Yamaha X-CITY 250

Volgens zijn profiel woont ie in Noorwegen :D
Ha ha, nee ik ken hem van de NHN-groep. Vollgende week zondag hebben we een ritje, dan mag hij ff op mijn scoot rijden.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Volgens zijn profiel woont ie in Noorwegen :D
Nannestad hé! ik zou willen dat dat m'n woonplaats was. :+



Ben nog steeds wel beniewd naar de Xmax. De Xmax is wat breder en lager dan de XCity had ik het idee, vooral breder. Maar over de automaat ben ik echt erg over te spreken! Alleen al dat plastic... :N :+
 
De Aarschotse politie

heeft onlangs een nieuwe scooter aangekocht. De Yamaha X City 250 cc heeft grote wielen (16 inch voor en 15 inch achter) en een lage zitpositie. Dat is de perfecte combinatie op het gebied van wendbaarheid en comfort.

Naast de politieuitrusting (zwaailichten, sirene en striping) is de scooter ook voorzien van een hoog scherm en een doordachte afsluitbare bergruimte onder het zadel voor de helm en de aktetas.

De scooter is aangekocht voor de wijkagenten. De totale kostprijs bedraagt 7451,20 €.

full
 
Nee hoor geen testen... die andere is toch echt een x max hoor...

Schijnbaar een ander politiefiliaal.
 
Misschien zei ie wel nee......en dan krijg je er..........juist ja!
 
Potverdrie, wat een heel erg mooie machine is deze X-City. Persoonlijk mooier dan de X-max.
Wegens korte pootjes en 1.68m vraag ik het iedereen, wat is de zadel hoogte vanaf de grond?
Volgende keer wel een stevige jas aan.... voor geval auto's je niet zien kan je er beter rekening mee houden ;)
ik vind hem ook mooier dan de x-max alleen het ruitje vind ik wel mooier op de x-max
 
Mooi ding, kan niet anders zeggen.

Kan iemand duidelijk foto's maken van de bergruimte van de X-city?
Dan zal ik ter vergelijking hier foto's van de bergruimte van de X-max plaatsen.

Ik zou nog graag willen weten wat de inhoud van de bergruimte in liters is! Kan iemand dat zeggen? En dan zowel van de X-max alswel van de X-city!


full

full

full

full
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Heeft ooit iemand gezegd dat er WEL twee helmen in moeten passen? De foto is thans vrij duidelijk hoor....

JA, IK!! Want ik vind dat als je met iemand achterop op z'n minst dus twee helmen en een kettingslot in je bergruimte kwijt moet kunnen. Volgens mij zijn er velen 't met mij eens ...
 
JA, IK!! Want ik vind dat als je met iemand achterop op z'n minst dus twee helmen en een kettingslot in je bergruimte kwijt moet kunnen. Volgens mij zijn er velen 't met mij eens ...

X city 1 helm x max 2 helmen waarbij de Roof helm alleen achter in past bij x max.

gr
 
JA, IK!! Want ik vind dat als je met iemand achterop op z'n minst dus twee helmen en een kettingslot in je bergruimte kwijt moet kunnen. Volgens mij zijn er velen 't met mij eens ...

Ik bedoelde of er ooit iemand beweerde dat de X-CITY twee helmen zou kunnen bergen. Tot heden heb ik steeds op je vragen gereageerd met de info die je nodig had, telkens weer antwoord je met !!! of HOOFDLETTERS. Ik vind je reacties tamelijk onbeleefd of helemaal niet terzake. Ik zie je ook nooit iemand bedanken voor de antwoorden op je vragen. Ik hoop dat jouw karakter geen tendens gaat worden op dit forum want dat kan ik missen als kiespijn.
 
Wat is dit nou ?????
 
Laatst bewerkt door een moderator:
ik vind dat je uitleg weerom op niets slaat maar zoals onze Engelstalige vrienden zeggen..whatever.., ik reageer in ieder geval niet meer op je posts, ga maar andere "stoere motorijders" vervelen, ik hou me bij de beleefde mensen of de "watjes" zoals jij ze noemt.

Bye bye
 
Ik ben ook aan 't vergelijken; in testen lees in dat de X-city géén [integraal] helm kwijt kan terwijl de X-max erg ruim schijnt te zijn, voor mij een doorslaggevend argument.
 
ik ben 1,80 meter en ik vraag me af of ik dan werveling van de wind krijg met de x-city of x-max rond mijn helm
wie heeft ervaring met 1,80 meter lengte
ik zie dat de x-city een stuk hoger scherm heeft ,denk hoog genoeg om de wind over de helm te blazen
en de x-max mogelijk precies de wind op de helm laat blazen
wie heeft ervaring met mijn lengte??
mijn voorkeur gaat uit naar de x-max ,desnoods met nog korter scherm
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan