Het Gooi deel 25, kampioens-editie :?

Wie flikkeren we er uit :P

  • 1-Allemaal. Opgerot!

    Stemmen: 2 6,5%
  • 2-Ieder die na deel 20 niet is geweest

    Stemmen: 18 58,1%
  • 3-Niemand, lekker zo laten

    Stemmen: 3 9,7%
  • 4-Alleen Xtra :W

    Stemmen: 5 16,1%
  • 5-Alles, kaal is het prettigst :P

    Stemmen: 3 9,7%

  • Totaal aantal stemmers
    31
Status
Niet open voor verdere reacties.
Goedemorgen allemaal :W

Had gisteravond al willen reageren Nocer, maar mijn internet verbinding lag eruit....
Ik hoop dat het een storing bij KPN was, anders heb ik een probleem.....

Ik dacht dat jij van de week gevraagd had wie er woensdag avond met je mee wilde rijden naar Leersum of zoiets.....

Maar goed, even wachten of ik nog een motor in de garage heb staan vanavond, anders rij ik wel mee....

Oke gezellig :)
Leersum is de reunie van Eifel reisje :)
Weet niet of je dat al wist ;)

En of je motor er staat is afwachten ;)
Leuk he een vriendin die motorrijdt :+
 
Laatst bewerkt:
:Z veel te laat m'n nest uit :(

Toch op de motor gegaan, dus klaar om de dijk op te gaan hoor :P




Oh trouwens, wie gaat er allemaal op de motor richting Leersum vanavond ?
Misschien leuk om via de lekdijk erheen te rijden (snelweg is ook maar zozo ;)) ?

Kunnen we afspreken in Nieuwegein, moet nog even afwachten of X met de motor is vandaag en hoe laat hij daar kan zijn, dus tijd is nog te bezien :)
Hou het ff op 18:30, ff horen nog of Achi en TT dat ook gaan redden.








snel meer koffie pakken B|
 
1219_tired_smiley_drinking_coffee.gif
 
Kneedownen is leuk, maar geen must idd.
En ik kan je wel zeggen dat de kneedown voor mij niet het belangrijkste is en hij ook ZEKER niet in elke bocht moet plaatsvinden.

En zo nog een paar keer in vorige berichten..

_O-

Moet je het echt zooooo vaak zeggen tot je het zelf gelooft ofzo?

;)
 
:Z veel te laat m'n nest uit :(

Toch op de motor gegaan, dus klaar om de dijk op te gaan hoor :PHou het ff op 18:30, ff horen nog of Achi en TT dat ook gaan redden.








snel meer koffie pakken B|

Ehm...

Wacht effe.. vanavond is er dus een meeting van de Eifel crew.. en een BBQ bij Paul?

-O-

Dus helft naar paul helft naar Eifel? -O-

Of na dat Eifel dinges naar Paul? *O*
 
We zijn in 1 jaar tijd trouwens van deeltje 7 naar deel 25 gegaan :X Dat zijn dus 18x2500 posts. Dus 45.000 posts in een jaar, wat neerkomt op ruim 123 posts per dag :X
Zeg een gemiddelde van 2 minuten per post en een uurloon van ??? 15 euro? komt dat neer op 1500 uur zeg dat daarvan de helft onder werktijd geplaatst wordt, wordt dat dan 11.250 euro minimaal aan arbeidskosten die jullie verspillen!

En dan heb ik het nog niet eens over de tijd die jullie verspelen aan de F5 knop en bijlezen B|
 
Laatst bewerkt:
Thx Poik *D
Jij hebt even wat oude topics doorgespit zie ik _O-

Ze heeft alleen nu de ergste piek van de waterpokken, bijna 40 graden koorts en voelt zich echt beroerd -O-
-O- Balen, hopen dat het snel weer over is...

Het was even zoeken, maar wist dat het in juni was.... Was wel grappig, kwam posters tegen die ik al heel lang niet gezien heb hier :P
 
We zijn in 1 jaar tijd trouwens van deeltje 7 naar deel 25 gegaan :X Dat zijn dus 18x2500 posts. Dus 45.000 posts in een jaar, wat neerkomt op ruim 123 posts per dag :X
Zeg een gemiddelde van 2 minuten per post en een uurloon van ??? 15 euro? komt dat neer op 1500 uur zeg dat daarvan de helft onder werktijd geplaatst wordt, wordt dat dan 11.250 euro minimaal aan arbeidskosten die jullie verspillen!

En dan heb ik het nog niet eens over de tijd die jullie verspelen aan de F5 knop en bijlezen B|
Oeps, ik had dus gewoon stinkendrijk kunnen zijn :?






@ Michel en Diddle: Van harte met de kleine. Heeft ze al taart gegeten. Wel ff een foto van posten hoor ;)
Voelt zich beroerd, beter geen taart dan :X Sterkte!
 
Laatst bewerkt:
Oeps, ik had dus gewoon stinkendrijk kunnen zijn :?






@ Michel en Diddle: Van harte met de kleine. Heeft ze al taart gegeten. Wel ff een foto van posten hoor ;)
Voelt zich beroerd, beter geen taart dan :X Sterkte!

We gaan het zondag echt vieren :Y
Hopen dat het dan over is, zo ziet ze er nu uit '(

full
 
@ Michel, Feli *O* (dat ze maar snel van die pokken af mag zijn)

@ all, bijna goedemiddag..

Zag er vanmorgen lekker uit met het zonnetje.. als ik nu naar buiten kijk iets minder..
 
Laatst bewerkt:
Sorry dat ik het zeg... maar ik verbaas me echt er over wat je allemaal moet doen om bij de politie te komen......

Dat heeft meer te maken dat ik het moeilijk kan geloven dat sommige collega's hetzelfde hebben moeten doen en er doorheen gekomen zijn ;)

Dat snap ik ook nog steeds niet bij veel collega's :?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan