MF oost 42

Status
Niet open voor verdere reacties.
weet niet of texxen er in zit, ik hoop het wel ff... m
maar moet ff wachten totdat ik in huis ben, dan blijkt het snel 8-)
 
ik ga vanmiddag een kleine aanbetaling doen zodat hij hem in iedergeval niet verkoopt aan een ander 8-)

Hier al gekeken:
http://cgi.ebay.de/Suzuki-GSX-R-750-W-GSXR-original-27900-km_W0QQitemZ230258514383QQihZ013QQcategoryZ9808QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

of
http://cgi.ebay.de/Suzuki-GSX-R-750-W-warscheinlich-SP-GR7BB_W0QQitemZ120269369258QQihZ002QQcategoryZ9808QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

Kan de moeite lonen.
8-)
 
ik ga vanmiddag een kleine aanbetaling doen zodat hij hem in iedergeval niet verkoopt aan een ander 8-)

Aanbetaling :X

ALs je beide je handtekening zet is het toch voldoende :?

Als hij dan alsnog de motor aan iemand anders verkoopt weet hij in ieder geval zeker dat hij nooit meer zaken met mij doet B|

En denk er aan. Een aanbetaling mag in de partikuliere handel niet verplicht gesteld worden ;)
 
Hier al gekeken:
http://cgi.ebay.de/Suzuki-GSX-R-750-W-GSXR-original-27900-km_W0QQitemZ230258514383QQihZ013QQcategoryZ9808QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

of
http://cgi.ebay.de/Suzuki-GSX-R-750-W-warscheinlich-SP-GR7BB_W0QQitemZ120269369258QQihZ002QQcategoryZ9808QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

Kan de moeite lonen.
8-)

tja die zijn zeker mooi!! maar ik ga er toch een naked/streetfighter van maken.
en deze is al redelijk verbouwd dus dat komt goed uit
:Y
 
@ bouw en blub blub: tja ik weet dat het niet zo slim is, maar de wou al een ander komen kijken voor het zelfde bedrag.
en die kon eerder langs komen dan ik kan B|
ja zegt hij over de telefoon: dan weet ik nog niet zeker of je dan wel komt opdagen, dus ik ga hem niet vast houden! tenzij je wat handgeld overmaakt.

ik maak dan liever wat geld over(€50,-) dan dat hij straks al verkocht is.
 
@ bouw en blub blub: tja ik weet dat het niet zo slim is, maar de wou al een ander komen kijken voor het zelfde bedrag.
en die kon eerder langs komen dan ik kan B|
ja zegt hij over de telefoon: dan weet ik nog niet zeker of je dan wel komt opdagen, dus ik ga hem niet vast houden! tenzij je wat handgeld overmaakt.

ik maak dan liever wat geld over(€50,-) dan dat hij straks al verkocht is.

Neem effe iemand mee dan...die er even op kan rijden ;)
 
Laatst bewerkt:
ja dat was ik ook van plan!!
maar euhm misschien nog enkele tips om er achter te komen of het een ex-schade motor is?
ik weet nu dus van de armen over elkaar en ik heb gehoord over de aanslag nokken bij het balhoofd.
maar verder nog dingen waarvan je zegt van daar kun je naar kijken?
want ja mijn ervaring met dat soort dingen is nu nog bar slecht want ik kom net kijken...
 
ja dat was ik ook van plan!!
maar euhm misschien nog enkele tips om er achter te komen of het een ex-schade motor is?
ik weet nu dus van de armen over elkaar en ik heb gehoord over de aanslag nokken bij het balhoofd.
maar verder nog dingen waarvan je zegt van daar kun je naar kijken?
want ja mijn ervaring met dat soort dingen is nu nog bar slecht want ik kom net kijken...

iemand met een paar jaar motorrij verstand meenemen dus :Y


armen over elkaar?


even losse handjes doen op een strak stukje asfalt...slijtonderdelen goed bekijken, rammeltjes luisteren... kuipdelen bekijken, scheuren? verbogen subframe? slecht aansluiten, kleurverschil kappen...speling voorwiel (balhoofd) dat soort dingen :Y
 
ja dat was ik ook van plan!!
maar euhm misschien nog enkele tips om er achter te komen of het een ex-schade motor is?
ik weet nu dus van de armen over elkaar en ik heb gehoord over de aanslag nokken bij het balhoofd.
maar verder nog dingen waarvan je zegt van daar kun je naar kijken?
want ja mijn ervaring met dat soort dingen is nu nog bar slecht want ik kom net kijken...
Een ex-schade motor hoeft trouwens niet per definitie slecht te zijn hoor.

Als de motor gevallen is en het subframe is verbogen en de kappen geknapt etc. en de reparatie is goed uitgevoerd, kan je best een stukje kleurverschil hebben in het kuipwerk, maar daarom hoeft het nog geen slechte motor te zijn ;)
 
Zolang de motor recht is, en er geen rare dingen met't blok zijn, hoeft een schade motor niet erg te zijn.

Meeste schade-motoren zijn te herkennen aan slecht aansluitende kappen/deukjes in't frame e.d.
zelfde verhaal wat bouw/blub hebben gehouden. :W
 
nee oké maar ik ben wel een beetje voorzichtig geworden met de aankoop van een andere motor!

maar bedankt dat zijn toch wel weer dingen die van pas kunnen komen!!
 
Zooooo, ik ben weer thuis.
Vanmiddag Feest. *O*
vanavond misschien ff tex... ?

ach... wie weet... als Teut een beetje op tijd terug is van z'n oefening... en het blijft droog... waarom ook niet! Dinsdag was ook best gezellig (hoewel wel tamelijk druk met z'n twaalven) Dus... misschien tot vanaaf! Anders... tot een andere keer dan maar weer.
Ga maar weer eens verder met m'n werkzaamheden hiero... -O-
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan