Wie heeft er hier allemaal een Ducati Monster?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Natuurlijk heb ik in de shop wel hele goeie! Maar thuis heb ik nog dat pest-ding staan..
En wat mag een "goeie" wel nie kosten dan? Sterker nog, heb weinig knake na aankoop, hoe herken ik een goeie? ;)

Ik snap dat je ze verkoopt, maar denk toch dat ik eerst maar eens voor een 2e handsje moet gaan. En nee, dat ding van jouw hoef ik nie, als je het zelf al niks vind...
Ik zit er overigens over te denken om zelf het een en ander te gaan doen. Bij motoxtra.nl kun je een sleutel plaats in een heuse motorwerkplaats huren. Dat is dus inclusief hefbrug en gereedschappen.
Ik zie er echter tegen op om zo zonder kennis van motoren in mijn eentje beginnen. Ik zou best een "sleutelmaatje" kunnen gebruiken... :) HINT HINT
 
Laatst bewerkt:
Daar komt-ie dan...
Speciale handgemaakte Roestvast staal achterbok, jarenlang dienst gedaan oonder Ducati Monster, superstabiel, gaat weg ivm ombouw naar enkelzijdige achterwielophanging. NU 35 Eurootjes....

Bijlage: http://files.motor-forum.nl/forum/download_document/28620/06b5f66b0987b576afabf95155736da9 (HPIM1103 klein.JPG)​
 
Daar komt-ie dan...
Speciale handgemaakte Roestvast staal achterbok, jarenlang dienst gedaan oonder Ducati Monster, superstabiel, gaat weg ivm ombouw naar enkelzijdige achterwielophanging. NU 35 Eurootjes....
Erwicked oplette! Koop dat ding, daar kan je geen nieuwe voor kopen. (ter info, stalen bok, topkwaliteit, wordt gebruikt door veel SBK en WSS teams: 89 eur)

En ik wil je best helpen sleutelen, hoor, heb er alleen niet zoveel tijd voor. Of je moet daar op zondag terecht kunnen :)
 
Daar komt-ie dan...
Speciale handgemaakte Roestvast staal achterbok, jarenlang dienst gedaan oonder Ducati Monster, superstabiel, gaat weg ivm ombouw naar enkelzijdige achterwielophanging. NU 35 Eurootjes....

Heej... ik heb wel interesse in de bok! Issie nog te koop? mail me dan effe: tijssen10@zonnet.nl
 
@Monsterman

Ik heb er al spijt van maar mijn Monster is verkocht!!!!
De garage is zo leeg nu.

Schrap mij dus maar van de Monster-Owner-List.

Ciao Czy
 
Czy heeft zijn Monster verkocht aan Monstro, en Domino heeft sinds verleden week een M800 dus we hebben nog eens en reden om de lijst aan te passen.

M600 (15)

Gav * Obbicht
Mad 2 * Amsterdam
Marcomonstro * Den Haag
Eth3r3al * Hardenberg
Mobilette * Rosmalen
Shorty * Voorburg
Kraaitje * Waddinxveen
Bep * Amersfoort
Dafje * Zeist
Ducrakker1 * Amsterdam
Kraaitje * Waddinxveen
Shiva * Hillywood
Erwicked * Nieuwegein
Belgian28 * Wetteren (BE)
Ducati Devil * Dendermonde(BE)

M620 (7)

Unicorn * Koewacht
Monsterman * Westerlo (BE)
Monstro * Horebeke (BE)
Ayla * Boutersem (BE)
ir-fuel * Gent (BE)
WoKe * Gent (BE)
Monster Duck * Hasselt (BE)

M750 (5)

Daniel750 *
ZamBeZi * Den Haag
Cookiemonster * Alblasserdam
Il Monstro * Amsterdam
Dukaatje *

M800 (2)

Domino * Amsterdam
Appie * Amsterdam

M900 (9)

$teef * Apeldoorn
Duc191276 * Durphe
Superduc * Dussen
Schepiemonster * Olsene
Ronster * Maastricht
Drmonster900s * Tilburg
Mikee * Venedaal
T.K. * Zouterwoude
CH Racing M900 * Arnhem

M944 (1)

Iceman * Leusden

M1000 (2)

Deeph * Tilburg
Ducjealmere * Almere

S4 (5)

Antonius Monstrius * Oisterwijk
Toon Leijtens *
HenkMS4 * Blijham
Henkes * Rijswijk
Naz * Gent (BE)

S4 Fogarty (1)

Holger * Fryslan

Onbekend (2)

Mike B
Duczilla
 
Laatst bewerkt:
Zouden we met al die Monsters niet eens afspreken om een dagje in de Eiffel te gaan rijden, en naar het einde van de dag nog eens naar de Ring af te zakken ...

Moet een beestig zicht zijn om zo maar ff een stuk of 20 (30, misschien 40) Monsters bochtjes zien pakken in de Eiffel :)

Indien genoeg interesse begin ik wel een nieuwe topic.
 
Als echte Eiffel- en Ringfanaat zeg ik: goed initiatief, echter voor de westerlingen is een dagje Eiffel echt te ver. Tenminste: als je daar ook nog wilt rondrijden, de Ring op wilt, elkaar ook nog wilt zien en spreken, geilen op elkaars motoren, ’s avonds naar huis moet en ook nog enkele tientallen motoren bij elkaar moet zien te houden.

De Ring lijkt mij echter een ernstig slecht plan in deze opzet; er valt daar gemiddeld 1 dode in de week en eigenlijk moet je daar met de motor gewoon uberhaubt niet gaan rijden, zeker niet als je met een grote groep bent, waarvan je van een groot deel niet eens weet wat ze allemaal kunnen met hun bike (de verleiding is op zo’n moment erg groot om de baan op te gaan).
Ik kom heel graag op de Ring met de auto; kan ook lekker m’n rondjes rijden daar, ken de baan inmiddels redelijk, maar met de motor ga ik er niet op; voorlopig niet en misschien wel nooit. Iemand die de ring op wil met z’n bike (respect!) moet dat maar een andere keer doen IMHO; ik zou niet graag verantwoordelijk zijn voor het bij elkaar brengen van een aantal (deels) onbekenden, naar de Ring rijden en zien dat iemand van de groep zich daar plat rijdt. Natuurlijk is zoiemand zelf verantwoordelijk en blablabla, maar toch…

Dennis
 
Good thinking Dennis!!
Ik kom uit de Haagse regio en niet uit limburg of zo!!
Laten we eerst massaal naar de platte reedijk gaan in aug!
Alleen dat is al leuk.
 
Ik denk dat het altijd zeer moeilijk is om een groep van 20-30 man bij mekaar te houden, dat lukt gewoon niet. Wij zijn de laatste paar keer met een 7 tal gegaan en daar valt de groep al uit mekaar door tempoverschillen en verkeer. Nu kan je wel met 4 man ergens staan wachten aan een splitsing tot de 3 anderen er terug zijn (dat is geen probleem), maar ergens "effe" stoppen met zn 20'en tot die andere 10 er terug bijzijn lijkt me al wat moeilijker :)
 
Iemand een idee voor een '' centrale meetingpoint '', voor zover als mogelijk, de Belgische Kempen bijvoorbeeld. Ben je als niet lid van de DCN ook welkom op die Monsterdag ?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan