Hèt MF Motorweekend 2009 - deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik wil bij deze even de poll, welke aan dit Topic is gekoppeld in herinnering roepen.

tot nu toe 28 opgaven..... 20 x gestemd.....

Resultaat tot nu is dat 30 % (6 stemmen) gaat voor 3 dagen en dat de rest (4 dagen stemmers en 'maakt niet uit'), dus 70 % (14 stemmen) liefst voor 4 dagen gaat.

Misschien is het toch het overwegen waard (is al eerder aangegeven) om het 4e jaargang van dit weekend, inderdaad een 4-daagse te geven.

1 dag er, voorafgaand, aan vast plakken. De '4-daagse-groep' kan dan op hun 2e dag de '3 daagse-groep' (uiteraart via een mooie route) tegemoet rijden en vervolgens samen naar de eindlocatie rijden.

Nogmaals, dit is al eens eerder ter sprake geweest, maar gezien het 'stemgedrag' nu best wel interressant om echt te overwegen.

:W

~[edit] en uiteraart wordt de 5e jaargang dan een ?-daagse :+
 
Laatst bewerkt:
Oke prima, zet er maar ook gps bij mn naam. :)

Ik heb het al in mijn agenda gezet :P

Als je zin hebt ben je ook welkom voor de aftermeet dan de 2008 editie (zie Hèt MF Motorweekend 2008 - het gelul achteraf). 4,5 en 6 juli gaan we naar Vianden (ik zelf 5 en 6 hoor). Kun je vast een beetje kennis maken want vrijwel iedereen die dit jaar mee ging gaat volgend jaar ook weer mee. *O*

Oh en er worden vast nog afspraken gemaakt om ergens bij elkaar aan te sluiten dus vinden doe je het altijd. Deal? 8-)
 
Laatst bewerkt:
Ik wil bij deze even de poll, welke aan dit Topic is gekoppeld in herinnering roepen.

tot nu toe 28 opgaven..... 20 x gestemd.....

Resultaat tot nu is dat 30 % (6 stemmen) gaat voor 3 dagen en dat de rest (4 dagen stemmers en 'maakt niet uit'), dus 70 % (14 stemmen) liefst voor 4 dagen gaat.

Misschien is het toch het overwegen waard (is al eerder aangegeven) om het 4e jaargang van dit weekend, inderdaad een 4-daagse te geven.

1 dag er, voorafgaand, aan vast plakken. De '4-daagse-groep' kan dan op hun 2e dag de '3 daagse-groep' (uiteraart via een mooie route) tegemoet rijden en vervolgens samen naar de eindlocatie rijden.

Nogmaals, dit is al eens eerder ter sprake geweest, maar gezien het 'stemgedrag' nu best wel interressant om echt te overwegen.

:W

\[edit] en uiteraart wordt de 5e jaargang dan een ?-daagse :+


Ik denk erover er een combi van te maken. Kijk dit jaar hadden we al Taz die pas op zaterdag aansloot, en zo zou je ook een combi kunnen maken met 3 en 4 dagen. Dat mensen kunnen kiezen.

(king denkt even na...... krr krr krr :+ )


Ja, dat gaan we doen. We gaan 3 EN 4 dagen doen. Top idee! :Y
 
Ja, dat gaan we doen. We gaan 3 EN 4 dagen doen. Top idee! :Y
kleine twee weken ervoor .....
3 of 4 dagen zou voor mij normaal standaard 4 dagen zijn, echter met het weekend na pinksteren, valt de maandag ervoor dus ook al af als werkdag, waardoor ik dan 5 dagen werk in 2 werkdagen moet zien te proppen -O- (ga er vanuit dat de extra dag de donderdag ervoor zou zijn ?)

Desalniettemin : Je zou kunnen opperen voor de keuze dat een gedeelte 4 dagen gaat en een gedeelte 3 dagen.
(optie : Heenreis zal toch eerste deel snelweg zijn, als de 4-dagen-groep dan in hun dagroute gelijk de 3-dag-groep oppikt ofzo ...)
*O*

of moet ik me nu genegeerd voelen :$
 
Laatst bewerkt:
Als je zin hebt ben je ook welkom voor de aftermeet dan de 2008 editie (zie Hèt MF Motorweekend 2008 - het gelul achteraf). 4,5 en 6 juli gaan we naar Vianden (ik zelf 5 en 6 hoor). Kun je vast een beetje kennis maken want vrijwel iedereen die dit jaar mee ging gaat volgend jaar ook weer mee. *O*

Oh en er worden vast nog afspraken gemaakt om ergens bij elkaar aan te sluiten dus vinden doe je het altijd. Deal? 8-)

5 en 6 juli is nog leeg in mn agenda. De 4e wordt lastig, maar op voorhand niet onmogelijk. :)
 
kleine twee weken ervoor .....*O*

of moet ik me nu genegeerd voelen :$


Nee hoor ted, je hoeft je niet genegeerd te voelen... je bent onderdeel van het creatieve denkproces :+

Je moet trouwens even je sig aanpassen van "Dé grote berichten poster & editer"naar "Dé grote berichten poster, editer en her-quoter" :) :) (dubbel he)
 
Pfffffffffffffffffffffffffffff


Nederland is OUTCLASSED door de russen, ik ga me vanavond maar ff volgooien hier in Lanzarote... morgen weer terug naar Nederland.

Iedereen vanavond gekeken of zitten jullie zelfs op dit soort momenten nog gewoon te sleutelen aan jullie fietsen? :')
 
Pfffffffffffffffffffffffffffff


Nederland is OUTCLASSED door de russen, ik ga me vanavond maar ff volgooien hier in Lanzarote... morgen weer terug naar Nederland.

Iedereen vanavond gekeken of zitten jullie zelfs op dit soort momenten nog gewoon te sleutelen aan jullie fietsen? :')
nope :+

....maar moet maandag wel weer naar zwitserland.......... |(
 
kleine twee weken ervoor .....*O*

of moet ik me nu genegeerd voelen :$

Jou post was juist de reden dat ik het weer 'ter sprake ' bracht, enkelwaren er toen nog niet zoveel 4-daagse stemmen..................

Voel je je nu weer een beetje beter............... :+
 
Pfffffffffffffffffffffffffffff


Nederland is OUTCLASSED door de russen, ik ga me vanavond maar ff volgooien hier in Lanzarote

Jup, Op zich was het na 88 minuten al beslist, tegen-goal van Nederland was uitstel van executie -O-

Toch dom, Die Russen komen in elke wedstrijd vanaf links, met een voorzet naar de 12 meter, en dan geven ze ze nog de ruimte |(

Maarja, helaas pindakaas zullen we dan maar zeggen :)
 
Zooo we zijn weer terug uit Lanzarote, ik zie dat het hier rustig is dus ik ga ff dit topic wakkerschoppen *O* :P

Ik heb de hele vakantie geen fuck gedaan! Ik had mezlf nog voorgenomen daar een motor te huren en daar ff een stukkie te gaan cruisen maar dat is er gewoon niet meer van gekomen, ik had het te druk met strand, zon, jacuzzi, bier drinken en stappen *O* :)

P6170079.jpg



Is er al nieuws over de aankomende pre-meet/party?? Ik heb er niks meer over gelezen namelijk. Aankomend weekend is nog vrij voor mij maar de 3 weken erop ben ik naar de Dolemieten en Corsica dus gaat voor mij niet. Lijkt me weer werelds om al die koppen te zien namelijk, aangezien ik dit jaar MF weekend al moest skippen...

Naja ik hoor het wel!
 
Is er al nieuws over de aankomende pre-meet/party?? Ik heb er niks meer over gelezen namelijk. Aankomend weekend is nog vrij voor mij maar de 3 weken erop ben ik naar de Dolemieten en Corsica dus gaat voor mij niet. Lijkt me weer werelds om al die koppen te zien namelijk, aangezien ik dit jaar MF weekend al moest skippen...

Naja ik hoor het wel!
Dan mot je ook in t goeie topic zitten :X
Hèt MF Motorweekend 2008 - het gelul achteraf
 
Zooo we zijn weer terug uit Lanzarote, ik zie dat het hier rustig is dus ik ga ff dit topic wakkerschoppen *O* :P

Ik heb de hele vakantie geen fuck gedaan! Ik had mezlf nog voorgenomen daar een motor te huren en daar ff een stukkie te gaan cruisen maar dat is er gewoon niet meer van gekomen, ik had het te druk met strand, zon, jacuzzi, bier drinken en stappen *O* :)

[afbeelding]


Is er al nieuws over de aankomende pre-meet/party?? Ik heb er niks meer over gelezen namelijk. Aankomend weekend is nog vrij voor mij maar de 3 weken erop ben ik naar de Dolemieten en Corsica dus gaat voor mij niet. Lijkt me weer werelds om al die koppen te zien namelijk, aangezien ik dit jaar MF weekend al moest skippen...

Naja ik hoor het wel!
Joris, wat ben je GRIJS (en oud) geworden in je vakantie!!! (Hahaha)
 
Ik wil ook mee!

Onder voorbehoud ;) Want weet nog niet hoe het leven er anno 2009 uitziet... Ik denk niet zo ver vooruit *D
 
Ik wil ook mee!

Onder voorbehoud ;) Want weet nog niet hoe het leven er anno 2009 uitziet... Ik denk niet zo ver vooruit *D

Uiteraard alles ovb he, tis allemaal zó ver weg...

Welkom! Vertel eens wat over jezelf, laat je eens zien op één van de aftermeets (zie "Hèt MF motorweekend 2008" - aftermeet "rondje zwolle") of premeets ofzoiets want we komen wel vaker samen hoor *O*

edit: Aaaaaaarrrgghh niet wééér een it'er :+ Nou vooruit, WoW maakt dan weer veel goed (Ik ben dagelijks in Draenor te vinden :) )
 
Laatst bewerkt:
Dienstmededeling

Het lijkt me leuk een klein groepje (4 à 5 pers) te vormen om 's lekker over de routes te bomen. Reisdoel is al min of meer bekend: Saint Avold. Maar routes moeten wél bedacht worden. Vorig jaar hadden sommigen al geholpen, dit jaar lijkt het me leuk om dat life te doen. Met een biertje ofzo, hangen over de kaart.
Wie?
 
Dienstmededeling

Het lijkt me leuk een klein groepje (4 à 5 pers) te vormen om 's lekker over de routes te bomen. Reisdoel is al min of meer bekend: Saint Avold. Maar routes moeten wél bedacht worden. Vorig jaar hadden sommigen al geholpen, dit jaar lijkt het me leuk om dat life te doen. Met een biertje ofzo, hangen over de kaart.
Wie?
Boompje opzetten met biertje erbij is altijd leuk, ben alleen totaal niet bekend met Saint Avold en omgeving.

Kleine kans dus dat ik enige nuttige bijdrage kan leveren, tenzij je echt perse van dat bier af moet :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan