Z1000-Z750-Z750S Meeting Plaza 43

Status
Niet open voor verdere reacties.
ikke ook. :Y
ik hoop alleen dat daar iets mooier weer is.
het is hier nog al bewolkt, een zonnetje ziet er iets vriendelijker uit.
KNMI, zondag 08 juni en maandag 09 juni 2008
Geregeld zon en vrijwel overal droog.
Op veel plaatsen is het nevelig en in het midden en zuiden komt ook nog eens veel laaghangende bewolking voor. Met name in het noorden schijnt de zon en naarmate de ochtend vordert komt de zon op steeds meer plaatsen tevoorschijn. In de middag kan er in het zuiden nog een enkele (onweers)bui ontstaan. De middagtemperatuur loopt uiteen van 22 graden in Zeeland tot 26 graden in het binnenland. Er staat weinig wind, kracht 3 of minder, uit een noordoostelijke richting.
Gaat goedkomen dus :}
Maar ik neem voor alle zekerheid wel mijn regenpak mee O-)
 
O, sorry; Mogguh.
Veel plezier vandaag.....

Ik hoop op prettige wedstrijden. Zit er bijna helemaal klaar voor.
zet de video of hdrecorder klaar.....op BBC vandaag ook een samenvatting van Isle of Mann 2008
zelf ff in de gids kijken hoe laat maar is vandaag :9~ }) :Y
 
Thnx

P.S. Goed nieuws de Oranje zijn mischien niet de snelste maar hebben wel de meeste P.K.'s })

Vandaag samen met bokkie naar Hoevelaken geweest ivm de Allards Dyno Dag, heb qua vermogen de concurrentie ver achter me gelaten *O*
aleen jammer dat er niet vergeleken kon worden met de Ritzen Pk's :+
Ed & Andre bedankt voor jullie komst en deelname aan de Allard dag :} :}
was voor ons n superdag met n daverend resultaat.

zal jullie fietsen (en demijne uiteraard :P ) ff kort posten op joubuis punt ennel ipv de hele film :o

Ja jammer dat de ritzenpkboys t af lieten weten om de vergelijking recht te trekken. :+ ;)
 
Nice stuurfietsje Fulco , zag vandaag trouwens muis ook met zo enen staan mompelde iets van rustig aan doen of zo ;)
ja over n jaar of 15.............. :P heb n trappie nodig om op dat ding te stappen zeg.

heb er 2 in mijn handen gehad om klaar te zetten voor de bank......allemachtig :o geef mij die 170kilo zx10 maar ........... :X


:+
 
O, sorry; Mogguh.
Veel plezier vandaag.....

Ik hoop op prettige wedstrijden. Zit er bijna helemaal klaar voor.

moggel,word een lange dag voor je dan :+

Sunday 8 June 2008
Austria-Croatia Vienna 18:00
Germany-Poland 20:45
 
Ed & Andre bedankt voor jullie komst en deelname aan de Allard dag :} :}
was voor ons n superdag met n daverend resultaat.

zal jullie fietsen (en demijne uiteraard :P ) ff kort posten op joubuis punt ennel ipv de hele film :o

Ja jammer dat de ritzenpkboys t af lieten weten om de vergelijking recht te trekken. :+ ;)

bedankt voor de gezelligheid op Dynoday 2008 :}

GroteFoto-7CKXXBJT.jpg

135 pk (bijna) :X :+

GroteFoto-JNABOASA.jpg

175 pk (bijna) :? *O*

dynoday 2008 plaatjes



*D
 
Laatst bewerkt:
ja over n jaar of 15.............. :P heb n trappie nodig om op dat ding te stappen zeg.

heb er 2 in mijn handen gehad om klaar te zetten voor de bank......allemachtig :o geef mij die 170kilo zx10 maar ........... :X


:+

GroteFoto-MNGLCOD7.jpg

hij ken d'r net overheen kijken met naaldhakken aan. O-)

GroteFoto-EQB8FWBJ.jpg

en dan zo van O mijn GOD hoe haal je het in je hoofd. _O-
 
zomaar een vraagje....weet iemand waar je een metertje krimpkous kan kopen (halen) ??
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan