Gooische vakantiegangers, deel 26

Status
Niet open voor verdere reacties.
EIFELWEEKEND
12 tot 15 september
Xtra (misschien)
Nocer
alex(ovb, uitleg volgt)
Strifer

26 tot 29 september
Xtra (misschien niet)


BTW iemand nog wat van die chris of tanya gehoord ? Liggen zeker mekaar te douwen ipv. die gpz zo'n R6 scheelt duwen. :+
Maar anyways hun hadden ook idee in een weekendje eifel in september geloof ik.
na deze week zijn ze er weer.
 
inderdaad, userid in het filter, en klaar :+Bus pakken naar houten en voor mij pallet motorola routers indexeren? :)
Breng ik je smiddags weer naar molenaar.

Had het graag gedaan, maar ik moet helaas donderdag bij een diploma uitreiking zijn O-)
 
Zow gevonden........ :Y

Slap ge-oh over die games waarbij ik me vingers alleen maar in de knoop krijg... doe mij maar een game met een stuurtje(al moet ik zeggen dat ik dat wolf-spel ook vaak gespeeld heb op mijn 486!! _O- _O- )

ow enne X, pleur mij maar uit de eiffel lijst, ga niet mee...(ff over nagedacht maare lijkt mij niet verstandig :N )
 
Zow gevonden........ :Y

Slap ge-oh over die games waarbij ik me vingers alleen maar in de knoop krijg... doe mij maar een game met een stuurtje(al moet ik zeggen dat ik dat wolf-spel ook vaak gespeeld heb op mijn 486!! _O- _O- )

ow enne X, pleur mij maar uit de eiffel lijst, ga niet mee...(ff over nagedacht maare lijkt mij niet verstandig :N )

Jammer -O-
En als we nou rustig rijden ? O-)
 
FF uitleg geven over het een en ander,

Zoals jullie (een aantal iig) weten wil ik al ff een tijdje een andere motor, het was zelfs zo dat ik begin van dit jaar mijn yzf zelfs te koop had staan!! geen reacies maar goed, begin was er....

Ik heb ook al ong 2 jaar(sinds ik met pirelli's gereden heb) niet meer het gevoel over de motor wat ik graag zou willen hebben.... Ik weet het dat zit voor het grootste gedeelte tusssen de oren , maar goed kom er maar eens vanaf. De lol van het rijden op deze yzf is er niet meer...
Moet teveel doen om lol te hebben op dat ding, en daarbij komt dat er ook een aantal kleine en vervelende mankementjes aan zijn geweest en nog zijn die me geld kosten dat ik eigenlijk wil besparen(jaja ik weet het hobby kost geld, maar als je kop ergens anders naar staat vind je elke cent teveel!!! :Y )

bottemline= Ik heb niet meer de zin in het rijden zoals ik had, toen ik de fiets net had....
dus wordt het echt snel tijd voor een andere motor, ware het niet dat ik voor een familielid het een en ander financieel heb moeten rechttrekken zodat mijn motorbudget langzaam maar zeker toch wel ff drastisch geslonken is! Nadeel daarvan is dat mijn plan eind dit jaar of volgend voorjaar een andere fiets te kunnen kopen een beetje opgeschoven is :') en ik toch al de balen van de yzf heb, heb ik steeds minder zin om te rijden... gek eigenlijk, dit gevoel heb ik nog nooit gehad zelfs met mijn oudere auto's en dat soort dingen , maar op de een of andere manier zit dit me niet goed!!!

ik stop ka niets meer verzinnen.... moest het ff van me afschrijven dus.....
ik rij nog wel maar (te) weinig en alleen kortere ritjes for fun meer niet...ritjes met groepen vind ik mezelf niet scherp geneg voor op het moment!!! |(



genoeg geluld..nu weer on-topic :X :W
 
Alex..... balen man...... -O-
Hoop dat je snel weer plezier kan hebben in je hobby man!
 
FF uitleg geven over het een en ander,

Zoals jullie (een aantal iig) weten wil ik al ff een tijdje een andere motor, het was zelfs zo dat ik begin van dit jaar mijn yzf zelfs te koop had staan!! geen reacies maar goed, begin was er....

Ik heb ook al ong 2 jaar(sinds ik met pirelli's gereden heb) niet meer het gevoel over de motor wat ik graag zou willen hebben.... Ik weet het dat zit voor het grootste gedeelte tusssen de oren , maar goed kom er maar eens vanaf. De lol van het rijden op deze yzf is er niet meer...
Moet teveel doen om lol te hebben op dat ding, en daarbij komt dat er ook een aantal kleine en vervelende mankementjes aan zijn geweest en nog zijn die me geld kosten dat ik eigenlijk wil besparen(jaja ik weet het hobby kost geld, maar als je kop ergens anders naar staat vind je elke cent teveel!!! :Y )

bottemline= Ik heb niet meer de zin in het rijden zoals ik had, toen ik de fiets net had....
dus wordt het echt snel tijd voor een andere motor, ware het niet dat ik voor een familielid het een en ander financieel heb moeten rechttrekken zodat mijn motorbudget langzaam maar zeker toch wel ff drastisch geslonken is! Nadeel daarvan is dat mijn plan eind dit jaar of volgend voorjaar een andere fiets te kunnen kopen een beetje opgeschoven is :') en ik toch al de balen van de yzf heb, heb ik steeds minder zin om te rijden... gek eigenlijk, dit gevoel heb ik nog nooit gehad zelfs met mijn oudere auto's en dat soort dingen , maar op de een of andere manier zit dit me niet goed!!!

ik stop ka niets meer verzinnen.... moest het ff van me afschrijven dus.....
ik rij nog wel maar (te) weinig en alleen kortere ritjes for fun meer niet...ritjes met groepen vind ik mezelf niet scherp geneg voor op het moment!!! |(



genoeg geluld..nu weer on-topic :X :W


Dit is imho meer ontopic dan het geneuzel over fantasy games :) Maar vooruit.


Wat je kunt doen, dat heb ik tijdje terug ook gedaan, is je vering wat sportiefer afstellen en ff rondje proefrijden. Ik was mijn motor ook zat, zocht iets anders etc. Op een dag voelde ik een soort dansje bij het wisselen van bocht (links rechts / rechts links) en toen had ik het helemaal gehad met deze motor, steeds weer voelde ik dat, en steeds minder vertrouwen in de wegligging was het gevolg.

Ik ben gaan zoeken naar een andere motor (en ben nog steeds bezig) en heb sindsdien ook wat aardig dure reparaties gehad aan de huidige motor (kleppen stellen / cylinderkop vervangen)

Ondertussen ben ik wat aan de vering aan het kloten geweest. ingaande demping, uitgaande demping voorspanning, voor achter etc. En heb hem heel veel sportiever gezet (circuit achter, circuit 2 slagen terug voor). Sindsdien rijdt hij weer helemaal geweldig. Sterker nog, zoals ik al aangaf gisteren, twijfel ik of een 'upgrade' naar een gsx-r de centen wel waard is nadat ik zo'n proefrit weer op mijn vertrouwde beestje heb gezeten.

Gewoon goed noteren wat je doet qua instellingen, zodat je altijd terug kunt naar nu. Is zeker het proberen waard !
 
Tja... het probleem is dat ik dat allemaal al geprobeerd heb, andere veren voorin, andere schokdemper achterop(nieuwe) meerdere settings geprobeerd, hij voelt goed aan dat is het niet
Het is meer dat mijn geest en gevoel het niet met dat ding eens zijn.... en daat schort het hem... Fiets is ok(op de afstelling van de naalden na ben ik er bijna hehe)
Alleen is het bij mij niet ok... en ik moet zeggen dat ik op een aantal andere motoren heb gereden waarop ik me beter voelde enzo dus....(vfr750, cbr600f, zelfs een suz gsx750f(oudje) reed beter... VAAAAAG '( )
 
Top alweer volgend topic gaat snel zeg!!

Das balen alexed9 hopelijk vindt je snel weer een leuke motor binnen buget waarop je weer van je hobby kan gaan genieten.

zo zaterdag naar ter maat motoren ff nieuwe helm kopen heb der helemaal zin in en heb net me fiets (ja gewoon zo'n geval waar je echt op moet trappen, veel te vermoeiend) verkocht dus ook misschien een mooi alpinestar pak..

@michiel27 jij hebt toch ook een alpinestar pak? wat zijn zoal de voor en ndaelen aan die pakken ??

En ben ook alweer naar een mooie motor aan het zoeken gsx-r Srad of model der voor) of fzr of duc m6 keuze zat haha

Nu moet het weer ff opknappen kunnen wij allen weer lekker sturen :] :] :]
haha
;)
gegroet
 
FF uitleg geven over het een en ander,

Zoals jullie (een aantal iig) weten wil ik al ff een tijdje een andere motor, het was zelfs zo dat ik begin van dit jaar mijn yzf zelfs te koop had staan!! geen reacies maar goed, begin was er....

Ik heb ook al ong 2 jaar(sinds ik met pirelli's gereden heb) niet meer het gevoel over de motor wat ik graag zou willen hebben.... Ik weet het dat zit voor het grootste gedeelte tusssen de oren , maar goed kom er maar eens vanaf. De lol van het rijden op deze yzf is er niet meer...
Moet teveel doen om lol te hebben op dat ding, en daarbij komt dat er ook een aantal kleine en vervelende mankementjes aan zijn geweest en nog zijn die me geld kosten dat ik eigenlijk wil besparen(jaja ik weet het hobby kost geld, maar als je kop ergens anders naar staat vind je elke cent teveel!!! :Y )

bottemline= Ik heb niet meer de zin in het rijden zoals ik had, toen ik de fiets net had....
dus wordt het echt snel tijd voor een andere motor, ware het niet dat ik voor een familielid het een en ander financieel heb moeten rechttrekken zodat mijn motorbudget langzaam maar zeker toch wel ff drastisch geslonken is! Nadeel daarvan is dat mijn plan eind dit jaar of volgend voorjaar een andere fiets te kunnen kopen een beetje opgeschoven is :') en ik toch al de balen van de yzf heb, heb ik steeds minder zin om te rijden... gek eigenlijk, dit gevoel heb ik nog nooit gehad zelfs met mijn oudere auto's en dat soort dingen , maar op de een of andere manier zit dit me niet goed!!!

ik stop ka niets meer verzinnen.... moest het ff van me afschrijven dus.....
ik rij nog wel maar (te) weinig en alleen kortere ritjes for fun meer niet...ritjes met groepen vind ik mezelf niet scherp geneg voor op het moment!!! |(



genoeg geluld..nu weer on-topic :X :W
schijnbaar is de totale klik die je met de motor had verdwenen.. dan ontstaat er in je hoofd ook een soort van tja hoe noem je dat.. onvrede (k geef het maar ff een naam). Dus dan komt de klik die je had er simpel weg niet meer. Dan wordt alleen de zin maar minder en minder.. maar laat dit niet je plezier in het motorrijden zelf weg nemen he! :)
gewoon wat proefritjes maken en kijken met welke fiets het wel klikt.

toch zonde kerel
 
@michiel27 jij hebt toch ook een alpinestar pak? wat zijn zoal de voor en ndaelen aan die pakken ??
Ik heb een combi en overall van alpinestar, en ook laarzen en handschoenen.

nadeel: prijzig
voordeel: zit goed, ziet er goed uit en nogal belangrijk: slijtvast, ook bij hoge snelheid. 2x gevallen met t spulletje aan...nog geen naad los of onderdeel hoeven vervangen :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan