Wie heeft er hier allemaal een Ducati Monster?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wie kan mij een tip geven. Mijn monster is helaas :( (nog) in het bezit van een deukje in de tank. Nu heb ik de tank reeds verwijderd en bijna alle aanhangsels verwijderd. Het enige wat overblijft is de "houder" van de tankdop. Hoe kan ik deze verwijderen? (Imbusboutjes reeds verwijderd) Of is dit niet noodzakelijk om een goed resultaat te krijgen wat betreft spuitwerk? Volgende vraag is: Hoe kom ik aan de juiste kleur verf. Het kleurnummer (senna-grey)wat in het handleidingboek staat kom ik nergens tegen. :?
 
je tankdop hoef je niet percee te verwijderen, als je hem maar goed afplakt.

voor de kleur zou ik ff bij de dealer langsgaan, die zullen wel de kleurcode hebben of aan kunnen komen, zodat je de kleur kunt laten mengen.
volgensmij kunnen ze ook verf leveren, maar dat zal een stuk duurder zijn dan dat als je het zelf zou laten mengen

in iedergeval succes ermee
 
Wie kan mij een tip geven. Mijn monster is helaas :( (nog) in het bezit van een deukje in de tank. Nu heb ik de tank reeds verwijderd en bijna alle aanhangsels verwijderd. Het enige wat overblijft is de "houder" van de tankdop. Hoe kan ik deze verwijderen? (Imbusboutjes reeds verwijderd) Of is dit niet noodzakelijk om een goed resultaat te krijgen wat betreft spuitwerk? Volgende vraag is: Hoe kom ik aan de juiste kleur verf. Het kleurnummer (senna-grey)wat in het handleidingboek staat kom ik nergens tegen. :?
Misschien is dit wat :?
 
full


Even wat mooi kuipwerk!
 
En weer een zelfgemaakt dekseltje erbij :9 , heb nu deze erop zitten, kan ik eens van deksel wisselen })
full


Hoe ziet jullie open koppeling dekseltje eruit *D
 
En weer een zelfgemaakt dekseltje erbij :9 , heb nu deze erop zitten, kan ik eens van deksel wisselen })
(Afbeelding)

Hoe ziet jullie open koppeling dekseltje eruit *D

ik heb zelf nog geen open koppeling dekseltje, maar wil er wel een zelf maken, heeft iemand een oud koppelingsdeksel over, zodat ik m'n creativiteit erin kwijt kan (ofzoiets :P )
let me know...
 
trouwens was het niet zo dat er maar 2500 replies in een topic konden....
betekent dus dat we bijna aan een nieuw topic moeten beginnen...
gaat dus goed met de monster eigenaren :}
 
trouwens was het niet zo dat er maar 2500 replies in een topic konden....
betekent dus dat we bijna aan een nieuw topic moeten beginnen...
gaat dus goed met de monster eigenaren :}


Nou, of het met de eigenaren allemaal even goed gaat, dat mag ik hopen ...
Maar met het topic an sich wel. Ik hoop alleen niet dat jouw posting nu gaat ontaarden in allerlei (zinloze) reacties om maar zo snel mogelijk aan die 2500 te geraken. Als we iets doen, dan goed...(toch ?)
 
Nou, of het met de eigenaren allemaal even goed gaat, dat mag ik hopen ...
Maar met het topic an sich wel. Ik hoop alleen niet dat jouw posting nu gaat ontaarden in allerlei (zinloze) reacties om maar zo snel mogelijk aan die 2500 te geraken. Als we iets doen, dan goed...(toch ?)

we moeten idd wel ontopic blijven...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan