Hèt MF Motorweekend 2009 - deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wie is ovb nou weer? O-)

@King: zet je ook de poll voor 3/4 dagen nog in de OP?


Ik zal het voor de vorm doen maar ik geef je niet veel kans.... hebben we voor dit jaar ook gedaan maar 4 dagen is voor veel mensen toch teveel. Ikzelf echter..... :Y
 
3 of 4 dagen zou voor mij normaal standaard 4 dagen zijn, echter met het weekend na pinksteren, valt de maandag ervoor dus ook al af als werkdag, waardoor ik dan 5 dagen werk in 2 werkdagen moet zien te proppen -O- (ga er vanuit dat de extra dag de donderdag ervoor zou zijn ?)

Of ik moet mijn baas zo gek krijgen dat hij mij die hele week vrij laat zijn, echter als ik dat nu vraag zegt die ook "Gek, kom over half jaar maar eens terug :( "

Oftewel dilemma, dilemma :P

Desalniettemin : Je zou kunnen opperen voor de keuze dat een gedeelte 4 dagen gaat en een gedeelte 3 dagen.
(optie : Heenreis zal toch eerste deel snelweg zijn, als de 4-dagen-groep dan in hun dagroute gelijk de 3-dag-groep oppikt ofzo ...)
 
Laatst bewerkt:
3 of 4 dagen zou voor mij normaal standaard 4 dagen zijn, echter met het weekend na pinksteren, valt de maandag ervoor dus ook al af als werkdag, waardoor ik dan 5 dagen werk in 2 werkdagen moet zien te proppen -O- (ga er vanuit dat de extra dag de donderdag ervoor zou zijn ?)

Of ik moet mijn baas zo gek krijgen dat hij mij die hele week vrij laat zijn, echter als ik dat nu vraag zegt die ook "Gek, kom over half jaar maar eens terug :( "

Oftewel dilemma, dilemma :P

Desalniettemin : Je zou kunnen opperen voor de keuze dat een gedeelte 4 dagen gaat en een gedeelte 3 dagen.
(optie : Heenreis zal toch eerste deel snelweg zijn, als de 4-dagen-groep dan in hun dagroute gelijk de 3-dag-groep oppikt ofzo ...)

Of we gaan vrijdag tot en met maandag... Heb je één week van 3 dagen en één week van 4 dagen..
 
Ik wil ook weer HEEL graag mee:
* met de pre-meetings
* met voorrijden
* met de rit zelf
* voor de ritbegeleiding (een paar tips geven)
* met het na-genieten / na-rijden
* met de after meetings

Een écht BED wil ik ook graag reserveren!!!

:^

:W

Kijken hoe de R1 het doet in de bergen... (en op scammie's gp circuit :9~ )

:]
 
Ik voor 3 dagen maar dat heeft meer te maken met mijn aantal vrije dagen en andere uitsapjes die ik nog moet zien in te plannen :P
 
Hier nog een liefhebber voor deze optie................. do - zon mag van mij ook.

Verder lees ik iets over 'gym-zaal' ?????

King had voor de toer van 2008 al contacten met een Franse motorclub en die contacten heeft ie nog steeds. Die wilden wel een gymzaal regelen om te slapen. Dat is waar men het hier over heeft dus!

En hoe is het met u?
 
Mijn bijdrage voor de ankeilers:

MF motorweekend 2008 .......... What else ??? ;)

KIjk daar weet ik dan wel weer een antwoord op; een weekendje rondom Scammies place met bbq :)

Zet es een paar data online, kunnen we ons vast verlekkeren op een aftermeet daarzo *O*
 
Laatst bewerkt:
KIjk daar weet ik dan wel weer een antwoord op; een weekendje rondom Scammies place met bbq :)

Zet es een paar data online, kunnen we ons vast verlekkeren op een aftermeet daarzo *O*

hahahaha hieruit maak ik op dat het niet tegen is gevallen :)

wat denken jullie van:

4/5/6 juli ..................... of 11/12/13 juli

vrijdag een leuk toerritje ernaartoe, zaterdag ff gummen, een fotoshoot en een BBQ en zondag weer rustig terug. Mensen kunnen ook zaterdag aan komen waaien.
 
hahahaha hieruit maak ik op dat het niet tegen is gevallen :)

wat denken jullie van:

4/5/6 juli ..................... of 11/12/13 juli

vrijdag een leuk toerritje ernaartoe, zaterdag ff gummen, een fotoshoot en een BBQ en zondag weer rustig terug. Mensen kunnen ook zaterdag aan komen waaien.
*O* JAAA!!!! *D ik kan beide weekenden, 11/12/13 juli komt het beste uit. :)
 
hahahaha hieruit maak ik op dat het niet tegen is gevallen :)

wat denken jullie van:

4/5/6 juli ..................... of 11/12/13 juli

vrijdag een leuk toerritje ernaartoe, zaterdag ff gummen, een fotoshoot en een BBQ en zondag weer rustig terug. Mensen kunnen ook zaterdag aan komen waaien.


Heelpppppppppp moet je wel data noemen dat wij ook kunnen......... :(
6 kan King eigenlijk niet maar kan hij misschien wel regelen.
12 kunnen we echt niet, staan we saampjes in de Kuip bij Doe Maar (en ja dat gaat ff voor :))
En de weekenden daarna zijn wij op vakantie!
En zonder King kan zo'n aftermeet écht niet hoor ;(
En zonder mij ook niet want ik ben van de foto's :Y

Enenenenen.......... doe maar 4/5/6, dan regelt King wel wat voor de 6de (hoop ik!)
 
KIjk daar weet ik dan wel weer een antwoord op; een weekendje rondom Scammies place met bbq :)

Zet es een paar data online, kunnen we ons vast verlekkeren op een aftermeet daarzo *O*

hahahaha hieruit maak ik op dat het niet tegen is gevallen :)

wat denken jullie van:

4/5/6 juli ..................... of 11/12/13 juli

vrijdag een leuk toerritje ernaartoe, zaterdag ff gummen, een fotoshoot en een BBQ en zondag weer rustig terug. Mensen kunnen ook zaterdag aan komen waaien.
Hé das nou jammer!!! :(

Ik kan 4/5/6 niet want de 7e is m'n dochter jarig (5) *O* :+ en dat moet natuurlijk gevierd worden. Eén keer een kinderfeestje(5) en één keer een feestje voor familie(6).

Het weekend van 11/12/13 heb ik ook al wat staan. -O-

Dus als er nog een alternatieve datum komt... :Y
 
Heelpppppppppp moet je wel data noemen dat wij ook kunnen......... :(
6 kan King eigenlijk niet maar kan hij misschien wel regelen.
12 kunnen we echt niet, staan we saampjes in de Kuip bij Doe Maar (en ja dat gaat ff voor :))
En de weekenden daarna zijn wij op vakantie!
En zonder King kan zo'n aftermeet écht niet hoor ;(
En zonder mij ook niet want ik ben van de foto's :Y

Enenenenen.......... doe maar 4/5/6, dan regelt King wel wat voor de 6de (hoop ik!)


6e is ok hoor, ik heb daar niet echt iets staan (meer O-) )
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan