Z1000-Z750-Z750S Meeting Plaza 43

Status
Niet open voor verdere reacties.
Na jaren een Suzuki Bandit te hebben bestuurd, ben ik op zoek naar wat anders.
Enne ik vind de Z750 (model 2007, oranje) schitterend.
Maar voordat ik een proefritje ga maken, toch nog ff 2 vraagjes.
Welke banden zitten er standaard op?
Branden allebei de koplampen? Of moet je dat zelf aanpassen?
Ik lees het wel.
 
Hehe nee hoor ;)
Over nagedacht :Y

Wil zelf eigenlijk ook wel de dB killers eruit halen, vinden de buren alleen niet zo geslaagd vrees ik :+ Hoewel ik ook anderhalf jaar heb rondgereden op een GS met een open pijp en dat was ook retehard :X

vorige keer dat mijn buren een mening hadden heb ik een schutting gezet *D

Zit ook nog in twijfel of ik de motor ga laten afstellen met dbkillers erin of eruit, heb wel al even oordoppen met de grootste geluidsdichtheid bestelt, mijn oren sloegen dicht van mijn motor toen ik even een paar keer terugschakelde op de motor om hem even in toeren te jagen.

Loud pipes kunnen wel lives saven, maar mijn gehoor en ibuprofen moeten ook nog een tijdje mee.... :P
 
Ik zou die dame niet zomaar geloven. Toch niet een stevige tante in een klein nieuw zakie in Barendrecht?

Zou maar een andere zaak proberen. Lijkt me dat er op zijn minst iemand even moet luisteren of voelen wat je precies bedoelt en wat er echt gebeurt...

Was wel een zaakje met dynojet in de hoekse waard. Klein nieuw zakie in Barendrecht weet ik niet, ik weet alleen een zaak naast de ikea en daarnaast nog een ktm/ducati.

Dynojet Rotterdam is dus naar Ridderkerk verhuisd en die zijn alleen maar de hele tijd aan het verbouwen. KMS in Poeldijk heeft ook een dynojet, maar die is er dinsdag pas weer. Hans van Wijk had het ook heul druk, dus nu wijk ik maar uit naar Arie Molenaar - Ijsselstein
 
Vinnie-v lukt het met de foto's?
Want ik zit vol spanning te wachten eigenlijk hoe dat eruit ziet :9~~


sorry... vandaag moest ik vroeg beginnen... heb er weer 13 uur opzitten, morgen ochtend ga ik proberen te posten. :)
 
Vinnie-v lukt het met de foto's?
Want ik zit vol spanning te wachten eigenlijk hoe dat eruit ziet :9~~



nou daar zijn ze dan ;)

p1000609ct3.jpg


p1030662hh2.jpg
 
nog een stuk of 40 postjes denk ik. *D





goede morgen btw.

:W

Ik heb nog nooit op de 100ste pagina gepost...... }) }) })
maar het is bijna weekend *O* *O* *O* *O*

hoopelijk komt er nog wat zon zodat ik nog ff op de motor kan springen....
buiten woon-werk heb ik niet meer op de Zed gereden na mijn vakantie -O- -O- -O-

dus als er lieden zijn die (bij goed weer) ff willen gaan :] , misschien een meeting?
 
Na jaren een Suzuki Bandit te hebben bestuurd, ben ik op zoek naar wat anders.
Enne ik vind de Z750 (model 2007, oranje) schitterend.
Maar voordat ik een proefritje ga maken, toch nog ff 2 vraagjes.
Welke banden zitten er standaard op?
Branden allebei de koplampen? Of moet je dat zelf aanpassen?
Ik lees het wel.

Verstandige keuze, voor wat de Z750 betreft, beslist en een fiets waar je geen spijt van zult krijgen. Enne zeker doen dat proefritje, ben je meteen verkocht.

Standaard band is de Dunlop Qualifier 120/70 ZR17 (voor) en 180/55 ZR17.

En voor wat de verlichting betreft, er brand slechts een lamp, tenzij je van plan bent met groot licht te gaan rijden. Oplossing Dubbellicht-module.

Onze huisleverancier zal zich hier nog wel melden.
 
Verstandige keuze, voor wat de Z750 betreft, beslist en een fiets waar je geen spijt van zult krijgen. Enne zeker doen dat proefritje, ben je meteen verkocht.

Standaard band is de Dunlop Qualifier 120/70 ZR17 (voor) en 180/55 ZR17.

En voor wat de verlichting betreft, er brand slechts een lamp, tenzij je van plan bent met groot licht te gaan rijden. Oplossing Dubbellicht-module.

Onze huisleverancier zal zich hier nog wel melden.
en ja hoor, daarrrrrrristiedannnnnnnn ! 8-)

:+

@Folkishpeter: ff kieke in de handtekening... ;)
 
Laatst bewerkt:
ben nou eigenlijk wel benieuwd op welke woorden je de zoekmachine hebt ingesteld ???

zal niet zijn dat je continu hier zit, toch :?
ik heb de notificatie op de nick en dubbellicht, maar ik lees iedere avond wel bij hoor...ook als jullie het niet over de beste accessoire voor je motor mij hebben... ;)

:W
 
;( ;( ;( das wel heel erg zuur.

mischien een ritje in de buurt :] *O*






-O- zal wel na vakantie worden. })

:+


Ik heb met mijn kameraad afgesproken om evt zondag een ritje te maken (voorkeur is in de avond om geen zondagrijders en fietsers voor ons te hebben)

enne nu ws 20 augustus alsnog lang weekend weg (als ik vrij krijg van mijn baas, ben ervoor nml ook al weg en veel collega's zijn op pad in die periode) en anders na weekend van 7 september nog proberen weekend te pakken

hoopelijk komt er nog wat zon zodat ik nog ff op de motor kan springen....
buiten woon-werk heb ik niet meer op de Zed gereden na mijn vakantie -O- -O- -O-

dus als er lieden zijn die (bij goed weer) ff willen gaan :] , misschien een meeting?

Hebbie een leuke route liggen tussen Tilburg-Eindhoven (in GPS formaat evt) Ms ga ik zondagavond die kant wel op
Zonde dat het niet doorgaat B|

Tja.... om nu een paar tanken brandstof er doorheen te stoken en merendeel op nat asfalt te rijden is niet echt mijn ding.... je zal alleen weer zien dat het achteraf allemaal mee is gevallen in Noord Frankrijk en regio Freiburg (d)

Volgende week zaterdag met sleurhut en gezin op vakantie.... er toch wel minimaal een paar dagen mooi weer zyn toch.... We gaan op de bonnevoi. Iemand nog leuke suggesties voor een camping op ca 800 km afstand va Utrecht? oosternrijk Zell am See lijkt me in de zomer ook wel mooi....
 
Laatst bewerkt:
Hallo allemaal,

Ik ben er zo een die veel leest en weinig post, maar het moest er maar eens van komen. Ik ben een student van 26 jaar en woon in regio Den Haag en rij nu een aantal maanden op een Z750 2008 zwart ABS. Echt een fantastische fiets! Laast zat ik weer even op de fiets van mijn vriendin (kawa zzr 600) en toen begon ik de Z nog meer te bewonderen, wat kan je daar lekker mee gooien.

Fotos komen later als de zon weer schijnt of als ik weer eens zin heb om mijn hobby fotografie weer eens op te pakken.

Mods:

Kentekenplaar houder
Knippertjes
Duo seat cover

Uitlaat denk ik nog over na
 
woon in regio Den Haag en rij nu een aantal maanden op een Z750 2008 zwart ABS.

Fotos komen later als de zon weer schijnt of als ik weer eens zin heb om mijn hobby fotografie weer eens op te pakken.


Regio Den Haag... sounds familiar :Y

hmmm een fotoshoot in het westen van het land........... ;) (KPL en Z1000 Girl, concurrentie :P )

Welkom hier..........

ps je mag je onderschrift nu dan aanpassen :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan