Hèt MF Motorweekend 2009 - deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik had me in het 2008 topic al opgegeven voor 2009, maar sta nog niet op de lijst... :?

Voorlopig het nog een CBR600f met gps... maar waarschijnlijk gaat dat dit jaar nog veranderen, gezien het hok alweer kapot is... (ja ja ik weet het, maar niet meer schelden op dat ding omdat hij steeds kapot gaat omdat ik erop blijf schelden is ook een beetje een neergaande spiraal zegmaar) (bovendien had ik er tot vorige maand nooit problemen mee, pas toen ie leerde dat ik 10.000km aan vakanties gepland had ging ie moeilijk doen)

En ik wil onder voorbehoud een plekje vrijhouden voor mijn vriendin Renee (Eener opt forum) omdat die waarschijnlijk richting oktober haar roze pasje gaat halen. Ik verwacht dat ze dan ook mee wil, hoewel ik dat dan liever nog niet zou hebben. Maar dat zien we tegen die tijd wel.. Zij zal heel waarschijnlijk rijden op een cbr600f, want zelfs als deze echt weg gaat, komt er voor haar wel een andere ;)
 
Ik had me in het 2008 topic al opgegeven voor 2009, maar sta nog niet op de lijst... :?

Voorlopig het nog een CBR600f met gps... maar waarschijnlijk gaat dat dit jaar nog veranderen, gezien het hok alweer kapot is... (ja ja ik weet het, maar niet meer schelden op dat ding omdat hij steeds kapot gaat omdat ik erop blijf schelden is ook een beetje een neergaande spiraal zegmaar) (bovendien had ik er tot vorige maand nooit problemen mee, pas toen ie leerde dat ik 10.000km aan vakanties gepland had ging ie moeilijk doen)

En ik wil onder voorbehoud een plekje vrijhouden voor mijn vriendin Renee (Eener opt forum) omdat die waarschijnlijk richting oktober haar roze pasje gaat halen. Ik verwacht dat ze dan ook mee wil, hoewel ik dat dan liever nog niet zou hebben. Maar dat zien we tegen die tijd wel.. Zij zal heel waarschijnlijk rijden op een cbr600f, want zelfs als deze echt weg gaat, komt er voor haar wel een andere ;)

Ja heee in een ander topic roepen dat telt niet he :) Maar je staat erbij hoor!
 
@King : misschien is het leuk dat alle deelnemers even in een korte zin formuleren hoe ze het MF Motorweekend 2008 hebben ervaren en dat in de OP zetten, we moeten ook een beetje aan merchandising doen natuurlijk (meer vrouwen zou niet verkeerd zijn :) ). Hoeveel personen passen er in die gymzaal : 50???? :)

[edit] gestapeld 100 ??? :+ :+ :+ [/edit]
 
Laatst bewerkt:
@King : misschien is het leuk dat alle deelnemers even in een korte zin formuleren hoe ze het MF Motorweekend 2008 hebben ervaren en dat in de OP zetten, we moeten ook een beetje aan merchandising doen natuurlijk (meer vrouwen zou niet verkeerd zijn :) ). Hoeveel personen passen er in die gymzaal : 50???? :)

[edit] gestapeld 100 ??? :+ :+ :+ [/edit]
_O- _O- *O*
 
@King : misschien is het leuk dat alle deelnemers even in een korte zin formuleren hoe ze het MF Motorweekend 2008 hebben ervaren en dat in de OP zetten, we moeten ook een beetje aan merchandising doen natuurlijk (meer vrouwen zou niet verkeerd zijn :) ). Hoeveel personen passen er in die gymzaal : 50???? :)

[edit] gestapeld 100 ??? :+ :+ :+ [/edit]
Het weekend ziet er ongeveer zo uit:

Bocht naar links, bocht naar rechts, bocht naar links, bocht naar rechts, bocht naar links, bocht naar rechts, bocht naar links, bocht naar rechts, bocht naar links, bocht naar rechts, bocht naar links, bocht naar rechts, bocht naar links, bocht naar rechts, bocht naar links, bocht naar rechts, bocht naar links, bocht naar rechts, bocht naar links, bocht naar rechts, bocht naar links, bocht naar rechts, bocht naar links, bocht naar rechts, bocht naar links... :+
Met hier en daar een tankstation en gezellig terras tussendoor.

Het motorweekend 2008 was echt heerlijk sturen, enorm leerzaam en beregezellig!
 
@King : misschien is het leuk dat alle deelnemers even in een korte zin formuleren hoe ze het MF Motorweekend 2008 hebben ervaren en dat in de OP zetten, we moeten ook een beetje aan merchandising doen natuurlijk (meer vrouwen zou niet verkeerd zijn :) ). Hoeveel personen passen er in die gymzaal : 50???? :)

:^

Een weekend waarin zowel de beginnende bestuurder als de zwaar gevorderde rijder veel plezier beleefd, iedereen is welkom *O*
 
Mijn beschrijving:

Een weekend vol gezelligheid, lachen, eten en drinken... maar vooral veel heeeerlijke ritjes, netjes in groepjes van het zelfde niveau (en met uitstekende begeleiding), waarbij zelfs iemand op een choppertje het kan bijsloffen.
 
Laatst bewerkt:
Mijn beschrijving:

Een weekend vol gezelligheid, lachen, eten en drinken... maar vooral veel heeeerlijke ritjes, netjes in groepjes van het zelfde niveau (en uitstekende begeleiding)., waarbij zelfs iemand op een choppertje het kan bijsloffen.

1 zin ;) :+
 
Laatst bewerkt:
Mag ik mee? Mag ik mee? Ja ja? Mag ik mee?

happy_dog_with_bone_lg_clr.gif
 
Ik wil ook weer HEEL graag mee:
* met de pre-meetings
* met voorrijden
* met de rit zelf
* voor de ritbegeleiding (een paar tips geven)
* met het na-genieten / na-rijden
* met de after meetings

Een écht BED wil ik ook graag reserveren!!!
 
Laatst bewerkt:
@King : misschien is het leuk dat alle deelnemers even in een korte zin formuleren hoe ze het MF Motorweekend 2008 hebben ervaren en dat in de OP zetten, we moeten ook een beetje aan merchandising doen natuurlijk (meer vrouwen zou niet verkeerd zijn :) ). Hoeveel personen passen er in die gymzaal : 50???? :)

[edit] gestapeld 100 ??? :+ :+ :+ [/edit]

Goed idee scam, ik zal 's kijken of ik hier en daar een zin kan destilleren en die in de op zetten.

Wat ik persoonlijk al als de beste reclame zie is dat vrijwel iedereen die dit jaar mee deed zich direct alweer aangemeld heeft voor volgend jaar, zei het ovb.
 
Laatst bewerkt:
@King : misschien is het leuk dat alle deelnemers even in een korte zin formuleren hoe ze het MF Motorweekend 2008 hebben ervaren en dat in de OP zetten, we moeten ook een beetje aan merchandising doen natuurlijk (meer vrouwen zou niet verkeerd zijn :) ). Hoeveel personen passen er in die gymzaal : 50???? :)

[edit] gestapeld 100 ??? :+ :+ :+ [/edit]

Goed idee scam, ik zal 's kijken of ik hier en daar een zin kan destilleren en die in de op zetten.

Wat ik persoonlijk al als de beste reclame zie is dat vrijwel iedereen die dit jaar mee deed zich direct alweer aangemeld heeft voor volgend jaar, zei het ovb.

Maar we mogen alleen nog maar ovb mee. ;(


Moet van Tazman_3 dit topic schoon houden :+ ;)

Voorstel: zullen we net zoals vorig jaar proberen dit topic een beetje schoon te houden en het alleen over 2009 te hebben. Zodat het later voor nieuwe geïnteresseerden makkelijker bij te lezen is?

Voor gelul over 2008: Hèt MF Motorweekend 2008 - het gelul achteraf
 
Goed idee scam, ik zal 's kijken of ik hier en daar een zin kan destilleren en die in de op zetten.

"Wat ik persoonlijk al als de beste reclame zie is dat vrijwel iedereen die dit jaar mee deed zich direct alweer aangemeld heeft voor volgend jaar", zei het ovb.
Wie is ovb nou weer? O-)

@King: zet je ook de poll voor 3/4 dagen nog in de OP?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan