Gooische vakantiegangers, deel 26

Status
Niet open voor verdere reacties.
Tja... het probleem is dat ik dat allemaal al geprobeerd heb, andere veren voorin, andere schokdemper achterop(nieuwe) meerdere settings geprobeerd, hij voelt goed aan dat is het niet
Het is meer dat mijn geest en gevoel het niet met dat ding eens zijn.... en daat schort het hem... Fiets is ok(op de afstelling van de naalden na ben ik er bijna hehe)
Alleen is het bij mij niet ok... en ik moet zeggen dat ik op een aantal andere motoren heb gereden waarop ik me beter voelde enzo dus....(vfr750, cbr600f, zelfs een suz gsx750f(oudje) reed beter... VAAAAAG '( )
Hey balen joh. Als ik je een keer kan helpen met sleutelen, testen en verbeteren roep je maar :Y

Wie weet lukt het.
 
Zondag nog wezen rijden of ook uitgeblust op de bank :Z
Overdag de kleine dame opgehaald, maar om 20:30 nog ff op de motor gestapt en nog lekker gereden hoor.

Laatste 2 km natuurlijk in de regen :( maar ok....




Ik moet ook ff wat meer rijden :)
 
Als de weersvoorspellingen een beetje goed zijn :Y
Mag mijn bandjes wel weer een keer oppompen :P

Oooownee zaterdag nog ff verplicht wezen sturen _O-
Morgen wel droog geloof ik. De rest vd week weer regen -O-

Dus als het idd droog is wil ik wel ff gaan.
 
@ Lex, Balen zeg, ik hoop dat je snel er weer snel lol in krijgt!! Als ik je ergens bij kan helpen, gewoon ff gillen.

(misschien doet een dagje Bandit rijden je al heel snel terug verlangen naar je yzf? :+ )
 
@Alex: Inderdaad balen man! Hopelijk kan je toch nog spoedig een nieuwe motor kopen waar je de klik weer mee hebt!
 
Gaat weer hard hier met dat slechte weer :r
Einde vd week weer een beetje beter 8-)

Heb nog nooit zo weinig gereden als dit jaar :N

Ik nog nooit zoveel! Zit bijna op 10k ... en het jaar is nog lang niet voorbij!

Ik snap niet wat je klaagt... mooie voorzomer gehad toch? :?
 
Er wordt morgenavond wel veel regen voorspelt, als ik kijk naar de voorspelling vliegt er ook een grote bui boven Nl heen -O-

Ik kijk morgen nog wel een x, want wil eigenlijk met de :] naar het werk
 
EIFELWEEKEND
12 tot 15 september
Xtra (misschien)
Nocer
alex(ovb, uitleg volgt)
Strifer
V FRed S (moeilijk, maar ga mijn uiterste best doen om wat te regelen)

26 tot 29 september
Xtra (misschien niet)
V FRed S (moet waarschijnlijk wel lukken)


BTW iemand nog wat van die chris of tanya gehoord ? Liggen zeker mekaar te douwen ipv. die gpz zo'n R6 scheelt duwen. :+
Maar anyways hun hadden ook idee in een weekendje eifel in september geloof ik
 
Laatst bewerkt:
Ik zal nog ff kijken voor de datums voor het eiffelweekend wil in ieder geval wel weer gaan! is vorige keer zeker goed bevallen.

Morgen de Superduke ff wegbrengen voor zijn 7500km beurt en dan moet ie er weer tegen kunnen voorlopig.

Maandagavond nog helemaal staan wassen/poetsen dus hoop dat het droog is/blijft morgen als ik naar mijn werk rij en daarna naar Brouwer in Nijkerk om hem weg te brengen.

Ga lekker slapen.... mzzzzzllll :W
 
Laatst bewerkt:
Naaf.... Net met de hele groep van vakantie lekker gegeten hier (traditie ;) ) en wat gedronken.... Verhalen van de eerdere versies opgehaald, en kan echt niet meer wachten tot 19 Juli....

Zow gevonden........ :Y

Slap ge-oh over die games waarbij ik me vingers alleen maar in de knoop krijg... doe mij maar een game met een stuurtje(al moet ik zeggen dat ik dat wolf-spel ook vaak gespeeld heb op mijn 486!! _O- _O- )

ow enne X, pleur mij maar uit de eiffel lijst, ga niet mee...(ff over nagedacht maare lijkt mij niet verstandig :N )
Gewoon MFMM'en dus 8-)

FF uitleg geven over het een en ander,

Zoals jullie (een aantal iig) weten wil ik al ff een tijdje een andere motor, het was zelfs zo dat ik begin van dit jaar mijn yzf zelfs te koop had staan!! geen reacies maar goed, begin was er....

Ik heb ook al ong 2 jaar(sinds ik met pirelli's gereden heb) niet meer het gevoel over de motor wat ik graag zou willen hebben.... Ik weet het dat zit voor het grootste gedeelte tusssen de oren , maar goed kom er maar eens vanaf. De lol van het rijden op deze yzf is er niet meer...
Moet teveel doen om lol te hebben op dat ding, en daarbij komt dat er ook een aantal kleine en vervelende mankementjes aan zijn geweest en nog zijn die me geld kosten dat ik eigenlijk wil besparen(jaja ik weet het hobby kost geld, maar als je kop ergens anders naar staat vind je elke cent teveel!!! :Y )

bottemline= Ik heb niet meer de zin in het rijden zoals ik had, toen ik de fiets net had....
dus wordt het echt snel tijd voor een andere motor, ware het niet dat ik voor een familielid het een en ander financieel heb moeten rechttrekken zodat mijn motorbudget langzaam maar zeker toch wel ff drastisch geslonken is! Nadeel daarvan is dat mijn plan eind dit jaar of volgend voorjaar een andere fiets te kunnen kopen een beetje opgeschoven is :') en ik toch al de balen van de yzf heb, heb ik steeds minder zin om te rijden... gek eigenlijk, dit gevoel heb ik nog nooit gehad zelfs met mijn oudere auto's en dat soort dingen , maar op de een of andere manier zit dit me niet goed!!!

ik stop ka niets meer verzinnen.... moest het ff van me afschrijven dus.....
ik rij nog wel maar (te) weinig en alleen kortere ritjes for fun meer niet...ritjes met groepen vind ik mezelf niet scherp geneg voor op het moment!!! |(



genoeg geluld..nu weer on-topic :X :W
Hee Lex, balen man! Hoop dat je snel weer het plezier terug vindt :Y
desnoods schroef ik de mijne weer terug naar 25 pk, en moet je er een week op rijden.... 100% dat je extreem veel plezier hebt op de jouwe :+

Nu tukken..... oude lichaam is beetje moe...lol... kopzorgen...

:W :W laterzzzzzzzz :z :z
:X Ineens heb je het...... je wordt BMW rijder :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan