Gooische hooligans.... deeltje 24! BBQ time!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het wordt alleen wel erg voorspelbaar. Pikkie zegt dat ie al superveel ervaring heeft en supergoed kan rijden. Iedereen gaat hem fucken, en het tenslotte gaan alle net scooter-af gozertjes (m3rcury, DanielV e.d.) posen met kneedownfoto's en hoe goed ze kunnen rijden. Zij hebben zelf niet door dat zij in elk topic iedereen afkraken, en zelf de enigen zijn die goed kunnen rijden. Zo hypocriet als de pest!
Overigens is dat menneke ook wel om te huilen :')
 
Goedemiddag allemaal :W

BM heeft zojuist naar buiten gekeken en besloten vanmiddag eens een stukkie te gaan touren, hoogste tijd!! *O*
 
Goedemiddag allemaal :W

BM heeft zojuist naar buiten gekeken en besloten vanmiddag eens een stukkie te gaan touren, hoogste tijd!! *O*

Doe eens gek ;)

Het wordt alleen wel erg voorspelbaar. Pikkie zegt dat ie al superveel ervaring heeft en supergoed kan rijden. Iedereen gaat hem fucken, en het tenslotte gaan alle net scooter-af gozertjes (m3rcury, DanielV e.d.) posen met kneedownfoto's en hoe goed ze kunnen rijden. Zij hebben zelf niet door dat zij in elk topic iedereen afkraken, en zelf de enigen zijn die goed kunnen rijden. Zo hypocriet als de pest!
Overigens is dat menneke ook wel om te huilen :')

M3rcury... mannetje is nog in zijn 25 kw periode en is voor de 2e keer al zijn rijbewijs kwijt... doe je goed ;)
 
Doe eens gek ;)M3rcury... mannetje is nog in zijn 25 kw periode en is voor de 2e keer al zijn rijbewijs kwijt... doe je goed ;)

hihi.. ik zit dat topic ook ff goed op te fokken.. wat een stel boerenlummels gewoon.. hopelijk halen die werkelijk nooooit hun rijbewijs.. wat een stel mongolen..
 
hihi.. ik zit dat topic ook ff goed op te fokken.. wat een stel boerenlummels gewoon.. hopelijk halen die werkelijk nooooit hun rijbewijs.. wat een stel mongolen..

gast.. wij zijn ook alleen maar aan het rellen _O- _O- We hebben niks tegen jou ;)

en over die post hierboven.. ik loop iedereen iedereen af te kraken.. in het echt ben ik gewoon normaal geloof ik :+

@ poike.. ik ben nooit scooter gast geweest, en ik ben mijn rbw nog nooit kwijt geweest :+

zo is dat ook weer opgeheldert.. en nu ga ik jullie topic niet verder storen, want anders gaan we hier ook rellen :X
 
Laatst bewerkt:
ik :+

@ poike.. ik ben nooit scooter gast geweest, en ik ben mijn rbw nog nooit kwijt geweest :+

zo is dat ook weer opgeheldert.. en nu ga ik jullie topic niet verder storen, want anders gaan we hier ook rellen :X
Oké, dan verwar ik je denk met iemand anders. Maar wat betreft het in elk topic laten zien hoe goed jij kan rijden, en anderen afzeiken is er een bepaald groepje (Jij, DanielV e.d.) die alleen maar mensen afkraken, maar volgens mij niet zelf doorhebben dat ook zij geen engeltjes zijn. Hoe hypocriet is DanielV om Rutger dinges af te zeiken (over iets waar hij misschien wel gelijk heeft) maar als hij hetzelfde gedaan heeft? Bovendien is het niet nodig om elke keer in elk topic je kneedownfoto's te posten, ook al is je gsxr best mooi :) :W
 
@ poikie: Bij Boudewijn, Huizen. Was volgens het slagingspercentage online goed en de instructeur die ik heb bewees dat alleen maar meer.

@ Nocer: hey again. :W

@ Jeroenster: Nou ik heb van mn instructeur tijdens de stukken die ik naar de parkeerplaats reed nooit echt commentaar gehoord tenzij ik echt iets goed fout doe, en soms laat hij me ook nog omrijden ook dus ik heb al iets van het verkeer meegemaakt. En de enige keer dat die daar commentaar over had was dat ik 's voor een auto langs ging en die oude man eventjes op zn rem moest. Dus ik weet niet of het voor mij lastiger gaat worden. En ja ik weet hoe extreem zelfverzekerd dat klinkt. :) Nu maar hopen dat ik dat waar mag gaan maken na donderdag. :X
 
Ik had trouwens bijna nog een fucking zwaar ongeluk op de kamerlingh Onnesweg.
Vriend van mij reed, ik zat in de bijrijdersstoel auto was een swift..

Wij rijden op de Larenseweg slaan 3 kwart af naar de Kamerlingh Onnesweg.
Hij rijdt netjes 50 daar.. en voor ons rechts van de Kamerlingh Onnesweg loopt nog een ventweg ook de Kamerlingh Onnesweg.

Google Maps

Even via google maps uitgedrukt.

Rondom die ventweg zijn auto's geparkeerd.
Wij zien tussen die auto's door dat er een opel linksaf Kamerlingh Onnesweg wilt op rijden(aan de knipper te zien).. Dus wij denken naja.. die rijdt gewoon een klein stukje met de neus de weg op om even te kijken of er niks aan komt.
Rijdt ze gewoon langzaam de weg op. Die vriend van mij kan gelukkig auto rijden dus die wist precies wat ie moest doen. Hij slingerd de auto in een keer naar links om de auto te ontwijken. SCHEELDE NET 1 FUCKING centimeter of zo..

Gelukkig heeft hij niet geremd of snelheid geminderd anders hadden we dus een fucking ernstig ongeluk..

Waarschijnlijk als ik daar met de motor had gereden... had ik er vol op gezeten.. (IK RIJ DAAR DUS NOOIT NETJES 50) B| Was wel weer even een leermoment.. damn
 
Ik had trouwens bijna nog een fucking zwaar ongeluk op de kamerlingh Onnesweg.
Vriend van mij reed, ik zat in de bijrijdersstoel auto was een swift..

Wij rijden op de Larenseweg slaan 3 kwart af naar de Kamerlingh Onnesweg.
Hij rijdt netjes 50 daar.. en voor ons rechts van de Kamerlingh Onnesweg loopt nog een ventweg ook de Kamerlingh Onnesweg.

Google Maps

Even via google maps uitgedrukt.

Rondom die ventweg zijn auto's geparkeerd.
Wij zien tussen die auto's door dat er een opel linksaf Kamerlingh Onnesweg wilt op rijden(aan de knipper te zien).. Dus wij denken naja.. die rijdt gewoon een klein stukje met de neus de weg op om even te kijken of er niks aan komt.
Rijdt ze gewoon langzaam de weg op. Die vriend van mij kan gelukkig auto rijden dus die wist precies wat ie moest doen. Hij slingerd de auto in een keer naar links om de auto te ontwijken. SCHEELDE NET 1 FUCKING centimeter of zo..

Gelukkig heeft hij niet geremd of snelheid geminderd anders hadden we dus een fucking ernstig ongeluk..

Waarschijnlijk als ik daar met de motor had gereden... had ik er vol op gezeten.. (IK RIJ DAAR DUS NOOIT NETJES 50) B| Was wel weer even een leermoment.. damn
Met de auto ben ik niet zo schrikkerig, kan wel wat hebben })

Echter, met de motor MOET je er gewoon rekening mee houden dat de ander die actie maakt en je snelheid aanpassen.

:Y ze doen soms rare dingen :Y
 
Oké, dan verwar ik je denk met iemand anders. Maar wat betreft het in elk topic laten zien hoe goed jij kan rijden, en anderen afzeiken is er een bepaald groepje (Jij, DanielV e.d.) die alleen maar mensen afkraken, maar volgens mij niet zelf doorhebben dat ook zij geen engeltjes zijn. Hoe hypocriet is DanielV om Rutger dinges af te zeiken (over iets waar hij misschien wel gelijk heeft) maar als hij hetzelfde gedaan heeft? Bovendien is het niet nodig om elke keer in elk topic je kneedownfoto's te posten, ook al is je gsxr best mooi :) :W

ik kan niet goed rijden. ik kan alleen hellingshoeken maken. En ik geef ook toe dat ik soms te ver ga, maar het blijft een forum waar je je achter een internet naam kan verschuilen. en daarom rel ik ;)
En ik heb ook door dat ik geen engeltje.. ach maakt verder ook niet uit, het is dus maar forum.
maar ik ga jullie topic verlaten :W have a nice post time :Y
 
Laatst bewerkt:
Met de auto ben ik niet zo schrikkerig, kan wel wat hebben })

Echter, met de motor MOET je er gewoon rekening mee houden dat de ander die actie maakt en je snelheid aanpassen.

:Y ze doen soms rare dingen :Y

ik zeg... VRO!! :]

Na 5 keer remmen in de bocht heb je dan eindelijk je grens gevonden |( Maar dan weet je ook direct hoe ver je kunt gaan.. en da's héééél ver.. zonder ABS dan.. :+
 
ik kan niet goed rijden. ik kan alleen hellingshoeken maken. En ik geef ook toe dat ik soms te ver ga, maar het blijft een forum waar je je achter een internet naam kan verschuilen. en daarom rel ik ;)
En ik heb ook door dat ik geen engeltje.. ach maakt verder ook niet uit, het is dus maar forum.
maar ik ga jullie topic verlaten :W have a nice post time :Y

Had je mijn tip nog uitgeprobeerd?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan