Wie heeft er hier allemaal een Ducati Monster?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bijgaand een oude foto, is inmiddels weer drastisch gewijzigd:

september2002.msnw
 
damn meeeeeeeeeeeeeesterlijk.

kontje sucks bigtime maar de rest is echt vet.

maaaaaaaaaaaaaar er is er nog 1 die mooier is
zal hem eens opzoeken, ik geloof dattie in een moto 73 stond.
een of andere ombouwer heeft er eentje gefixed ......... :9~
met 4 uitlaten, 2 onder het kontje en 2 boven elkaar net langs de step aan de rechterkant.
misschien ken je um wel
 
Klopt. Is ook een CH Racing M900. Het frame is in detail afwijkend van een regulier Monster frame, alleen is het gemaakt van ovalen CrMo buis. Zelfs voor Ducatisti is het gemakkelijk over het hoofd te zien dat het frame anders is dan een gewone Monster. Pas bij de tweede of derde blik zien ze dat er "iets niet klopt" en ontdekken ze het verschil. Ik heb voor een Belgische kennis vorig jaar zo'n frame kunnen vinden bij een verzamelaar in Italie. Voor zover ik weet rijdt er 1 in NL, een paar in Belgie, een paar in Duitsland en een handje vol in Italie. Er zouden oorspronkelijk 100 frames gebouwd worden door CHR, die nauwe banden had met Ducati. Zelfs de meeste framenummers begonnen met ZDM enz. net als de frames die Ducati zelf in de "gewone" monsters gebruikt.Die 100 zijn overigens nooit gebouwd. Had wellicht ook te maken met de schandalig hoge aanschafprijs. De Antera velgen blijf ik, ook jaren na dato, tijdloos prachtig vinden!

Trusten :Z
 
ik citeer uit een moto73
: CH racing plant voorlopig een produktie van 100 stuks van de motor die je wel een 916SP zonder kuip kunt noemen
C = cagiva
H = husqvarna
 
maaaaaar er is wel een duc monster die ik mooier vind als die van jouw Pieter.

de supermonster van en gebouwd door bart crauwels (misschien bekend) van moto mania te aarschot
 
full


woooooeeeeeeeeeiiiiiiiii

hier ligt een 996SP blok in beat that boys.

wie komt er in dit topic met een mooiere of snellere Monster op de knoppen.

(doe ik nie slecht he voor een niet duc rijder :) )
 
Ik ken de motor, niet de man. Zonder meer een hele mooie motor, maar het bouwt heel gemakkelijk als je zelf dealer bent, kunt putten uit een overvloedig magazijn en de kosten op de zaak kunt boeken. Ik ben gewoon een hardwerkende jongen die alles zonder sponsor uit eigen zak heeft betaald, al zeven jaar aan deze motor bezig ben en de meeste dingen met mijn eigen hoofd heb verzonnen en met mijn eigen handen heb gemaakt. Bovendien pretendeer ik geenszins de " mooiste" monster te hebben. Wat mooiis voor de een, is lelijk voor de ander. Ik heb de motor voor mezelf gebouwd, zoals IK vind dat deze mooi is. Verder is het bouwen van een special een continue veranderend proces, mede omdat je smaak ook meeveranderd. Ik ben, zoals de meesten, begonnen met kopen van carbon en leuke in serie gebouwde hebbedingetjes en heb die eropgeschroeft. Ook heeft de motor vele kleurstellingen gehad in de loop van de jaren. Het carbon en de hebbedingetjes zijn er (bijna) allemaal af, en kleur heeftie al helemaal niet meer. Ik heb in de loop van die 7 jaar vanaf nieuw slechts 16000 km met deze motor gereden. Sinds de winter van 2001 tot nu slechts een klein 100 (!) kilometer. Zonde? Welnee, ik bouw en verzin liever aan deze motor. Ook deze winter vele avonden en nachten in de garage doorgebracht. Dat vind ik de gein aan Monsters, verbouwen...Gelukkig heb ik nog een paar andere motoren waar ik op kan RIJDEN...
 
jij hebt ook niet beweert dat jouw monster de mooiste is, ik vindt hem zelf gewoon heel mooi masar daarbij vermeldt ik dat ik er een ken die ik zelf nog mooier vindt.

grtzz,
 
Ook ik ga monsterlijk rijden, heb mijn Thunderace ingeruild voor een M900 uit 1994. leveringsdatum 21-06-2003
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan