Z1000-Z750-Z750S Meeting Plaza 43

Status
Niet open voor verdere reacties.
zal ik doe.... maar verwacht dit niet vandaag of morgen..... druk, druk, druk. :+


klik of klik voor laser site pdf folders

zal ik er dan maar ff tijd voor maken. })

GroteFoto-RELAZS3G.jpg
 
Laatst bewerkt:
Bededankt! Zou je die ook in een gouden kleur krijgen of maken? *D :Y


klik voor nog meer plaatjes.

is tevens via mijn onderschrift te bereiken zie PLAATJES MF-ZETTERS ALGEMEEN of in de start post daar staat ook een linkie


zelf vind ik de TDM dempers van Bohica erg gaaf, die van me zelf zijn eigenlijk net iets te lang.

GroteFoto-RCOXUEPK.jpg
 
Vraagje over "FÍ"-melding in het dashboard. Kan dit evt liggen aan het gebruik van verschillende benzines ( V-power en 95 ). Heb deze storing de ene dag wel en de andere niet. Zijn er meer Z-rijders die deze melding wel eens hebben gehad?

( En nee, dat is niet weersafhankelijk )
check ff de aansluitingen en de bedradingen van de sensoren van de injectie. deze willen wel eens iets loslopen of lostrillen.
 
Nu ik naar Duckman zijn uitlaten kijk :P nice!

Sinds kort (of niet?) ook beschikbaar voor Z750 07/08.
[afbeelding]

benieuwd hoe't klinkt...
greetz
B

Termignoni klinkt :9~ Die dempers zijn al sinds vorig jaar leverbaar :Y Heb ze vorig jaar juni live mogen aanschouwen bij Termi zelf in Italie, zagen er erg goed uit!

Gewoon even een offerte opvragen bij omp-motorsport.nl wat die dingen moeten kosten, ben een grote fan van die online shop. Geeft standaard al goede kortingen op dempers enzo!
En met Termi heb je natuurlijk wel wat exclusiefs in huis ;)


@Mauz: Thanks!
 
_O- aha Frank, zo vier jij je verjaaardag....vieze filmpjes kijken.... :+




Jongens... bedankt voor de felicitaties :Y

oh...en goeie moggel....
Tsss, je denkt toch niet dat ik dat alleen op mijn of wat dat betreft op jouw verjaardag doe? })

O-)
 
Laatst bewerkt:
Termignoni klinkt :9~ Die dempers zijn al sinds vorig jaar leverbaar :Y Heb ze vorig jaar juni live mogen aanschouwen bij Termi zelf in Italie, zagen er erg goed uit!

Gewoon even een offerte opvragen bij omp-motorsport.nl wat die dingen moeten kosten, ben een grote fan van die online shop. Geeft standaard al goede kortingen op dempers enzo!
En met Termi heb je natuurlijk wel wat exclusiefs in huis ;)


@Mauz: Thanks!


en hetzelfde filmpje, zonder reclame maar met meer geluid :P
 
Iemand hier enig idee wat de diameter van de achteras van de oude z1000 is?

Wil een balanceerbokje kopen en bij die van Louis.de zitten 3 assen bij.....

15, 17 en 20mm, zit er dan een goede bij of moet ik een dikkere hebben?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan