Ff voorstellen!

Charlott

MF'er
4 mei 2008
51
0
Almere
Na ruim 2 jaar motorrijden (en regelmatig even op MF spieken) moest het er toch maar eens van komen dat ik lid werd...

Ik ben 21 jaar oud en kom uit Almere.
Heb 2 jaar lang met veel plezier op een Kawa ZZ-R gereden tot ik kort geleden onderstaande blade heb gekocht:


full
 
ik ben bang dat er nu heel veel verzoekjes komen om foto's van jou :X
die mensen staan hier op mf bekend als testosterron bommetjes :P

welkom op MF ennieweej :W mooie honda :9
 
Laatst bewerkt:
Helaas nog geen foto's met m'n blade maar wat foto's met m'n kawa heb ik nog wel liggen;

full
 
Na ruim 2 jaar motorrijden (en regelmatig even op MF spieken) moest het er toch maar eens van komen dat ik lid werd...

Ik ben 21 jaar oud en kom uit Almere.
Heb 2 jaar lang met veel plezier op een Kawa ZZ-R gereden tot ik kort geleden onderstaande blade heb gekocht:


[afbeelding]

Welkom op MF meid..
Enneh, succes met het volgen van dit topic, het gaat morgen waarschijnlijk erg hard hier.. :X

Wiebel, je bent er snel bij man.. ;)
 
hey charlott en welkom hier bij idd de testosteronnen bommetjes |(

maar ik las ook dat je een vriend hebt , maar rijdt hij geen motor of hebben jullie die blade samen gekocht?

p.s. goede keuze geweest om een blade te kopen
en kom eens kijken bij onze fireblade 900 rr topic *O*

veel plezier hier :W
 
Laatst bewerkt:
hey charlott en welkom hier bij idd de testosteronnen bommetjes |(

maar ik las ook dat je een vriend hebt , maar rijdt hij geen motor of hebben jullie die blade samen gekocht?

p.s. goede keuze geweest om een blade te kopen
en kom eens kijken bij onze fireblade 900 rr topic *O*

veel plezier hier :W

Thanks!
En nee de blade is 100% van mij!
Hij heeft na enig aandringen van mij kort geleden zijn motorrijbewijs gehaald en afgelopen vrijdag hebben we zijn CBR 600F opgehaald.

Ik kijk al met smart uit naar de mensen die denken dat hij zo aardig is om mij een rondje op zijn blade te laten rijden ipv de conclusie trekken dat ie gewoon van mij is...Grrrrr ;( ;(
 
Toch aardig dat je vriendje zo aardig is jouw ook eens op die Blade te laten rondrijden.

Heb je zelf ook al een motor... een 250 cc sjoppertje ofzo... ?? *D
 
|( ;( |( ;( |( Boehoehoe kijk nu wat je met me doet! '(

Gehehe.... Ik rij rustig 40.000 km per jaar... en ken toch echt "meisjes" diemij er vet uitrijden... -O-


Laat ze maar denken en geniet van de verbazing als je eerder aan t terrasje staat als hun ;)

En als het echt nodig is heb ik nog wel een
post-shoulder-muscles.jpg

om echt even uit te huilen :P
 
Laatst bewerkt:
Hahaha nou dat wordt vast nog erger op het moment dat mensen het daadwerkelijk gaan vragen! ;)

Maar ach...het heeft ook wel weer wat om die verbaasde gezichten te zien! *O* *O*


ja tis nu nog vroeg, let straks maar op _O-

zal er ff een paar hierheen sturen :9

en idd wie verwacht er nou een dame met een blade onder haar R***
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan