Z1000-Z750-Z750S Meeting Plaza 43

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nou dan ook maar ffe een picture van mijn Z-tje, nog niet helemaal
klaar. Valdoppen [Kawa duurt lang] en nog een hugger.
 
Laatst bewerkt:
Even te snel gedrukt fototje

full
 
Hehe....dit deel ben ik weer bij....

Alle nieuwelingen; welkom! Veel plezier met de Z.

Ik heb het laatste stuk van het vorige deel dus nog even niet bijgelezen. Heeft Tom (Z-Crew) zijn jas al binnen?
Zo ja; past ie en vind je het wat?

Zo nee; geef een gil en ik ga er achteraan.

Alle jarigen die ik heb gemist; alsnog gefeliciteerd.

En voor de rest ben ik weer weg. (ooit ga ik weer wat meer kwaliteitstijd over houden....)

Mazzel,
 
Rozz nog gefeliciteerd ( beetje laat )

Alle nieuwe Welkom.


@ bohica, ik zie dat de hugger weer terug is.
Gaaf die sticker aan de onderkant
 
hey beste mensen,,

ik ben opzoek naar een andere uitlaat voor me Z750 '08 ,,, een uitlaat met zo'n sja, pop knal achtig geluid ,, iemand een idee wat voor uitlaten dat zijn?? en dan bedoel ik merk enzo,, niet antwoorden als "ja een popuitlaat :P"


Dit misschien?

full
 
Hehe....dit deel ben ik weer bij....

Alle nieuwelingen; welkom! Veel plezier met de Z.

Ik heb het laatste stuk van het vorige deel dus nog even niet bijgelezen. Heeft Tom (Z-Crew) zijn jas al binnen?
Zo ja; past ie en vind je het wat?

Zo nee; geef een gil en ik ga er achteraan.

Alle jarigen die ik heb gemist; alsnog gefeliciteerd.

En voor de rest ben ik weer weg. (ooit ga ik weer wat meer kwaliteitstijd over houden....)

Mazzel,


je hoeft je niet te haasten hoor, is wel lekker rustig zo *D ;)
 
Scherp gezien, zal hem na de inrijperiode eens verwijderen, alhoewel
ik de Acra nu ook niet verkeerd vind klinken.



probeer het is, klinkt heel lekker zonder DB-killer :Y


van de week achter m'n eige motor aangereden op een hornet 900 cc, werd met enige regelmaat het gas even open getrokken :9~ :}
 
Zo, even een update van de Z1000 met de nieuwe topics.....
Nieuwe spiegels, nieuwe kuip, xenon en nu nog.......iets met die uitlaten want het geluid valt nog steeds erg tegen :r
Ik heb op die meeting 18 mei wel een aantal Z-tjes gezien, maar nog geen met een mooie uitlaat dus wil eigenlijk deze gewoon houden en de vulling er misschien uit laten halen, iemand een idee ofzo?
Ik heb ook al gehoord dat je ze in kan korten, maar of dat nu zo'n succes zal gaan worden weet ik niet.
Hoop dat iemand suggesties heeft :Y
full
 
Laatst bewerkt:
Dan moet je gewoon dubbellicht roepen.
Komt ie vanzelf kijken :Y
ja, maar dan moet ie natuurlijk wel weten dat er een nieuwe aflevering is... |(

maar ik ben weer wakker...

kun je de foto voorin vervangen door deze?

full



@Harry, het gaat uitstekend, was een beetje druk met werk, vakantie in Duitsland, de tuin en golf (allemaal heel vervelende dingen natuurlijk... 8-) )
 
ja, maar dan moet ie natuurlijk wel weten dat er een nieuwe aflevering is... |(

maar ik ben weer wakker...

kun je de foto voorin vervangen door deze?

[afbeelding]


@Harry, het gaat uitstekend, was een beetje druk met werk, vakantie in Duitsland, de tuin en golf (allemaal heel vervelende dingen natuurlijk... 8-) )
golf :? :? :? :? :? :? :? :? :? :? :?
ga je nu een kakker worden. :+














hoe bevalt de nieuwe beemer?
 
Laatst bewerkt:
Zo, even een update van de Z1000 met de nieuwe topics.....
Nieuwe spiegels, nieuwe kuip, xenon en nu nog.......iets met die uitlaten want het geluid valt nog steeds erg tegen :r
Ik heb op die meeting 18 mei wel een aantal Z-tjes gezien, maar nog geen met een mooie uitlaat dus wil eigenlijk deze gewoon houden en de vulling er misschien uit laten halen, iemand een idee ofzo?
Ik heb ook al gehoord dat je ze in kan korten, maar of dat nu zo'n succes zal gaan worden weet ik niet.
Hoop dat iemand suggesties heeft :Y
[afbeelding]


Lizard heeft ze leeg en ingekort, klinkt wel lekker
 
Zo, even een update van de Z1000 met de nieuwe topics.....
Nieuwe spiegels, nieuwe kuip, xenon en nu nog.......iets met die uitlaten want het geluid valt nog steeds erg tegen :r
Ik heb op die meeting 18 mei wel een aantal Z-tjes gezien, maar nog geen met een mooie uitlaat dus wil eigenlijk deze gewoon houden en de vulling er misschien uit laten halen, iemand een idee ofzo?
Ik heb ook al gehoord dat je ze in kan korten, maar of dat nu zo'n succes zal gaan worden weet ik niet.
Hoop dat iemand suggesties heeft :Y
[afbeelding]



Inkorten die handel, ziet er veel stoerder uit.

Kijk maar


full




Daarna de gouden glans eraf gepoetst (bling bling).Cat zit er inderdaad nog in.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan