Het Gooi deel 25, kampioens-editie :?

Wie flikkeren we er uit :P

  • 1-Allemaal. Opgerot!

    Stemmen: 2 6,5%
  • 2-Ieder die na deel 20 niet is geweest

    Stemmen: 18 58,1%
  • 3-Niemand, lekker zo laten

    Stemmen: 3 9,7%
  • 4-Alleen Xtra :W

    Stemmen: 5 16,1%
  • 5-Alles, kaal is het prettigst :P

    Stemmen: 3 9,7%

  • Totaal aantal stemmers
    31
Status
Niet open voor verdere reacties.
he poik, ik ben aangenomen }) }) :+


Goed gegokt!
Ben inmiddels ver met de selectie voor een baan bij de politie.
Omdat je een aanstelling niet cadeau krijgt, en ook niet bij een pakje boter( ook al denkt men soms anders ;) ), wilde ik eerst even afwachten met het bekend maken.

Wat ik achter de rug heb:
1) info avond met gesprek
2) selectie dagen met fysieke test, karaktertest, inteligentietest, en psychologische testen.
3) wederom (zwaarder) gesprek
4) arbeidsvoorwaarden onderhandelingen
5) medische keuring
6) BKR-toetsing

En wat nog komt:
7) huisbezoek :X :X :X
8) referentenonderzoek
9) antecedentenonderzoek

Nog een klein stukje te gaan....
 
Wilco.... je had beloofd niks te zeggen dat ik tijdens die foto gewoon stil stond en met mijn knie op de grond leunde he! B|
:? Ik heb niets gezegd en het is niet te zien dat Pino erachter zit om je in balans te houden -O-














:W avond allen die nog wakker zijn :)
 
Goeie avond...

btw heb iemand adresje voor mij waar je ook zaterdags terecht kan eventueel om een beurtje te laten doen.... en ook om remvloeistof te laten vervangen?
motoport vraagt zo rond de 200 euro totaal :x + is wachtrij van 2 weken...
Damn, onthou ff: WWW.SNELMOTOREN.NL


Maar ok. Menno is ook een optie :P
Weet je iig voor volgende keer waar je wezen moet.
 
Laatst bewerkt:
Dank je :)
Blijft even testen he met je nieuwe camera.
Ding kan zoveel! Nu ik nog :+
De foto's die je gemaakt hebt zijn mooi hoor, en die van de motor van Pons is helemaal :9~

Ik moet mijn naam ook veranderen in Pocer denk ik :+

Ik heb achter MPR2CT en voor MPP2CT.
Beide banden zitten er al 12.000 km onder en zijn nog lang niet versleten :)
Pocer :X Oke, dat is dus kwa type hetzelfde als bt021 achter en bt014 voor. Heb nu om beiden bt021, en best te spreken erover eigenlijk. Nog niet met KD' en bezig geweest maar misschien binnenkort eens rustig een leuk bochtje opzoeken. T is niet echt een must, en wil niks forceren maar lijkt me toch wel leuk!

Ja hoor gaat prima met mij :P

Ben toch weer op tijd thuis en heb echt heerlijk gereden, was echt leuk ook al was ik alleen :P

Alleen hier thuis kwam ik erachter dat er een schroef in me achterband zit :(
Als ie er mooi inzit, zou ik even langs Ro gaan. Heeft bij mij een plu'tje erin gezet, en dat scheelde me een flinke duit!

ik sta nog in de OP *O*
Nu heb je je voor de komende 12.500 posts alweer je plekje veilig gesteld ;)

he poik, ik ben aangenomen }) }) :+
Waar? Ik begin Donderdag met verkopen op locatie.... 5 dagen proef waarin je best wat moet verkopen....
 
Snelmotoren gelijk ff bookmarken!! Thanks. Is dat die ro?

Enne ik zal ff informeren voor die vloeistof om dat los te halen ergens.. kan jij dan met een apparaat de hele remleiding doorspuiten? Zou mooi wezen want het is zo bruin als marokkaanse thee :D
 
Damn, onthou ff: WWW.SNELMOTOREN.NL


Maar ok. Menno is ook een optie :P
Weet je iig voor volgende keer waar je wezen moet.
maakt mij ook niet zoveel uit
wachten is kut

heb ff een beetje tijd over

@ phoentje
geef anders ff een belletje of een mailtje

@ all

weltruste
gaat me bedje opzoeken
wekkertje aat morge weer om half 8 *O*
wat een luxe _O- :P



:W
 
maakt mij ook niet zoveel uit
wachten is kut

heb ff een beetje tijd over

@ phoentje
geef anders ff een belletje of een mailtje

@ all

weltruste
gaat me bedje opzoeken
wekkertje aat morge weer om half 8 *O*
wat een luxe _O- :P



:W
Half 8?! :X O-)

:+ Nee hoor, ik ben er altijd om 8 uur wel uit.... En dat voor vrije dagen :)
 
Laatst bewerkt:
Waar? Ik begin Donderdag met verkopen op locatie.... 5 dagen proef waarin je best wat moet verkopen....
Bar/eetcafe de kaars. het zit op de havenstraat. het gaat eind augustus open.
komen jullie een keertje gezellig een colaatje drinken ofzo
wat moet je verkopen?
 
ik ook eens slapen voor 1 uur deze dan maar.
truste gooiertjes

nog eentje voor TT dan:
politie.jpg
 
De foto's die je gemaakt hebt zijn mooi hoor, en die van de motor van Pons is helemaal :9~Pocer :X Oke, dat is dus kwa type hetzelfde als bt021 achter en bt014 voor. Heb nu om beiden bt021, en best te spreken erover eigenlijk. Nog niet met KD' en bezig geweest maar misschien binnenkort eens rustig een leuk bochtje opzoeken. T is niet echt een must, en wil niks forceren maar lijkt me toch wel leuk!Als ie er mooi inzit, zou ik even langs Ro gaan. Heeft bij mij een plu'tje erin gezet, en dat scheelde me een flinke duit!Nu heb je je voor de komende 12.500 posts alweer je plekje veilig gesteld ;)Waar? Ik begin Donderdag met verkopen op locatie.... 5 dagen proef waarin je best wat moet verkopen....

Bedankt *D
Vond sommige zelf ook erg mooi, alleen niet alles lukte bij gebrek aan ervaring :)
Maar erg leuk, je compliment! Dank je :)

Kneedownen is leuk, maar geen must idd.
Gewoon rustig aan doen en je niet gek laten maken. Komt vanzelfwel! :Y
Als je toch een keer wil oefenen, doe het dan lekker alleen of met 1 iemand, met zijn allen is niks en veels te geforceerd.

Ik ben er zelf achter gekomen dat techniek 90% van het werk is.
Het gaat om drie factoren:

- Kijken
- Je eigen gewicht gebruiken om de bocht door te komen
- Veel voetenwerk :)

Daarna, als iedereen je steeds probeert duidelijk te maken dat je ALLEEN maar je knie hoeft uit te steken (:+), bij een veilige!! bocht een paar keer oefenen voor jezelf (en het niet te gek maken, heb je geen zin of voelt het niet goed.. doe het dan niet!)

Ik ben uiteraard geen expert, maar weet wel wat van het leer proces ernaar toe :)
En ik kan je wel zeggen dat de kneedown voor mij niet het belangrijkste is en hij ook ZEKER niet in elke bocht moet plaatsvinden.
De techniek en de zekerheid waarmee ik mij in de bochten gooi is vele malen belangrijker!

Ennuh... verkopen op lokatie.... ben jij straks de gene die me belt tijdens het avond eten ;)
 
Laatst bewerkt:
Je hoeft toch niet meteen je band te laten vervangen na een schroef erin? Dacht dat ze bij een beetje motor/banden zaak dit weer goed kunnen dichten mits geen scheur ofzo erin.

toch?


Ik gaat mijn bedje opzoeken. Truste allemaal :W

Het hoeft niet altijd nee.
Maar sommige mensen, waaronder ik, voelen zich mentaal niet zeker met een geplakte band.

Het is gewoon iets in het hoofd, dat weet ik... maar ik heb liever dan een nieuwe band :)
 
Garfield *O*

Ik kwam gister de meest geniale uitspraak gezien op een kaart van Loesje:

"Ik denk altijd eerst goed na voordat ik iets stoms zeg"

:)
Ik moet zeggen dat dat voor mij een kaart met veel betekenis is :+

Goedemorgen :W
 
Oh trouwens, wie gaat er allemaal op de motor richting Leersum vanavond ?
Misschien leuk om via de lekdijk erheen te rijden (snelweg is ook maar zozo ;)) ?

Kunnen we afspreken in Nieuwegein, moet nog even afwachten of X met de motor is vandaag en hoe laat hij daar kan zijn, dus tijd is nog te bezien :)
 
Goedemorgen allemaal :W

Had gisteravond al willen reageren Nocer, maar mijn internet verbinding lag eruit....
Ik hoop dat het een storing bij KPN was, anders heb ik een probleem.....

Ik dacht dat jij van de week gevraagd had wie er woensdag avond met je mee wilde rijden naar Leersum of zoiets.....

Maar goed, even wachten of ik nog een motor in de garage heb staan vanavond, anders rij ik wel mee....
 
Mogguh :Z

Bar/eetcafe de kaars. het zit op de havenstraat. het gaat eind augustus open.
komen jullie een keertje gezellig een colaatje drinken ofzo
wat moet je verkopen?
Klinkt goed, kom wel een keer een biertje halen :P

Ik moet abbo's op volkskrant, parool en NRC (next) verkopen.... eerste 5 dagen proef, dus ik zie wel of ik mag blijven :P

Bedankt *D
Vond sommige zelf ook erg mooi, alleen niet alles lukte bij gebrek aan ervaring :)
Maar erg leuk, je compliment! Dank je :)

Kneedownen is leuk, maar geen must idd.
Gewoon rustig aan doen en je niet gek laten maken. Komt vanzelfwel! :Y
Als je toch een keer wil oefenen, doe het dan lekker alleen of met 1 iemand, met zijn allen is niks en veels te geforceerd.

Ik ben er zelf achter gekomen dat techniek 90% van het werk is.
Het gaat om drie factoren:

- Kijken
- Je eigen gewicht gebruiken om de bocht door te komen
- Veel voetenwerk :)

Daarna, als iedereen je steeds probeert duidelijk te maken dat je ALLEEN maar je knie hoeft uit te steken (:+), bij een veilige!! bocht een paar keer oefenen voor jezelf (en het niet te gek maken, heb je geen zin of voelt het niet goed.. doe het dan niet!)

Ik ben uiteraard geen expert, maar weet wel wat van het leer proces ernaar toe :)
En ik kan je wel zeggen dat de kneedown voor mij niet het belangrijkste is en hij ook ZEKER niet in elke bocht moet plaatsvinden.
De techniek en de zekerheid waarmee ik mij in de bochten gooi is vele malen belangrijker!

Ennuh... verkopen op lokatie.... ben jij straks de gene die me belt tijdens het avond eten ;)
Inderdaad, ik doe wel lekker rustig aan.
Nee, ga je niet stalken op je telefoon. Wordt gewoon naar een plek gestuurd met de spullen, bijvoorbeeld de dam of CS of koningsplein, en dan moet ik abbo's verkopen ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan