Het Grote GSX-F Topic - Deel II

De megameeting in mei hoeveel van ons gaan mee?

  • Ja

    Stemmen: 5 22,7%
  • Nee

    Stemmen: 9 40,9%
  • Twijfel

    Stemmen: 5 22,7%
  • Nooit!

    Stemmen: 3 13,6%

  • Totaal aantal stemmers
    22
Status
Niet open voor verdere reacties.
Heeft suzuki die voor een GSX600f uit 2002 dan? :D

Ik hoorde van iedereen van niet. Suzuki waar ik momenteel ben geweest wordt ik een beetje van het kastje naar de muur gestuurd ;)

iig bedankt. Ik weet dat Braada ze vroeger maakte, maar braada is volgens mij van deze aardbol verdwenen. Google levert iig niet meer op over braada :p
 
ik zou niet weten of ze die hebben, daar zou alleen mijn zoektocht beginnen.

Heb hem niet nodig, heb te vaak iemand achterop om zon ding erop te schroeven. Daarbij vind ik het bij een echte sportfiets wel mooi, maar verder meestal niet..
 
Nou bij het oude model zoals die van mij vind ik het zeker niet lelijk om de duo er van af te halen.
Maar dan wel een beschaaft plaatje er op en niet zo een kamelenbult. Het is tenslotte geen srad.
Bij de modernere modellen is het een ander verhaal, Die neigen toch al meer naar toer model vind ik.
 
Thanx :D

Ik heb hem meteen bestelt, de 'kamelen bult' :D

Ik heb hier best lang naar gezocht en kon echt niets vinden. Ik heb zelf ook nog op ebay gezocht maar vond niets... Misschien ben ik niet zo'n goede zoeker.

Ik vind het zelf best mooi staan bij de GSX600F, past mooi bij het geheel en de lijnen van de motor. Maar dat is mijn mening he :D
fefd_1.JPG
 
Ik wilde net mijn achtervering eens bijstellen. Gisteren met passagier gereden en vond mijn vering een stuk te zacht. Aangezien ik dit weekend ook veel met passagier ga rijden wil ik hem toch wat harder zetten.

Net eens in het boekje gekeken hoe ik de vering moet verstellen, maar ik krijg met geen mogelijkheid beweging in die ring, ook lijkt de vering op 1! te staan ipv 4.

Hoe kan ik die ring verdraaien?
 
Ik wilde net mijn achtervering eens bijstellen. Gisteren met passagier gereden en vond mijn vering een stuk te zacht. Aangezien ik dit weekend ook veel met passagier ga rijden wil ik hem toch wat harder zetten.

Net eens in het boekje gekeken hoe ik de vering moet verstellen, maar ik krijg met geen mogelijkheid beweging in die ring, ook lijkt de vering op 1! te staan ipv 4.

Hoe kan ik die ring verdraaien?

Ik kan het even niet meer terug vinden, maar ik dacht dat je eens de borgmoer moes los draaien en hem dan kan verstellen. Sleutel zit megeleverd in je onboard greedschapsetje.

Ik zal nog even verder zoeken.


full
 
Laatst bewerkt:
Thanks!
Kun je zo ook aangeven welke de borg moer is? Dit is overigens een ander plaatje als dat in mijn boekje staat.
 
Voor zover ik nu lees zit die er bij dit model niet op. Dit is een plaatje van een model van na 1997. Ik weet niet precies welk model jij hebt maar het werk principe allemaal op het zelfde. Ook van de andere merken.
 
Ok prima! Ik heb een 600 uit '96. Ik zal morgen als het weer licht is nog eens proberen en dat toolsetje erbij pakken. Stom dat ik daar niet eens aan gedacht heb!
 
IK zou er ook niet zo snel aan denken, het is dat ik van de week toevallig een kawa moet reparenen aan de weg. toen zag ik hem weer in het setje zitten.

btw, dit topic begin al aardig vol te raken, is de nieuwe startpost al klaar black-katana?
 
Laatst bewerkt:
jazeker tuffer die WAS klaar... euhm... de laptop is gecrashed, maar als jullie nou niet te hard posten, dan maak ik morgen een nieuwe...
 
en wel helemaal up to date he ;) *O*


pffff ik kan niet wachten om te beginnen met rijden, 6 april eindelijk me avb, mocht ik niet weer iets van me lichaam kapot maken :( ... gister wel me theorie gehaald *O*
 
Thanx :D

Ik heb hem meteen bestelt, de 'kamelen bult' :D

Ik heb hier best lang naar gezocht en kon echt niets vinden. Ik heb zelf ook nog op ebay gezocht maar vond niets... Misschien ben ik niet zo'n goede zoeker.

Ik vind het zelf best mooi staan bij de GSX600F, past mooi bij het geheel en de lijnen van de motor. Maar dat is mijn mening he :D
[afbeelding]

vind ik ook :Y
 
jazeker tuffer die WAS klaar... euhm... de laptop is gecrashed, maar als jullie nou niet te hard posten, dan maak ik morgen een nieuwe...

Je kan nu wel de oude die je een tijdje terug hebt gemaakt als basis gebruiken toch,

edit, wat betreft de kamelen bult, Ik zou een platter afdek plaatje mooier vinden. Ik weet het zeker denk ik.
:+
 
Laatst bewerkt:
Ik pik idd de oude en voeg wat ik vergeten ben wel toe, maar dat word morgen omdat ik nu op een inimini laptop zit en dat werkt echt niet tof met linkjes knippen en plakken.


En FLUXBURN, je moet er ook lief om vragen hoor :Y :9
 
om weer even terug te komen op de duoseatcovervraag van net, is dr nog iemand die er 1 voor een oud model heeft liggen? t liefst zwart
 
om weer even terug te komen op de duoseatcovervraag van net, is dr nog iemand die er 1 voor een oud model heeft liggen? t liefst zwart


heyhey, das niet zomaar zwart, maar suzuki metallic zwart he :+



en even rustig aan met tiepen mensen ik ben nog niet klaar met de openingspost.... Moet nog ff wat doen
 
Hallow allemaal,

Hier ook een gsx-f rijder.
Tijdje geleden hier al wel eens gepost, maar door drukte ook weer in de vergetenheid geraakt.
Ik heb nu meer tijd, dus zal proberen wat meer tijd in dit topic rond te brengen...

Ik heb een GSX600f uit 1998 (officieel 25kw op kenteken }) )
Rijd er het hele jaar mee door en zomers menig sportief bochtje.

:W
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan