Z1000-Z750-Z750S Meeting Plaza 43

Status
Niet open voor verdere reacties.
Boven de 6000 toeren schijnt te horen, heb ik ergens gelezen, waarschijnlijk op internet :+

Kweet niet echt of ik vibreren kan noemen, tis meer een... kan dat niet uitleggen hoor, kan niet phonetisch typen...
one shot: soort regelmatig onregelmatig als een wasmachine op volle toeren *D

PC vindt ik te duur.

Wat is Blue Flame?
Wat is RB?

Morgen bij Arie Molenaar langs, die heeft desnoods een dynobank staan.

Wat is Blue Flame?een uitlaatmerk
Wat is RB?een RapidBikeModule (soort duurdere PowerCommander)
 
Wat is Blue Flame?een uitlaatmerk
Wat is RB?een RapidBikeModule (soort duurdere PowerCommander)

blue flame had ik gevonden, bericht aangepast, excuus, moet gewoon vanaf de start iets beter mijn best doen, bedankt voor reactie(s) iig.
 
blue flame had ik gevonden, bericht aangepast, excuus, moet gewoon vanaf de start iets beter mijn best doen, bedankt voor reactie(s) iig.

je hoeft je best niet te doen hoor,ik help graag,daar waar het mogelijk is;)

maar soms snap ik ook weinig van dit plaza hoor ....... :+ :+
 
Wat is Blue Flame? aha, een uitlaat, ik dacht dat ik alle merken onderhand kende :)
Wat is RB?

Morgen bij Arie Molenaar langs, die heeft desnoods een dynobank staan.


Blue Flame :}
Plain%20Titanium%20Carbon%20Tip.JPG
 
Afstellen kan alleen maar met een PowerCommander of Rapidbike bij een Z-etje.

Bij het alleen maar vervangen van de uitlaat door een Slip-on ( en eventueel een K&N filter) is dit niet echt nodig maar zou wel beter zijn ivm de verbranding (zuurstof/brandstof verhouding) mocht je meer gaan veranderen bv een open luchtfilter, dan wordt 't al een noodzaak.

Met of zonder db-killer vereist een andere afstelling.
Als je je Z-etje af laat stellen is het wanneer je meestal zonder db-killer rijdt beter om deze dan ook zonder af te laten stellen.

:} Ik dank u. Valt nog een hoop te leren zie ik al :o



Net gebeld met een "kleine" motordealer om mijn motor eens na te laten kijken. Hij houdt in bij het optrekken, dan valt alles plotseling stil een fractie van een seconde, behalve als ik de koppeling heel langzaam laat opkomen en tussen 2500-3500 toeren loopt het blok niet soepel rond.

antwoord:"dan moet er zo'n kassie tusse, want het is een injectiefiets en die is zo afgesteld in de fabriek volgens emissie-eisen en we kunnen niet zomaar inbreken in je blok"

huh :?

Ze bedoelde dus een powercommander, maar ik geloof het niet. Kan toch niet zo zijn dat je gelijk een pc moet hebben als je blok niet lekker loopt. Een kennis zei dat ook injectiekoppen vuil kunnen zijn of dat er bepaalde kleppen niet lekker staan.



iemand die die mevrouw wel gelooft?

Is dat nou ineens na die nieuwe uitlaat?


Ah, dat ken ik, heeft tie van mij ook.
Tevens vibreert hij nogal. Vibrator is er niets bij. Sleutels trilt zo hard in het contact dat dat boven het motorgeluid uitkomt bij 6000 toeren en hoger.

Binnenkort komt er een Blue Flame op en dan maar meteen een PCtje erin...

TMI :+



Goedenavond all :W
Als het goed is heb ik aankomende week mijn Zetje ook weer terug :]

Tijd voor het betere weer dus :]
 
Is dat nou ineens na die nieuwe uitlaat?

are you scared yet? *D

nee, haha, was al na een week, misschien wel te maken met de overgang van winterstilstand naar non-stop-gebruik, ik weet het niet.

Maar mijn volgorde was dus express om er eerst een andere demper op te gooien en dan pas ernaar te laten kijken, dan stellen ze het zaakie namelijk in een keer goed af.
 
Druk druk druk ......... 3de Zettertje erbij, opleiding, huis opknappen, bla bla bla .......

komt nu een beetje rust in de tent.

Wat ga je doen? omscholen?

Als je nog een keer bij m'n baas solliciteerd grote kans dat je wordt aangenomen. Ernstig te kort aan operators hier (bijna overal trouwens :Y )

Erg weinig :] afgelopen maanden, beetje woonwerk verkeer -O-

wordt weer eens tijd voor bochtig toerritje :Y moet ik wel eerst de Z een beetje afstoffen en oppoetsen :$
Om te beginnen; gefeliciteerd met het derde Z-ettertje. Zal voor jullie niet als een verrassing zijn gekomen (hoop ik) maar voor mij dus wel.....Wist niet dat je het daar zo druk mee had.. O-)

Omscholen; ik ben er wel mee bezig maar de baas werkt niet zo erg mee. Als dat zo blijft ga ik echt solliciteren. Het gaat zachtjesaan echt op een ballentent lijken.

Toerritje; komt wel goed. Bokkie regelt vast wel weer eens iets..... }) O-) :]
 
are you scared yet? *D

nee, haha, was al na een week, misschien wel te maken met de overgang van winterstilstand naar non-stop-gebruik, ik weet het niet.

Maar mijn volgorde was dus express om er eerst een andere demper op te gooien en dan pas ernaar te laten kijken, dan stellen ze het zaakie namelijk in een keer goed af.

Hehe nee hoor ;)
Over nagedacht :Y

Wil zelf eigenlijk ook wel de dB killers eruit halen, vinden de buren alleen niet zo geslaagd vrees ik :+ Hoewel ik ook anderhalf jaar heb rondgereden op een GS met een open pijp en dat was ook retehard :X
 
3x Gefeliciteerd *D *O*

Mocht de Z dan vandaag eindelijk ophalen :9~ Wat was dat een achterlijk lang weekend zeg, zo wil ik ze vaker :+ En dan dat moment dat je die sleutel krijgt *D :9~ :} 8-) *O* Heb hier zo ongeveer een jaar naar uitgekeken :} Wel ff wennen hoor zo'n zware fiets, ga nu weer als een oud wijf de bocht door :+ Maar zoals je begrijpt, mijn dag kan niet meer stuk. Piccies volgen nog wel een keer :Y
Hey, lekker hoorrrr. En die bochten; als je dit leest ga je er al een stuk beter doorheen denk ik zo....Succes. :]
 
Nog maar weer een keertje een vraagje van mijn kant :P

Als je een andere pijp onder je motor hangt is het het beste om de motor opnieuw af te laten stellen? Geldt dit in het geval van een heel systeem, of ook voor 'slecht' een slip on?
Stel dat de motor is afgesteld en je haalt vervolgens de dB killers eruit, heeft dit dan ook weer gevolgen voor de afstelling?



wil stiekem wel weer gaan brullen binnekort :X
Je kunt een vervangende demper eronder hangen zonder opnieuw af te hoeven stellen. Afhankelijk van het merk krijg je er dan een paar pk bij of gaan er in het slechtste geval een paar pk's af. Het is maar zelden dat je verschillen echt zult voelen. Pas als je de rest ook gaat aanpassen (luchtfilter dus) zul je verder moeten gaan kijken met afstellen.
 
Net gebeld met een "kleine" motordealer om mijn motor eens na te laten kijken. Hij houdt in bij het optrekken, dan valt alles plotseling stil een fractie van een seconde, behalve als ik de koppeling heel langzaam laat opkomen en tussen 2500-3500 toeren loopt het blok niet soepel rond.

antwoord:"dan moet er zo'n kassie tusse, want het is een injectiefiets en die is zo afgesteld in de fabriek volgens emissie-eisen en we kunnen niet zomaar inbreken in je blok"

huh :?

Ze bedoelde dus een powercommander, maar ik geloof het niet. Kan toch niet zo zijn dat je gelijk een pc moet hebben als je blok niet lekker loopt. Een kennis zei dat ook injectiekoppen vuil kunnen zijn of dat er bepaalde kleppen niet lekker staan.



iemand die die mevrouw wel gelooft?
Ik zou die dame niet zomaar geloven. Toch niet een stevige tante in een klein nieuw zakie in Barendrecht?

Zou maar een andere zaak proberen. Lijkt me dat er op zijn minst iemand even moet luisteren of voelen wat je precies bedoelt en wat er echt gebeurt...
 
iemand zei hier Motoport Rockanje, hebben die ook een testbank?

of Analyse-apparaat?
( :} Zwiss) nog nooit van gehoord
Rockanje heeft een dyno-bank. Weet alleen niet of je daar zo vlug op kan. Jongens hadden het pasgeleden nog erg druk.

Zwiss???? Who the fuck is Zwiss????? _O- _O- _O-
Schijnt een of andere buitenlander in Zwitserland te zijn. Geboren Nederlander maar vond het nodig het platteland om te ruilen voor bergen en bochten.
Kan volgens mij niet geheel loskomen van zijn roots en valt ons dus wel vaker lastig. :} })
 
Laatst bewerkt:
Nog eentje dan.......Vorige keer dat ik dat deed had ffTzz alles naar me doorgemaild. En mijn alzheimer voorkomt dat ik dat nog weet. Dus ik vrees voor jou dattuhh.....

:W
ik weet ook van niks,ben even de deur uit straks.tot ziens in het nieuwe Plaza Z-etters :P

weer een post erbij........
full
 
Laatst bewerkt:
Eindelijk pics van mijn uitlaat, wel gsmfoto's want mijn ouders namen mijn digicam mee op vakantie en "oops" het werkt niet meer nu ze terug zijn. :N

Normaal doe ik meer aan lezen dan aan posten hier maar bij deze!
Shark Short Gp op Z750

Hope You Like!

Afb017.jpg

Afb018.jpg

Afb020.jpg


Geluiden of filmpjes volgen zodra ze mij een nieuwe camera kopen ;)

Greetz
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan