Winkels met veel chopper keuze?

no-mind

Rookie
26 jun 2008
26
0
Hallo allemaal,

ik begin net met motorrijden (moet m'n laatste examen nog doen) en ik ben een beetje aan het rondkijken naar een mooie motor (op dit moment heb ik een erg mooi "kale" Shadow 1100 op het oog) maar ik ben niet zo op de hoogte van adressen.

De motorzaken die ik tot nu heb bezicht hebben niet zo heel veel choppers/cruisers staan.

De vraag dus: kunnen jullie winkels aanraden met een grote selectie cruisers/choppers? Als het kan in het midden of zuiden van het land (woon zelf bij Gorinchem in de buurt).

Alvast bedankt!
 
Bedankt! Ga de zaken zeker eens opzoeken. En een chopper moet ook natuurlijk niet standaard fabrieksmeuk zijn.. anders kun je net zo goed geen chopper gaan rijden imo...
 
heeft dat met lef temaken? ik heb men voorlopig rijbewijs en rijd met een 1131cc, ik ben stoer ^^
 
Bij alle winkels waar ik tot nog toe ben wezen kijken wordt me aangeraden minstens een 1000cc te gaan rijden vanwege m'n lengte. Bij een chopper is het vermogen natuurlijk ook anders dan bij een racemotor. Het rijdt gewoon heel anders. Het leek mij ook redelijk veel om mee te beginnen maar iedereen die er wat van weet raadt dus aan niet minder dan 1000cc te gaan rijden...
 
Hoi

Ik ben net 'nieuw' op dit forum dus weet niet of je al een aanschaf gedaan hebt..
Misschien is het handig dat je eerst goed orienteerd op de modellen die er zijn op bijv. www.motortrader.nl of marktplaats.
Zelf ben ik ook vrij lang en rij een kawasaki vulcan classic vn800. Een prima forse bike. Als je net begint met motorrijden zou ik niet meteen te zwaar beginnen.
Het echte rijden leer je pas na je rijbewijs behalen...
Succes met het maken van je keuze.
:]
 
joppen motoren in Leende heeft er een berg staan, maar niet van die "ouwe"..
Kom met minstens 6000 tot 10000 euro en je hebt een berg keuze.
 
Ik denk dat je op je eigen gevoel moet afgaan no-mind. Ik zelf ben ook verleden jaar begonnen motor te rijden met een intruder 1400 en dat bevalt goed. Je bent zelf bestuurder van de motor en als het goed aanvoelt het rijden met een zwaardere motor waarom niet dan. Meestal komt de keuze voor een zwaardere motor ook door je lichaamsbouw en je lengte. Maar het klopt wat andere motorrijders al berichten het echte motorrijden begint nadat je je rijbewijs hebt gehaald.
En als je de motor naar je eigen zin wil maken koop dan gewoon een standaard motor en verbouw hem na je eigen zin

succes
 
Volgens mij is er niets mis mee om met zwaar te beginnen op choppers/cruisers. Die dingen trekken niet massaal hard op of iets. (ze kunnen het wel, maar daar is al dat cc niet voor bedoeld) Ik rij nu op mn eerste, wat een 750 cc is. Leuk ding, maar soms mis ik wel iets en wou dat ik meteen voor een 1000+ cc was gegaan.
 
Was net nog bij MOTOPORT in Echt (L), maar daarover in een ander topic meer; die heeft 300+ motoren staan, waaronder een fiks aantal choppers/cruisers/customs/whatever. Goeie zaak overigens!
 
Terug
Bovenaan Onderaan