Mooi project met als basis: VT1100 88 en blok uit 98

Mad-Coentje

Die hard MF'er
13 okt 2007
585
0
Eindhoven (Noord Brabant)
hallo, nou ja, de naam van het topic zegt alles al,
ik heb me eigen op een frame gestort uiit 88, met het blok die ik voor een mooie prijs kon krijgen uit 98(incl wielen en voorpoten e.d)

hier ga ik dus iets heel moois van maken, duurt ff maar goed, post hier gewoon af en toe ,

fotos van hoe hij er nu bij ligt, komen nog..maar ter indicatie..
pak je motor..draai alles er af, en leg het verspreid op de grond in de schuur :P


Groeten
 
Ben benoeuwd Coentje. Heb ja al iets voor ogen of is er nog niets vast gelegd?

hallo, njah.. voor ogen niet echt, het wordt een eenzitter dat zowieso .. beetje ''thunderbike'' idee,

zowieso zwart met chrome, dus tank zwart, cilinderkoppen zwart(zij kant van ribben chroom) etc etc,

ik zit te denken aan een lichtgrijze, rookkleurige special paint op de tank, niks overdreven opvallends, meer iets wat op een schaduw lijkt zeg maar, wat voor een afbeelding, nog onbekend, zowieso iets unieks.

en jah, gewoon alles helemaal netjes doen, stuk voor stuk alles netjes afwerken, en VEEL rondkijken voor ideén en inspiratie.




vraagje voor iedereen die hier kijkt, weet ken of ben je iemand die van dienst kan zijn bij dingen als spuiten/poedercoaten, of verstand van hoe evt een achterbrug verbreed wordt om er een dik wiel in te zetten, hoor ik het graag,

ik kan veel, maar sommige dingen is fijn als er tips komen, is namelijk mn eerste fiets die ik echt vanuit het niets zelf opbouw, en wil het helemaal in een keer goed en dik doen.
 
update:
waarschijnlijk een goede coater gevonden..prijzen en fotos staan me erggg aan,(tip voor mensen die ook bezig zijn, frame incl stralen net geen 100 euro)

en die kerel spuit ook natlak, dus misschien ook iets voor mn tank enzo
ben benieuwd
 
het wordt die uit bladel.. speedline vraagt 165 ex btw 70% glanscoating..
die jongen die ik heb gevonden die het bij het bedrijf doet waar die werkt,
vraagt 85 incl stralen alles voor gewone glanslak,
100 euro voor metalic coating

super goeie deal dus
 
Ideetje:

100_0883.jpg
 
hallo, ik ben bezig met een shadow vt1100 uit 86,
nou ja.. het frame is uit 86, het blok uit of 97 of 99 (onderkant staat 99 met krijt )
maar vorige eigenaar zei 97

dit motorblok zit al in het gestraalde en nieuw gecoate frame, de achterbrug heb ik opgemeten,
die past ook

nu is mijn vraag, past een vork van een jonger type in het balhoofd van het 86 type.
ik heb nog een paar onderdelen van de vork nodig, bovenste kroonplaat en een bovenste lager, voor ik dit koop en de vork opknap, wou ik het graag weten.

alvast bedankt,
Groetennnnnn

ps. als iemand nog een 86er heeft staan(sloop) of onderdelen er van hor ik het ook graag
 
Laatst bewerkt:
dat heb ik nog niet nee,
is zowieso in de planning;)
maar ik dacht eerst even hier kijken, mocht dr wat te koop zijn zijn meestal prijzen hier wat leuker als op de sloop en zo help ik de mensen hier van spullen af die ze zelf niet meer gebruiken;)

nee maar goed, zal zowieso eens kijken, weet jij / iemand anders hier nog een goeie honda sloper in de buurt van noord brabant?

Alvast bedankt
 
Terug
Bovenaan Onderaan