Wie heeft er hier allemaal een Ducati Monster?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Een dag of vier gedaan over inloggen (moeilijker als neuken dat internetgedoe) maar hier nog een monster *D 900S uit 98. mods: roadracing toerenteller en een bizar breed recht stuur (ongeveer 90 cm). Klein nadeeltje van een recht stuur is dat je niet meer bij de instelling van de voorpoten kunt zonder demontage van het stuur.
 
Aan het begin van deze topic stonden een aantal reacties over welke banden het beste zijn onder een monster. Ik heb nog geen reactie gezien van monsterrijders die een nieuwe band aan wilde schaffen. Welke heb je gekozen :? en bevalt :) deze band? Ik kan eraan toevoegen welke band je zeker niet onder een monster moet leggen :( . Michelin A89 :X :X waardeloze banden knal en knalhard zodra ze warm worden glijden ze alle kanten op behalve de kant die je in wil.
 
Aan het begin van deze topic stonden een aantal reacties over welke banden het beste zijn onder een monster. Ik heb nog geen reactie gezien van monsterrijders die een nieuwe band aan wilde schaffen. Welke heb je gekozen :? en bevalt :) deze band? Ik kan eraan toevoegen welke band je zeker niet onder een monster moet leggen :( . Michelin A89 :X :X waardeloze banden knal en knalhard zodra ze warm worden glijden ze alle kanten op behalve de kant die je in wil.

Vanmiddag ga ik een 180-er Bridgestone BT020 erop laten leggen, veel positieve reacties op gehoord / gelezen. Ben benieuwd... :]
 
Ik heb er sinds kort ook een BT 020 op liggen en dat bevalt mij prima stuur veel lekkerder als met de origineele michelin alleen ligt er bij mij een 170 op is volgens mij de origineele maat en het lijkt me niet dat hij beter gaat sturen met een 180-er
Vanmiddag ga ik een 180-er Bridgestone BT020 erop laten leggen, veel positieve reacties op gehoord / gelezen. Ben benieuwd... :]
 
ben net van de bt 020 naar de bt 010 gegaan. kan ik iedereen aanraden !

ook goede berichten over de diablo gehoord, ga ik volgende keer proberen..
 
De originele achterband is inderdaad 170. Zou in theorie beter moeten sturen dan een 180 maar het oog wil ook wat. Heeft er al iemand een voorband van 60 hoog i.p.v. 70 hoog op zijn Mostro? Zou in theorie ook sneller moeten insturen. Zien er overigens allemaal erg fraai uit de pics van de monsters :} .
 
Gav M600 * Obbicht
Mad 2 M600 * Amsterdam
Marcomonstro M600 * Den Haag
Eth3r3al M600 * Hardenberg
Mobilette M600 * Rosmalen
Shorty M600 * Voorburg
Kraaitje M600 * Waddinxveen
Bep M600 * Amersfoort
Dafje M600 * Zeist
Ducrakker1 M600 * Amsterdam
Kraaitje M600 * Waddinxveen
Belgian28 M600 * Wetteren (BE)
Ducati Devil M600 * Dendermonde(BE)

Unicorn M620 * Koewacht
Monsterman M620 * Westerlo (BE)
Czy M620 * Herent (BE)
Ayla M620 * Boutersem (BE)
ir-fuel M620 * Gent (BE)
WoKe M620 Gent * (BE)
Monster Duck M620 * Hasselt (BE)


Daniel750cc M750 *
ZamBeZi M750 * Den Haag
Cookiemonster M750 * Alblasserdam
Il Monstro M750 * Amsterdam

Appie M800 * Amsterdam

$teef M900 * Apeldoorn
Deeph M900 * Tilburg (M1000 op komst)
Superduc M900 * Dussen
Schepiemonster M900 * Olsene
Ronster M900 * Maastricht
Drmonster900s M900 * Tilburg
Mikee M900 * Venedaal
Iceman M944 * Leusden

Deeph M1000 * Tilburg

Antonius Monstrius S4 * Oisterwijk
Toon Leijtens S4
HenkMS4 S4 * Blijham
Henkes S4 * Rijswijk
Naz S4 * Gent (BE)
Holger S4 Fogarty * Fryslan


Mike B
Duczilla
 
Laatst bewerkt:
Hallo, ik ontdekte vandaag voor het eerst dit Forum en wat ik lees staat me wel aan, vandaar dat ik me gelijk maar geregistreerd heb. Ik zal me even voorstellen: Ik ben Pieter en ben al sinds jaar en dag verknocht aan de Ducati Monster, ondanks dat ik ook andere motoren bezit. De mijne is haar leven begonnen in 1995 als een nieuw gekochte M600, maar is in 1997 omgedoopt tot "eigenbouw". Elke jaar voer ik wel de een of andere wijziging door aan 't Monster. Ik durf te stellen dat de fiets inmiddels wel redelijk drastisch is gewijzigd. Al met al is het aantal onderdelen dat nog standaard is op de vingers van 1 hand te tellen. De Monster is MIJN fiets omdat het een motor is met uitstraling en karakter. De verhouding PK/Kg is ronduit goed te noemen, zeker als je Monster volgetankt 168 kilo weegt zoals de mijne. Dit is voor mij meteen ook HET pluspunt ten opzichte van mijn andere motoren; stuk voor stuk fijne fietsen, maar minimaal 40-60 kilo zwaarder....
 
Op maandag 26 mei 2003 15:59 schreef CH Racing M900 het volgende:
Ik zal me even voorstellen: Ik ben Pieter en ben al sinds jaar en dag verknocht aan de Ducati Monster...
Pieter van L. toevallig? zoja, onmiddelijk piccie van je monster posten! :}

[edit] zo nee, evengoed welkom hoor :) [/edit]
 
Hallo Marco, leuk om je hier weer tegen te komen!
Een plaatje zal ik een dezer dagen even maken en dan posten, de meest recente dateren van september vorig jaar....
Ciao Pieter van L. 8-)
 
Hoi met Henkes
Ik rij al heel wat jaren motor, maar toen zo'n 10 a 11 jaar
geleden ducati met het Monster model uit op de proppen kwam,
was ik helemaal verkocht. :}
Nu rijdt ik een S4 en deze zomer wordt hij flink onderhanden genomen.
Ik rij er al weer 2 jaar op, maar ik heb er nog geen foto's van genomen.
Dat zal ik binnenkort gaan doen! 8-)

groet
 
Laatst bewerkt:
Bescheiden dat ik ben O-) heb ook een Monster 600 mat zwart model 2000 en specs achja ben geen techneut :? ... Maar als je nog tips heb Die zijn Altijd Welkom!! eventueel welke uitlaat het beste geluid geeft :]
 
Bescheiden dat ik ben O-) heb ook een Monster 600 mat zwart model 2000 en specs achja ben geen techneut :? ... Maar als je nog tips heb Die zijn Altijd Welkom!! eventueel welke uitlaat het beste geluid geeft :]
 
"SHIVA"
Is dat niet een kwestie van smaak? :?
Je kunt een paar DUCATI evenementen op zoeken en luisteren.
En natuurlijk de jaarlijkse MONSTER-DAG in Heinenoord R.DAM (31/08/2003).

Groet 8-) :] :]
 
Laatst bewerkt:
Henkes dat zijn strakke plannen :} Zal is goed om me heen kijken :] en vooral luisteren ---> :+
 
eh luitjes heeft er iemand hier niet toevallig zo'n speciale monster, zo'n special samen met husqvarna gemaakt. ik geloof dattie iets met CH in de typenaam heeft zitten maar da weet ik nie zeker.

is er in blauw en brons :9~
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan