Risers Springer voorvork

bigwillem

MF'er
20 mrt 2003
70
0
almere
Ik heb een Harley Softail Springer waarvan de risers er niet zo netjes meer uitzien (roest enzo).
Nou heb ik die dingen even bekeken, maar dat schijnt dus weer iets speciaals te zijn, je kan er niet zomaar gewone risers opzetten.

Weet iemand nog een leuk adres waar ik die risers voor een leuk bedrag kan vinden?
Had al op internet gekeken, maar prijzen boven de 200 eurie word je niet echt vrolijk van.

Ben de fiets langzaam aan het opknappen (heeft 15 jaar stilgestaan in een woonkamer), maar het moet wel leuk blijven allemaal met de prijzen.

Iemand nog iets liggen?

Op de foto kan je een beetje zien welke ik erop heb zitten, ze zijn dus rechtstreeks op de springer gemonteerd.

Ik hoor het wel.

Willem
full
 
Ik denk dat je ze in de meeste (HD)zaken wel kunt krijgen/bestellen(maar dan zit je denk ik idd met de prijs). ............. Ik zal daarom ook zeker de motorslopen even afbellen, ook daar heb je, denk ik, een goede kans en een redelijke prijs.

Of mischien met een groep(zodat je genoeg bij elkaar krijgt voor een leuke prijs) opnieuw laten verchromen
Succes

(ps mooie fiets)
 
Laatst bewerkt:
Thanks voor de tips Trash! (En voor het compliment op mijn fiets *D )

Ik had ze idd al eens zien staan op de site van L & L, maar daar staan de prijzen niet bij.
Zal eens contact met ze opnemen om te vragen of ze ook voor mijn springer geschikt zijn of alleen voor de vorken die zij leveren.

Tja, risers genoeg, maar voor de Springer blijkt het toch een ander verhaal te zijn.
Ik ga zondag naar de customshow in Oudewater, mischien dat er daar iemand is die me kan helpen, voordat ik contact met L & L opneem.

Laters!
Willem
 
Terug
Bovenaan Onderaan