Ducati 1000 Sport Classic ervaringen?

Morgen komen de Termi's eronder.........ik ben benieuwd!


full
 
Laatst bewerkt:
Termi's zittten erop + luchtfilter en ECU..............wat een sound, om kippenvel van te krijgen. Ook nog een 14 tands voortandwiel laten monteren. Scheelt je ongeveer 10km in snelheid (170 i.p.v. 180 bij 6000 toeren) geeft alleen een veel fijner rijgedrag (minder bokken)
 
ehh das niet die van mij helaas .... ik hoop volgend jaar er een te kopen, een zwarte biposto is het plan nu ahoewel een gele ook erg mooi is
 
hebben jullie wel eens een tankslapper gehad? en of los zittende benzine tanks? volgens het amerikaanse forum schijnt het regelmatig voor te komen. de reden voor de tankslapper geeft men aan dat de voorvork geleverd door marzzochi veel te zacht afgeveerd is in combinatie met de zware spaakwielen incl binnen/buitenband. men klaagt hierover bij zowel de mono als de biposto en de s.
 
Laatst bewerkt:
deze kleurstelling is wel mijn favo ja, een mooi hebbe dingetje. ik heb een mooie tailchopkit gezien van waspworks
 
Laatst bewerkt:
hebben jullie wel eens een tankslapper gehad? en of los zittende benzine tanks? volgens het amerikaanse forum schijnt het regelmatig voor te komen. de reden voor de tankslapper geeft men aan dat de voorvork geleverd door marzzochi veel te zacht afgeveerd is in combinatie met de zware spaakwielen incl binnen/buitenband. men klaagt hierover bij zowel de mono als de biposto en de s.

Geen tankslapper gehad. Ik rijd wel vrij sportief maar nog geen last van gehad. Het bericht over de vering is mij wel bekend. Sterker nog, ik was vandaag bij AMCmoto en daar adviseerde de baas mij om nieuwe shocks voor te monteren. Ik zou een bijzonder verschil merken dus wellicht dat ik dat binnenkort eens ga doen....
 
Terug
Bovenaan Onderaan