MF oost 42

Status
Niet open voor verdere reacties.
Voor mij ook geen tex net thuis van werkoverleg :r
misschien dat ik later nog even langs kom rijden om te kijken of er nog mensen staan....
 
nou ik vind 12 pagina's x 25 is weer eens 300 berichten in nog geen 1,5 dag vrij veel :Y :Y

Update van de VeTeR: voorstel ligt bij de verzekering voor reparatie. hopelijk keuren ze t goed en dan word ie weer spik en spam 8-)
 
ik zit me hier keurig netjes in te houden O-)
Dat werd tijd ook :X

Maar euh :W ik ben er ook weer, in het 'nieuwe' topic bedoel ik dus.
Texxen (volgend jaar in de Van Dale :? ) wordt voor mij een beetje lastig. Ben maandag begonnen bij mijn nieuwe baas in Apeldoorn en heb nog niet één keer voor 19:00 uur gegeten...

Wel voldoende op de motor gezeten, maar dat is op de A1 in de spits :r :r :r

:W
 
Geen tijd gehad voor de Tex vanavond, moest druk aan het knutselen...

Gelukkig is het resultaat er wel naar... ONTZETTEND LOMP!! *O* :+ }) :
 
Laatst bewerkt:
omdat berichtjes zonder foto waardeloos zijn:
full
 
Het euvel ook gevonden, waarom SZR-etje niet starten wil: startrelais heeft het begeven. Nuja even bestellen bij Yamaha en 45 euro kwijt, valt allemaal mee gelukkig.

Wordt ook wel tijd dat ie t weer doet, want heb al een serieuze gegadigde *O*

Dus met een beetje geluk cq pech (tis maar net hoe je het bekijkt) kan ik me straks aansluiten bij Raysnake en Isookzo....

Er komt wel iets weer hoor, maar kan best volgend jaar worden.
 
nou ik vind 12 pagina's x 25 is weer eens 300 berichten in nog geen 1,5 dag vrij veel :Y :Y

Update van de VeTeR: voorstel ligt bij de verzekering voor reparatie. hopelijk keuren ze t goed en dan word ie weer spik en spam 8-)

Gewoon op 100 reply's per pagina zetten ipv 25.
Dan is t iets makkelijker te overzien.

In ieder geval mooi dat er vorderingen zijn met de VeTeR.
Zal mij benieuwen of ze akkoord gaan.
De meeste verzekeringen knabbel er nog wel ff weer aan. :(
 
Laatst bewerkt:
Hahah Tycho, had je geen zin meer om het verder uit te dremelen?

Neuh... dat niet. Ik wou alleen zeker weten dat ik niet helemaal door de slider heen zou steken. Mijn vader had nog 1 of ander middeleeuws stuk gereedschap liggen, dat heb ik in de boormachine gestoken, en toen was het een kwestie van een minuutje of 5! })
(maar echt nauwkeurig was het niet... :X )

Morgen ga ik testen!

:W
 
What happend :?. In Losser kostte de benzine vanavond ineens nog "maar" 1,60 p/liter... Een prijsdaling :o. Morgen zal er wel weer 3 cent bovenop zitten B|.


By the way vandaag de Impulse even "zomerklaar" gemaakt. Accu kan worden afgeschreven. Als ik een half uur heb gereden heb ik welgeteld één startpoging, met lampen uit :X. Met lampen aan gaat ie direct dood -O-



@Doppie: Mooi pak :P... Omdat ik 'm nu ook "live" heb gezien :+
 
Laatst bewerkt:
Het euvel ook gevonden, waarom SZR-etje niet starten wil: startrelais heeft het begeven. Nuja even bestellen bij Yamaha en 45 euro kwijt, valt allemaal mee gelukkig.

Wordt ook wel tijd dat ie t weer doet, want heb al een serieuze gegadigde *O*

Dus met een beetje geluk cq pech (tis maar net hoe je het bekijkt) kan ik me straks aansluiten bij Raysnake en Isookzo....

Er komt wel iets weer hoor, maar kan best volgend jaar worden.



goed nieuws *O*
 
Yep *O* vooral omdat jullie me dan nog minder bij de Tex zullen vinden _O-

Maar hoe dan ook, binnenkort heb ik mijn klassiekertje, de Moto Morini 125, achter het huis staan, dus kan ik mij motorrijder blijven noemen 8-)
Jammer hoor dat je de SZR gaat fixen. Anders hadden we 'n duw clubje op kunnen richten... Verkeken kans -O-




:+
 
Yep *O* vooral omdat jullie me dan nog minder bij de Tex zullen vinden _O-

Maar hoe dan ook, binnenkort heb ik mijn klassiekertje, de Moto Morini 125, achter het huis staan, dus kan ik mij motorrijder blijven noemen 8-)
Dan kom je maar gewoon op de fiets of met de oto een bakkie doen B|

Doen wij ook wel eens :Y
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan