KTM 950 SM en meer lc8 Deel II

Zin in een voorjaarsmeeting & ook aanwezig?

  • 3 April

    Stemmen: 0 0,0%
  • 10 April

    Stemmen: 11 50,0%
  • 17 April

    Stemmen: 5 22,7%
  • 25 April

    Stemmen: 4 18,2%
  • Nee doe mij maar een zondag!!!

    Stemmen: 2 9,1%

  • Totaal aantal stemmers
    22
Status
Niet open voor verdere reacties.
had ik deze al gepost ?
oude doosch anders..
GroteFoto-ONFSVGOB.jpg
 
ik ben idd 19 zit heel erg te twijfelen om een sm-r te bestellen

Als je nog 19 bent zit je dan niet met 25kw? Ik had ook eerst mijn motorijbewijs gehaald en 2 jaar later auto. Heb nu al zo'n 4jaar een auto rijbewijs en ga vrijdag achter een eerste auto aan. Zal geen m3 worden aangezien ik de afschrijving van auto's te zot vind. Waarschijnlijk een Mazda MX3 die ik helemaal ga afrijden. Voor mij is auto vervoer, motorrijden een hobby.


had ik deze al gepost ?
oude doosch anders..
[afbeelding]

Vind het uitlaatsysteem van de super enduro veel mooier lopen dan de gewone SM, zal die van de SE ook op de SM passen?
 
Laatst bewerkt:
geen idee sjorrit, ik ken de sm niet zo goed.
toen ik ging shoppen voor een lc8 was het voor mij liefde op het eerste gezicht met de SE.
ik hou ook van zandhappen (hiervoor met een lompe xt600 en een lc4 620 met noppen), maar vooral de foto's van mosseltje zijn SE met supermotard set gaf de doorslag.
alleen balen dat ik al een tijd niet goed in mijn financien zit om een supermotard setje wielen enzo erbij te kopen. dan heb je looks van de se, met noppen en supermotard optie :)

edit

even zo brutaal om een foto van mosseltje zijn SE in supermoto kledij te posten.. heerlijke machine...
08062008056ir2.jpg
 
Laatst bewerkt:
kwam trouwens bij de zoektocht naar een foto van de SE-sm van mosseltje deze foto tegen in het begin van dit topic, om de kriebels van 10 april te doen beginnen :
10062008065pf1.jpg
 
Als je nog 19 bent zit je dan niet met 25kw? Ik had ook eerst mijn motorijbewijs gehaald en 2 jaar later auto. Heb nu al zo'n 4jaar een auto rijbewijs en ga vrijdag achter een eerste auto aan. Zal geen m3 worden aangezien ik de afschrijving van auto's te zot vind. Waarschijnlijk een Mazda MX3 die ik helemaal ga afrijden. Voor mij is auto vervoer, motorrijden een hobby.Vind het uitlaatsysteem van de super enduro veel mooier lopen dan de gewone SM, zal die van de SE ook op de SM passen?
SE uitlaat past ook op de SM, de uitlaat onderlangs is niet goed voor de prestaties/koeling machine/piloot, bij SE heeft het te maken met de grondspeling, die is nu veel gunstiger.
 
Ha bedankt voor de fotos! Heb je meer?
Past er een Laptop in de tassen en hoe bevallen de tassen je?
Komt het door dat jij andere handgrepen hebt, dat je ze er niet op hebt of past het bij mij wel?

Ik ben aan het kijken of ik ze ga aanschaffen.
Ik wil er woon-werk (wekelijks) mee gaan rijden.
Laptop? Hmm, nee heb het enkel voor Eifeltripjes gebruikt. Wat ik wel kan zeggen dat laptop niet in kan passen, omdat de vorm van de tassen niet rechthoekig maar ruit zijn.

Handgrepen zijn idd anders bij mij, maar heb het voor het gemak weggelaten.

Binnenkort ga ik naar de plaat bovenop de grepen kijken, ik wil een kleine tas van Bagsconnection achterop hebben voor de kleine proviand en regenpak. Heb geen trek meer in om lange ritjes in eifel of Italie met rugzak aan mijn rug.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan