andere uitlaten op een intruder 800 uit 2008

dark hornet

MF veteraan
7 mei 2005
2.070
0
een goede kennis van me zit te twijfelen over andere uitlaten.

Hij heeft een mooi setje gezien van highway hawk. Met vanaf het motorblok gelijk met een bocht naar de straat. Nu staat er alleen n iks bij vermeld van:

-hoeveelheid db's
-goedkeur.
-en wat te doen met de sensoren in de orginele uitlaten.
(ziet eruit als een lamdazonde ofzoiets).

iemand hier advies, tips, ervaring.



note* ik vraag dit dus voor een ander, maar dat mag vast wel voor een keer. ;)
 
Laatst bewerkt:
inderdaad, de Cobra's of gewoon de Vance and Hines. Wat jij bedoelt zijn de HH Snakepipes, no. 651-301 op de HH site (www.highwayhawk.com), toch? Deze zijn niet goedgekeurd en maken een beste buil herrie. Of dit een probleem is? Dat hangt van jezelf af!
Een mooi setje V&H voor deze fiets; VANCE & HINES
Een aantal dealers in Nederland leveren ook V&H voor jappen :)

wat ook een erg mooie uitlaat is, is de BSM Double Wall, wordt verkocht via Highway Hawk, artikel 653-070. E-keur weet ik niet, geluid is redelijk hard, maar ook erg mooi en zwaar. De kwaliteit? Wat we van BSM gewend zijn, Duitse degelijkheid!
 
Laatst bewerkt:
Deze is ook wel goed te doen :+ (ook te krijgen voor de C800 en M800)
full
 
Laatst bewerkt:
wat ook een erg mooie uitlaat is, is de BSM Double Wall, wordt verkocht via Highway Hawk, artikel 653-070. E-keur weet ik niet, geluid is redelijk hard, maar ook erg mooi en zwaar. De kwaliteit? Wat we van BSM gewend zijn, Duitse degelijkheid!

Erg gave pijpen, maar helaas voor mij een beetje onbetaalbaar. Iemand nog een tweedehands set liggen ? =)
 
Ik vind het naar verhouding wat de motor mij waard is, niet waard om de volle mep te betalen. Het is mn eerste motor en zal hem waarschijnlijk totaal afrijden. Om dan een set uitlaten te betalen, wat inclusief montage (of gereedschap wanneer ik het zelf doen), jet -kit, eventuele filter en pakkingen wat totaal bijna net zo duur is als de helft van de motor vind ik het gewoon duur.

Ik blijf een arme student met meer hobbies =) (en jah ik werk)
 
Tja, ik moet voor mijn motor toch een heel uitlaatsysteem aanschaffen. Eens kijken wat er te vinden is. Leuke links daarvoor :Y
 
Neem de double walls en voordat je ze uit de doos haal, beslis dat je toch iets ander wil. Vervolgens zet je ze te koop en voor een zacht mede-MF lid verkoop je ze aan mij.

En zo geschiedde....
 
Ik vind het naar verhouding wat de motor mij waard is, niet waard om de volle mep te betalen. Het is mn eerste motor en zal hem waarschijnlijk totaal afrijden. Om dan een set uitlaten te betalen, wat inclusief montage (of gereedschap wanneer ik het zelf doen), jet -kit, eventuele filter en pakkingen wat totaal bijna net zo duur is als de helft van de motor vind ik het gewoon duur.

Ik blijf een arme student met meer hobbies =) (en jah ik werk)


als je alleen de uitlaten koopt ben je er ook gewoon ;) en als student regel je dat toch met andere studenten? :P
 
Wat dacht je van de boor? :9 Er zijn er zat die gewoon de a.plaat en de daaropvolgende van wat gaten voorzien. Succes verzekerd en geen extra kosten want de uitlaat zit er al op. Ik heb ev wel een tekening hoe het moet. Groetjes smokiebike. :]
 
oke oke oke.............


er komt nog een vraag bovendrijven. wat te doen met de mooie sensoren die in de uitlaat zitten. (ik neem aan lamdasondes) . Houden de leveranciers hier rekening mee, of komen die te vervallen. Wat de afstelling niet ten goede komt denk ik.

alvast weer bedankt voor de info ;)
 
Ik heb in Amerika cobra Speedster Streetrod Slash-Down besteld.
Alles bij elkaar, dus prijs, vervoerkosten, invoer en erop laten zetten bij mijn motordealer € 550,-, terwijl ze hier € 846,- kosten.
Dus is het overwegen waard.
Succes als je ze nog niet hebt.
René
 
Hey R1ockeloen, ik heb ook hele mooi uitlaten gezien in amerika, maar neit iedereen verstuurd naar nederland.
Waar heb jij ze besteld?

Groeten,
Erik.
 
cruisercustomizing.com
motorcycle acessoires international - exhaust
jcmotors.com

laatste heb ik bij gehaald. Misschien kan je nog kijken bij restyling.us. Goede ervaring mee en geen verzendkosten. Ze hebben een magazijn in europa.

Dit topic een beetje vergeten, maar heb ook uiteindelijk mijn pijpen in amerika besteld. Wel nog van de zomer, toen de dollar nog laag stond (of de euro hoog...). Tzijn cobra shotguns geworden. Wat hierboven is vermeld, ik hou ook niet van HH.
 
hey erik,

ik heb ze bij dennis kirk besteld.
regelen prima en blijven de zending volgen en je krijgt bij vragen ook antwoord.
succes.
rené
 
Terug
Bovenaan Onderaan