Z1000-Z750-Z750S Meeting Plaza 43

Status
Niet open voor verdere reacties.
Morgen laatste werkdag,en dan vakantie. :Y :Y

Zaterdag nacht in de vlieger stappen en dan naar het zonnige zuiden, lekker twee weken naar Griekenland. *O* *O*

En gaan jullie niet te veel posten, anders moet ik te veel terug lezen.

Tot over twee weken. :W :W
 
Morgen laatste werkdag,en dan vakantie. :Y :Y

Zaterdag nacht in de vlieger stappen en dan naar het zonnige zuiden, lekker twee weken naar Griekenland. *O* *O*

En gaan jullie niet te veel posten, anders moet ik te veel terug lezen.

Tot over twee weken. :W :W
Prettige vakantie :W
 
Morgen laatste werkdag,en dan vakantie. :Y :Y

Zaterdag nacht in de vlieger stappen en dan naar het zonnige zuiden, lekker twee weken naar Griekenland. *O* *O*

En gaan jullie niet te veel posten, anders moet ik te veel terug lezen.

Tot over twee weken. :W :W


Werkse dan maar voor morgen B| , en prettig vakantie!!! :W
 
Nou, daar is ie dan mijn ztje[afbeelding]

Ik heb precies dezelfde van de week gekocht (zonder die uitlaat dan ;) ). Zit er bij jouw ook een kiertje aan de achterkant van je budieseat. Als ik goed kijk kan ik zelfs de electronica zien zitten. Meer mensen die dit hebben? Hoort dit?
 
Laatst bewerkt:
Ik heb precies dezelfde van de week gekocht (zonder die uitlaat dan ;) ). Zit er bij jouw ook een kiertje aan de achterkant van je budieseat. Als ik goed kijk kan ik zelfs de electronica zien zitten. Meer mensen die dit hebben? Hoort dit?

Bij mij wel, maar ik heb dan ook geen nieuw model en een z750 zadel op een z1000.

Kijk anders ff bij een motorzaak waar ze 'm hebben staan, kun je ff vergelijken door te kijken hoe ver je pink erin/tussen gaat. :)
 
Laatst bewerkt:
goede morge allemaal :W

het is al weer vrijdag dus bijna weekend *O* *O* *O* *O*
morgen nieuwe veren in mijn voorpoten, dan snel weer assembleren zodat er zondag weer :] kan worden.

of ik naar Amersfoort kom weet ik nog niet.

ik heb het motortje van mijn meisje aangepast dus zij moet ook kijken hoe dat ie rijd.

:W
 
heeft er iemand een kettingpons liggen voor een 525 ketting???

Ik heb net een kettingset bestelt (de derde na 68000km).

Ga deze dit keer er zelf opleggen.

bvd.

*D
 
hey beste mensen,,

ik ben opzoek naar een andere uitlaat voor me Z750 '08 ,,, een uitlaat met zo'n sja, pop knal achtig geluid ,, iemand een idee wat voor uitlaten dat zijn?? en dan bedoel ik merk enzo,, niet antwoorden als "ja een popuitlaat :P"

en verder zie ik soms wel eens mensen die een soort van sier-randje op hun wiel hebben,, kan je dat voor iedere wiel kopen en er gewoon opzetten, of bestaat dit helemaal niet,,

hoop gevraag weer, danke bvd ,, ben bezig iets leuks ervan te maken :P
 
hey beste mensen,,

ik ben opzoek naar een andere uitlaat voor me Z750 '08 ,,, een uitlaat met zo'n sja, pop knal achtig geluid ,, iemand een idee wat voor uitlaten dat zijn?? en dan bedoel ik merk enzo,, niet antwoorden als "ja een popuitlaat :P"

en verder zie ik soms wel eens mensen die een soort van sier-randje op hun wiel hebben,, kan je dat voor iedere wiel kopen en er gewoon opzetten, of bestaat dit helemaal niet,,

hoop gevraag weer, danke bvd ,, ben bezig iets leuks ervan te maken :P


heeft u hier al een Kijkje genomen mbt de uitlaten??
Verzameltopic uitlaten 2007 Kawasaki Z750

en de rinmstriping...dat kan je kopen op een rolletje (kan dan op elke maat wiel) of voorgekromd/voorgevormd (en dat is dan wielmaat afhankelijk)
 
Laatst bewerkt:
goede morge allemaal :W

het is al weer vrijdag dus bijna weekend *O* *O* *O* *O*
morgen nieuwe veren in mijn voorpoten, dan snel weer assembleren zodat er zondag weer :] kan worden.

of ik naar Amersfoort kom weet ik nog niet.

ik heb het motortje van mijn meisje aangepast dus zij moet ook kijken hoe dat ie rijd.

:W

ff met de er5 naar Dynodag en dan dat ding op de bank (lachuh). :+
 
ff met de er5 naar Dynodag en dan dat ding op de bank (lachuh). :+

Ik ben nog aan het twijfel om naar de Dynodag te komen..

Is het een aanrader? Ik zag op de site dat de kosten € 25 waren( Uitdraai maken eten drinken en tourrit.)

Ik moet vanuit Groningen komen.. zou zonde zijn om zoveel benzine te verbruiken..(Bij jullie is de benzine duur B| )
 
Prettige vakantie :W

@ MAUZ

Zou je deze foto willen wijzigen? Heb weer een paar modjes gedaan.
full
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan