Newbie vraagjes, o.a. VZ800 Marauder en VT600

Zo...gisteren even AVB ingekopt. Theorie was al in de pocket, dus nou alleen nog even met verkeer erbij :-) Nog even met instructeurs en andere leerlingen gepraat over wat hun eerste aanschaf was (of gaat worden) en eigenlijk was iedereen het tovh wel over twee dingen eens:

1. een naked bike is op alle fronten een betere aanschaf
2. ondanks dat moet je je hart volgen (OK, dat klinkt een beetje melodramatisch maar jullie weten vast wel wat ik bedoel....net als een auto of een huis koop je een motor niet alleen met je verstand maar ook met je gevoel).

Het gaat dus gewoon een cruiser worden, want daarom ben ik er 'in the first place' mee begonnen. En eigenlijk staat zelfs dat poetswerk me niet eens tegen :-)

Ook wel vet: op mijn werk is er een motorvereniging waar je je voor nog geen drie tientjes per jaar bij kan aansluiten, die regelmatig toeren en belangrijker: ze hebben een hal met de nodige tools waar ervaren rijders zeg maar les geven aan n00bs zoals ik in motortechniek en het broodnodige onderhoud e.d. Dat is sowieso iets wat ik graag wil: heb geen behoefte om dat ding in de schuur te zetten en er alleen naar om te kijken als de zon schijnt.

Maar om de thread toch maar aan de gang te houden, weer een vraagje voor jullie: hebben de meesten van jullie je eerste fiets pas gekocht nadat je je rijbewijs had gehaald? Mij leek dat logisch, maar er waren gisteren op de examendag verbazingwekkend veel lui die al een fiets in de schuur hadden staan...

Ik heb van mijn 17 tot 29 zonder rijbewijs gedaan :-)
 
ik ben van de "vóór-de-verplichte-motorrijles" generatie.
kocht dus mijn eerste motor toen ik 18 was.
direct ook een "proefrijbewijs" aangevraagd, met een L-plaatje achterop
en gaan.

2 maanden later mijn rijbewijs gehaald.
 
ik ben van "na de verplichte motorijles" generatie en dat rijlessen ontzettend duur zijn. Mn motor heb ik dan ook na de rijexamens aangeschaft. Ik moest namelijk zien hoeveel geld ik nog over zou houden.
 
Heheh...ja, herkenbaar.

Hopen dat ik in een keer slaag, anders slinkt het budget voor mijn toekomstige motor straks nog tot onder de prijs van een tweedehands Marauder die ik inmiddels echt wel wil hebben :-)
 
STOP.. STOP.. STOP... Niet verder zoeken!!! Ik verkoop mijn VZ-800.

Zie hier: http://www.motor-forum.nl/forum/list_messages/204774

Ik heb twee jaar op deze bike rond gereden en naar volle tevredenheid.

Proefrit van 1,5 uur.. Ik vind het prima... (maar volgens mij heb je je rijbewijs nog niet)
Het orginele zadel.. Tsja, ik heb spieren in mijn reet dus nergens last van...
Een 8je draaien.. Wel uitkijken dat er geen blauwe in de buurt is want dan heb je een prent :+
Keren op de weg, absoluut te doen als je je motor maar beheerst....

Mijn motor heeft veel extra's en het belangrijkste.. Een eerlijke prijs..!!!

Dus bel of mail ff en je bent voor een nette prijs de gelukkige eigenaar van een nette bike !!

IMG_4979.jpg
 
WAT ????????

Afvallige..!!!! :X
de enige andere Marauder-rijder in Middelburg gaat stoppen ??? '(

kom je nog wel tegen op Neeltje :Y

:]

wat ga je nu halen of staat het op zmvc.nl ?
 
Dat ziet eruit als een hele nette Marauder zeg...misschien toch even mijn idee of pas een feits te kopen ná het behalen van m'n AVD heroverwegen & wat financieen op een rijtje zetten. I'll get back to you!
 
Glimt bijna net zoals die van CartmanNL.

Voor de duidelijkheid, de voorste is die van mij.... :+

Hier nog met oude spiegels en zonder scherm. Zowel scherm als orginele Suzuki spiegels (zoals die bij CartmanNL) nieuw erop gezet.

Ik heb een half jaar gereden zonder rijbewijs maar ik ben dat ook eigenwijs..

22a079c7.jpg
 
Vet, een zoek-de-verschillen plaatje! OK, ik heb er een: waar is je luchtfilter met de OEM sierplaat heen?
 
Laatst bewerkt:
Die brooddoos heeft een loze functie en ik vind hm mooier zonder.
Dus eraf geschroeft en drie RVS boutjes handvast erin gedraaid..

Waar ie is gebleven..?? Hij ligt nog steeds hier op mijn eettafel...
Dus je krijgt hm er sowieso bij en als je hm er terug opwil is dat
zo gebeurd...

Voor de andere Marauderrijders: http://www.moccsplace.com/images/pair/pair3.htm
 
Laatst bewerkt:
owhja was op Neeltje toen ik net me niuwe avatar genomen heb.. *D

Paulussttt stuur mij die foto's eens die je toen gemaakt hebt.. hebbik nog nie
*O*
 
Terug
Bovenaan Onderaan