Wie heeft er hier allemaal een Ducati Monster?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heej Edje! Ziet er cool uit!! 8-)

Hoe mijn deksel eruit ziet weet je geloof ik wel he :? ;)

Da klopt, heb hem wel al een tijdje niet meer gezien, moeten maar weer eens weer wat afspreken *D

Nouw nouw... je blijft creatief. Maaruh... ik wil ook mijn koppelingsdeksel aanpassen. Heb jij daar wellicht ook een adresje voor :)

Adresje?? komop Gav. boren en vijlen, lukt wel 8-) (met een beetje hulp van goede collega's O-) )
 
idd erg nice... zelf gemaakt ??

weet trouwens iemand welke kleur koppelingsplaat en veren er standaard worden gebruikt op de monster???

De veren zijn een beetje roestbruinig, de drukplaat en schoteltjes zijn alukleurig aluminium. De drukplaat en de schoteljes van mij zijn standaard items, alleen gepolijst, de veren zijn van RVS.
 
trouwens, mijn koppelingsdeksel:

koppelingsdeksel.JPG


veel te dicht... |( |( |(
 
De veren zijn een beetje roestbruinig, de drukplaat en schoteltjes zijn alukleurig aluminium. De drukplaat en de schoteljes van mij zijn standaard items, alleen gepolijst, de veren zijn van RVS.


ff een vraagje, heb deze foto gemaakt tijdens de superbikes afgelopen jaar, is dat nou jouw monster voordat die volledig verchroomd/gepolijst is...
wel dezelvde uitlaat in iedergeval...

zilveren.jpg



zijn er trouwens nog mensen die naar de clubraces gaan eind mei en ga je dan ook racen of alleen kijken??

ikzelf ga hoogstwaarschijnlijk wel, en zal dan aan de demo-klasse meedoen...
 
ff een vraagje, heb deze foto gemaakt tijdens de superbikes afgelopen jaar, is dat nou jouw monster voordat die volledig verchroomd/gepolijst is...
wel dezelvde uitlaat in iedergeval...

(Afbeelding)

Neen, de mijne heeft in de loop van de jaren al heel wat verschillende kleuren en gedaantes gehad. Maar deze is niet van mij. Alles wat ik zie op die bike komt van Roadracing en Rizoma.Ik heb bovendien een CH Racing frame, gemaakt van ovale CrMo buis.
 
Neen, de mijne heeft in de loop van de jaren al heel wat verschillende kleuren en gedaantes gehad. Maar deze is niet van mij. Alles wat ik zie op die bike komt van Roadracing en Rizoma.Ik heb bovendien een CH Racing frame, gemaakt van ovale CrMo buis.

hij lijkt er wel een beetje op zo met die uitlaat...
heeft ie dat van jou afgekeken... :+
 
Neen, mijn uitlaat is ook afkomstig van RR. Alleen heb ik het binnenwerk aangepast en de buitenzijde gepolijst.

heb eens het plaatje van jouw monster erbij gezocht, maar als je dat dan zo ziet lijkt ie er idd niet op... :?
nice zo'n enkelzijdige acherbrug...

trouwens heb je nog gekeken voor die koppelingsdeksels ??
 
tis toch alweer aardig wat pagina's terug dat we de monsterlijst gezien hebben...
zal ook niet echt nog veranderingen in gekomen zijn...
Ik ga de monsterlijst pas weer posten in deel 2.

Dan kan de lijst elke keer aangepast worden op de eerste pagina, zonder dat ik elke keer moet zoeken waar ik em voor het laatst gepost had O-)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan