KTM 950 SM en meer lc8 Deel II

Zin in een voorjaarsmeeting & ook aanwezig?

  • 3 April

    Stemmen: 0 0,0%
  • 10 April

    Stemmen: 11 50,0%
  • 17 April

    Stemmen: 5 22,7%
  • 25 April

    Stemmen: 4 18,2%
  • Nee doe mij maar een zondag!!!

    Stemmen: 2 9,1%

  • Totaal aantal stemmers
    22
Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb mooie oplossing bedacht voor de RAM-Mount, de meegeleverde klem (veredelde uitlaatklem) vind ik niet zo mooi.~[/quote]


Hey dat is een mooie oplossing! Heb je die zelf gemaakt, of ergens gekocht? Als je hem zelf gemaakt hebt, hoe heb je dit gemaakt en waarvan? Ik heb wel interesse in zoiets, heb ook een Zumo namelijk en vindt de oplossing met die beugel ook nix...
 
Ik was bij Verpalen geweest, vanwege de gescheurde peilslangetje van de olietank. En hij wist mijn olieverbruikklacht allang. Hij heeft bij deze gelegenheid meteen 10W60 erin gegooid. Om te zien of beter gaat. 10W40 zat ca 2500 km in.

Dus ik hou het in gaten. A.s maandag 30 juni ga ik Zandvoort :]. En op 6 juli ga ik ongeveer 3 weken weg naar Dolomieten *O* . Natuurlijk gaat die SM mee op de aanhanger. 8-)

Heb ook erg mooie routes uitgestippeld op mapsource en in Zumo geladen. }) [afbeelding]

Heb mooie oplossing bedacht voor de RAM-Mount, de meegeleverde klem (veredelde uitlaatklem) vind ik niet zo mooi.
Wat een leven heb jij zeg, gaat gewoon weer doodleuk 3 weken in de Dolomieten rijden :9~
 
He, erwin
Ik zie nog steeds geen toerenteller
Hoe kan dat, ik weet uit zeer betrouwbare bronnen dat je een mooi setje thuis
hebt liggen (zelf gezien :Y )
Ja, dat klopt. Het is lastiger dan ik dacht.... -O- De tellerunit heeft ook een diagnose functie. De teller geeft zichzelf pas vrij als het signaal vanuit de injectie-ECU krijgen.

Daar zit nou een probleem, heb carbs, dus geen injectie-ECU en geen extra draad voor die teller.

Ik ga wel ff met de scoopmeter bij mijn maat zijn 990 SD spelen, om te kijken wat voor een signaal het geeft. Ik hoop op een simpele 8,3 volt, die spanning heb ik met de multimeter bij SD gemeten. Of het spanning constant of dutycyclus was, weet ik niet.

Ook laat KTM-nl helaas niet meer zichzelf horen.
 
Heb mooie oplossing bedacht voor de RAM-Mount, de meegeleverde klem (veredelde uitlaatklem) vind ik niet zo mooi.\


Hey dat is een mooie oplossing! Heb je die zelf gemaakt, of ergens gekocht? Als je hem zelf gemaakt hebt, hoe heb je dit gemaakt en waarvan? Ik heb wel interesse in zoiets, heb ook een Zumo namelijk en vindt de oplossing met die beugel ook nix...[/quote]
Ja, het is zelf gemaakt, maar niet goed, omdat het te glad is, RAM-arm heeft geen grip op. Ik moet nog de rambal met inwendige draad krijgen, heb het besteld.

Bout van de stuur is M8 en is ca 30 mm lang. Wat ik ga doe is: tapeind maken met 2 verschillende draadeinden, ene draadeind M8 dus en andere draadeind voor de RAM-bal. RAM-bal wordt dan vastgemaakt met Loctite en tapeind met RAM-bal in stuurklem met de hand draaien tot niet verder gaat, dan de originele bout met normale gereedschap aandraaien. Ram-bal wordt vanzelf vast. Je krijgt echt niet los hoor.

Ook heb ik de stroomkabel voor Zumo deelbaar gemaakt.
full
 
Als ik Zumo-houder weghaal, wordt de stekker afgedicht door een dummy stekker die afgekit is.
full
 
Als ik Zumo-houder weghaal, wordt de stekker afgedicht door een dummy stekker die afgekit is.[afbeelding]

Wow, bedankt voor je uitleg! Moet nog ff zien of ik me hier op ga storten..is nog wel ff wat werk. Die stekker, hoe kom je daar aan? Ik haal soms de houder er af en bindt de draad dan een beetje op, maar de zumo heeft dus geen afdichting voor de stekker. Deze had de oude (de streetpilot) dus wel..:(
 
Wow, bedankt voor je uitleg! Moet nog ff zien of ik me hier op ga storten..is nog wel ff wat werk. Die stekker, hoe kom je daar aan? Ik haal soms de houder er af en bindt de draad dan een beetje op, maar de zumo heeft dus geen afdichting voor de stekker. Deze had de oude (de streetpilot) dus wel..:(
Heb het afgekeken van gps.nl en heb stekker bij rickdonkers.nl besteld. Het is binnen 2 dagen bezorgd (vandaag overdag betaald, volgende dag binnen :} )

Stekker

Er is ook een beschrijving bij voor de inelkaar zetten van de stekker in zijn website, ff op die stekker aanklikken.

Wat ik had besteld:
* 1x complete set Seal2
* 1x 23630 2 polige stekker erbij, deze dichtkitten en gebruiken voor als ik Zumo thuislaten.

Verzendkosten is 6 euro, dus voor 10,50 euro ben je klaar. Dat scheelt wel. Of je kan voor de meerdere mensen stekker bestellen, dan is het natuurlijk nog goedkoper.


Zelf meegebracht van mijn werk: paar krimpkousen met verschillende diameters.

Wat je nodig hebt is tang om boel netjes te klemmen.
 
Dus ik hou het in gaten. A.s maandag 30 juni ga ik Zandvoort :]. En op 6 juli ga ik ongeveer 3 weken weg naar Dolomieten *O* . Natuurlijk gaat die SM mee op de aanhanger. 8-)
Heb ook erg mooie routes uitgestippeld op mapsource en in Zumo geladen. })

Pfffff wat een elendig leven moet jij leiden zeg. :Y
Ik ga lekker dit weekeind naar de Eiffel met het vrouwtje en de 950SM. B| B|

Tja, je kan niet met zijn allen naar de DOLEMIETEN, ik moet er niet aan denken zeg. :X ....



:+
 
@ Mosseltje, Nice 8-)

@ Gali, miss heb ik vanmiddag jou gespot in Assen, wegrijden naar de uitgang van de motorparking. Ik zag in het verte een SM-R en droeg je een zwarte rugtas met zilveren(?) zoom.
 
Laatst bewerkt:
@ Mosseltje, Nice 8-)

@ Gali, miss heb ik vanmiddag jou gespot in Assen, wegrijden naar de uitgang van de motorparking. Ik zag in het verte een SM-R en droeg je een zwarte rugtas met zilveren(?) zoom.
Ik wou dat ik ja kon zeggen,maar helaas Erwin ;(
 
dat was een kerel uit Baarle Nassau.
motor komt bij Dipi weg.


ik heb m ff gesproken bij tankstation onderweg.

niet veel KTM's gezien.
wat superdukes
1 adventure
2 EXC's
enkele SM
1 SM-R

Dat was een hele nieuwe dan?, Dipi heeft er 3 verkocht,waarvan 1 aan mij en 1 aan een belg die er na 3x rijden geen zin meer in had |(





Vanmiddag weer ff gespeeld op het industrieterrein in Breda
 
Laatst bewerkt:
Dat was een hele nieuwe dan?, Dipi heeft er 3 verkocht,waarvan 1 aan mij en 1 aan een belg die er na 3x rijden geen zin meer in had |(

volgens mij heeft hij hem daar vorig jaar nieuw gekocht.
SM-R
akra's
zwarte frame-beschermers
handkappen
crash-protectors

reed daarvoor op een LC4 640/660
hij was destijds aan t twijfelen tussen SuperDuke en SM-R
SM-R stond er toen, dus heeft die gekocht

en heeft er zeer duidelijk geen spijt van

heeft bij het tankstation onderweg de DB-killers verwijderd :}

dus heb ik die gok ook maar gewaagd.
vervolgens "vlot" optrekken bij tankstation, rijdt 5-0 parallel op de parkeerplaats |(
dus toch maar ff gas dicht gedraaid.
 
Gisteren stond er nog een SM-R te koop in de showroom van DIPI. :Y
Dat was ook wat ik d8 :z ,dan hebben hun er 4 gehad, weet wel dat die laatste die er nu staat uit Italië komt, ach het maakt me ook niet uit, het is een fijne bike :]
wanneer gaan we weer rijden mosseltje?, dan word het ook tijd dat Christiaan meegaat. :)
 
wanneer gaan we weer rijden mosseltje?, dan word het ook tijd dat Christiaan meegaat. :)

:^


Mijn remschijf was na het laatste ritje zwart uitgeslagen. :X

Als we gaan toeren dan 't liefst deze week. Zaterdag gaan er weer ff noppen onder voor een offroad rit komende zondag. Ook leuk. :Y

Als het goed is ben ik morgen iets eerder klaar met werk en kan ik vanaf 18:00 al op de motor zitten.

Anders woensdag-, donderdag-, vrijdagavond of zaterdag ochtend en middag. O-)
 
:^


Mijn remschijf was na het laatste ritje zwart uitgeslagen. :X

Als we gaan toeren dan 't liefst deze week. Zaterdag gaan er weer ff noppen onder voor een offroad rit komende zondag. Ook leuk. :Y

Als het goed is ben ik morgen iets eerder klaar met werk en kan ik vanaf 18:00 al op de motor zitten.

Anders woensdag-, donderdag-, vrijdagavond of zaterdag ochtend en middag. O-)
Ik ga vanavond al knallen,morgen in de namiddag moet ik mijn motor voor een 7500km beurt neerzetten en kan ik een motor meenemen, ben benieuwd wat voor hok het word :X
Laat het voor morgen nog wel ff weten Maurits :]
 
Ik ga vanavond al knallen,morgen in de namiddag moet ik mijn motor voor een 7500km beurt neerzetten en kan ik een motor meenemen, ben benieuwd wat voor hok het word :X
Laat het voor morgen nog wel ff weten Maurits :]

hier geen knallen voor mij.
zit op mn werk nog ff te wachten op klanten.

miss morgen of woensdag ff kijken hoe het met de tijd uitkomt.

7500 km beurtje, hmmmm, dat zal dan ws onderweg worden naar Andorra :X
daarvoor geen tijd, en daarna zal het eerder een 10K beurt worden :]

nu nog ff bagagerek voor SE zien te scoren.
of TT-koffers er op of 21-18 wielen er in *O*
 
2 weken geleden mijn nieuwe dempers binnen gekregen. Geluid is brute shit!!! :9~

Hebben jullie ervaring met de Akrapovic mapping voor de 990? Het zijn Leo's, maar dat zal geloof ik niet veel uit maken.

Roeland

full
 
2 weken geleden mijn nieuwe dempers binnen gekregen. Geluid is brute shit!!! :9~

Hebben jullie ervaring met de Akrapovic mapping voor de 990? Het zijn Leo's, maar dat zal geloof ik niet veel uit maken.

Roeland

[afbeelding]
Mooi fietske :} , volgens mij heb je zelfs een Leovinci mapping voor de 990, heb er persoonlijk geen ervaring mee,maar vaak is dat wel het geval..
 
Gisteren was een leuke dag geweest, ik heb mijn SM-R op Zandvoort beter leren kennen.

Mijn eigen grens is weer stukje opgeschoven, die van SM nog lang niet :}
full
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan