De 10 miljoen postings prijsvraag, winnaars bekend!

Duderuud

Admin
Crew
19 mei 2001
32.957
4.207
De Betuwe
UPDATE:

*O* We hebben winnaars *O*

Bijna 200 mensen deden mee aan de 10.000.000 postings prijsvraag. Het merendeel had alle 4 "weet"-vragen goed, maar voor alle duidelijkheid volgen hier toch nog even de antwoorden.

  1. In welk jaar is Motor-Forum opgericht?
    De eerste post is geplaatst op 21 mei 2001, dus 2001 was het goede antwoord. Uiteraard zijn antwoorden met de volledige datum ook goed gerekend.
  2. Sinds wanneer heeft M-F een oma?
    Op 6 juni 2003 introduceerde Bananeman de Ouwe Meuk Alert, oftewel oma.
  3. In welke plaats is Termaat Motoren gevestigd?
    Nijmegen
  4. Hoeveel moderators had MF op 1-7-2008?
    Met deze vraag sneden we ons zelf een beetje in de vingers. MF telt op dit moment 5 moderators (Baksteen, Bolski, Grandia, Kofferrek en Spider), maar op de index pagina staat duderuud ook vermeld als moderator. We hebben daarom zowel 5 als 6 goed gerekend.
  5. Schiftingsvraag: hoeveel motorkilometers heeft Duderuud in totaal gereden met al zijn motoren (dus vanaf zijn eerste motor) t/m mei 2008?
    De lastigste vraag. De antwoorden varieerden van 0 tot 750.000 km, en dan zijn de niet serieuze reacties niet meegerekend. Het goede antwoord is: 53.523 km.

De winnaars krijgen zo spoedig mogelijk bericht.



Beste MFers,

Misschien is het jullie al opgevallen: binnenkort zal op MF het 10.000.000e (tien miljoenste!) bericht worden geplaatst inmiddels geplaatst *O*

Om dit heuglijke feit niet onopgemerkt voorbij te laten gaan hebben wij een prijsvraag op poten gezet. De prijzen hiervoor zijn beschikbaar gesteld door verschillende bedrijven uit de motorbranche, waarvoor onze hartelijke dank :}

Hieronder vind je meer informatie over het prijzenpakket en hoe je mee kunt doen. Een paar vragen die voor de doorgewinterde MFer geen probleem zouden moeten vormen, en waar anders met een beetje speurwerk de antwoorden op te vinden zijn. Let wel ff op: de uiterste deelnamedatum is 25 juli a.s.! (De datum waarop de 10.000.000e posting daadwerkelijk wordt geplaatst is hierbij niet van belang)

Namens de hele crew: alle MFers bedankt voor het bereiken van deze mijlpaal! En nu op naar de 20.000.000 *D


Het Prijzenpakket



Hoofdprijs

X-lite ago replica t.w.v. € 449,=
full




Eerste prijs

Alpinestars Supertech-r laarzen t.w.v. € 349,95
full


De hoofdprijs en eerste prijs worden beschikbaar gesteld door Termaat Motoren



Tweede t/m 24e prijs

2x KTM Sport bag transition
full


1x KTM Racing toaster
full


1x KTM Shades hammer
full


1x KTM Leatherbelt
full


Deze prijzen worden beschikbaar gesteld door KTM


1x setje van 2 VIP kaarten Rizla Racing Day
5x setje van 2 normale paddockkaarten Rizla Racing Day

full


Deze prijzen worden beschikbaar gesteld door Suzuki



4x Yamaha Careline pakket
full


Deze prijzen worden beschikbaar gesteld door Yamaha



1x Optitune waardebon t.w.v. € 50,=
2x Optitune waardebon t.w.v. € 25,=
1x Optitune waardebon t.w.v. € 10,=


Deze prijzen worden beschikbaar gesteld door Optitune



1x Hel Performance RVS remleidingkit
full


Deze prijs wordt beschikbaar gesteld door Sparks Trading


1x Zwarte Kawasaki-jas, maat S (heren)
full


1x Kawasaki Team Green sweatshirt, maat XL
full



Deze prijzen worden beschikbaar gesteld door Kawasaki



Hoe doe je mee?
Om mee te doen aan de prijsvraag dien je de volgende vragen te beantwoorden:

  1. In welk jaar is Motor-Forum opgericht?
  2. Sinds wanneer heeft M-F een oma?
  3. In welke plaats is Termaat Motoren gevestigd?
  4. Hoeveel moderators had MF op 1-7-2008?
  5. Schiftingsvraag: hoeveel motorkilometers heeft Duderuud in totaal gereden met al zijn motoren (dus vanaf zijn eerste motor) t/m mei 2008? Hier willen we een getal horen; zie hieronder voor een uitleg hoe het antwoord op deze vraag wordt gebruikt.
Stuur je antwoorden uiterlijk 25 juli naar crew@motor-forum.nl met als subject "Prijsvraag" of stuur een
topic-report.gif
topicreport.



Met dank aan de sponsoren:














Om kans te maken op een prijs moet je de antwoorden op vragen 1 t/m 4 juist hebben. De schiftingsvraag (vraag 5) wordt gebruikt om te bepalen wie de winnaars zijn van de hoofdprijs en de eerste prijs: de deelnemers die het dichtst in de buurt van het juiste antwoord zitten gaan er mee aan de haal. De overige prijzen worden willekeurig verdeeld onder de goede inzenders, waarbij de antwoorden op de schiftingsvraag weer worden gebruikt wanneer er meer goede inzendingen dan prijzen zijn.


De kleine lettertjes
Ook wij hebben ze:

  • MF crewleden zijn uitgesloten van deelname
  • Je mag slechts eenmaal deelnemen
  • Maximaal één prijs per persoon
  • Gewonnen prijzen zijn niet inwisselbaar voor geld of andere prijzen
  • De beslissing van de MF crew is definitief
  • Over de uitslag kan niet worden gecorrespondeerd
  • Enkele prijzen hebben vaste specificaties zoals de maat
  • Enkele items vereisen overleg met de sponsor in kwestie voor de exacte specificaties, aanlevering en eventuele mogelijkheden
  • Bij overtreding van de genoemde voorwaarden kan dit aanleiding vormen tot algehele diskwalificatie
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hele leuke actie, MF alvast gefeliciteerd en iedereen veel succes met de wedstrijd gewenst :)
 
Echt een supervette aktie, en ik wil zeker meedoen. :} Zal is even flink gaan zoeken. *O*
 
Leuke actie :Y
Het antwoord op de schiftingsvraag heb ik nog niet. :/
 
MF crewleden zijn uitgesloten van deelname
:(


Voor 5 euro geef ik alle juiste antwoorden. Voor een flink bedrag ineens vertel ik het alleen aan jou en niet aan anderen.

;)
 
Laatst bewerkt:
moet je je echte naam en mf naam ook erbij vermelden? anders krijg je zoveel naamloze antwoorden :+
 
moet je je echte naam en mf naam ook erbij vermelden? anders krijg je zoveel naamloze antwoorden :+
Als je een prijs wint hebben we je echte naam en huisadres nodig. Tot die tijd hebben we in ieder geval je e-mail adres nodig om je te kunnen bereiken, maar als je ons een mail stuurt met je antwoorden hebben we dat sowieso.
 
Laatst bewerkt:
Coole actie MF! Ik ga zeker even proberen meedoen, lijkt me niet simpel...

edit: ik vroeg me af, tellen Admins als moderator ook, voor vraag 4 ?
 
Laatst bewerkt:
gefeliciteerd met het behalen van de 10.000.000ste post

[me="w84me"]doet niet mee met de prijsvraag er zit toch niks leuks tussen :+[/ME]
 
Terug
Bovenaan Onderaan