MF oost 42

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dus daar herken ik je van _O-

Ik vroeg me al af waarom je zo'n bekend gezicht had hebt :X

:+

Datzelfde dacht ik ook van jouw.
Had ik het dus toch goed.

Ik kom starks even met de bus ipv de 2 wieler.
Ik moet die kant toch op.
Eens kijken of ik een stukkie kan filmen en het hier plaatsen.
 
Laatst bewerkt:
Ik zie in de OP staan:

Geen slowchat Bij overschreiding van 10 pagina's onzin moet er verder worden gegaan via msn
Geen fastchat


100 posts per pagina, anyone? O-) :+
 
Zat bij R6muis te kijken... Meer dan een jaar niet meer ingelogd op MF _O-... D'r kunnen er heel wat uit... En Blub, zelfs je eigen motor is nog niet geupdate. Dat zou 'k wel als eerste veranderen heur :P

Ik moet eerst de inloggegevens voor de pheauteaux nog van BK zien los te peuteren ;)

~[Edit] Ook het plaatje staat nu nog nr 41 :X
 
Laatst bewerkt:
Haha dat moet wel lukken voor we aan 't einde van het topic zijn :Y. Hoewel je je dan toch best mag haasten gezien het tempo hier _O-


ik ben ook wel verbaast ,, je zou toch denken dat er nu lustig op los gereden word het is soms wel wat nattig , maar veel beter kan het niet zijn anders zwem je pak uit ......

Het is dat ik het zo druk heb met allerlei dingen waar ik weinig aan kan doen
 
Laatst bewerkt:
ik ben ook wel verbaast ,, je zou toch denken dat er nu lustig op los gereden word het is soms wel wat nattig , maar veel beter kan het niet zijn anders zwem je pak uit ......

Het is dat ik het zo druk heb met allerlei dingen waar ik weinig aan kan doen

Als je er weinig aan kan doen, dan hoef je er dus ook niet druk mee te zijn :X






:+
 
Ja goeindag, dat ga ik dus allemaal niet meer doorlezen. Verder allemaal een goeindag toegewenst. Geen tex voorlopig. Wil de TC nog een beetje inrijden en dr moet nog het e.e.a. aan gebeuren (navigatie opbouwen etc.)
 
Zo deel 42 alweer.
Kijk je een paar uurtjes niet ben je meteen een stuk of 100 berichtren verder...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan