F ziet er op de foto trouwens mooier uit dan in het echt hoor. Er moet nog veel aan gebeuren, alleen nu moet er gereden worden. Volgende winter ga ik wel weer verder klussen.
 
Vandaag nog steeds geen spiegels!!! :( :( :(

Louis gemaild, snel een mailtje terug, volgens hun had de koerier het pakketje de 14e al geprobeerd af te geven. Wat bullshit is, want ik was thuis en heb sowieso deze week geen papiertje in de bus gehad.

Tsja, je had gelijk JW... ;(

We wachten af... :z
 
Vandaag nog steeds geen spiegels!!! :( :( :(

Louis gemaild, snel een mailtje terug, volgens hun had de koerier het pakketje de 14e al geprobeerd af te geven. Wat bullshit is, want ik was thuis en heb sowieso deze week geen papiertje in de bus gehad.

Tsja, je had gelijk JW... ;(

We wachten af... :z

DPD zeker, breek me de bek niet los.... :(
 
Ik weet het niet, de vorige keer was het selectvracht dacht ik, maar kan me vergissen, ik krijg zo vaak pakketjes aan de deur. De gewone pakketdienst is hier altijd prima voor elkaar, eigenlijk geen typisch jattertje met een bijbaantje.

Eerst problemen met Motozoom, en nu dus ook Louis, damn.
Zucht... B|
 
Laatst bewerkt:
Shit zeg, bedenk me nu ineens dat ik van het weekend een regen combi + zadeltassen set heb besteld bij louis, als dat maar goed komt dan...
 
Hey, hier een leuke foto van twee GSXjes. Exact dezelfde kleurstelling, op het kuipruitje na. Maar het ging van kwaad tot erger: hij had ook een Motoport sticker _O- zelfs uit hetzelfde bouwjaar *O*

Ik heb alleen iets van 25K kilometers meer O-)
full
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan