Gooische vakantiegangers, deel 26

Status
Niet open voor verdere reacties.
CDI unit layouts, ok ok zal ff googlen. Nee bart wat ik dus bedoelde is dat ze soms iets bij de gashendel plaatsen of bij de gaskabel waardoor je niet volgas meer kan zetten :D En dus minder hard gaat... maar dat werkt dus niet altijd aangezien hij dan nog een bepaald vermogen levert. Met carberateurs deden ze het met een ring bij de inlaat geloof ik..

maar CDI unit layouts dus met een injectieblok?
 
CDI is het neit. CPU schijnt zon 1100 euro te zijn.. .zo duur was het niet.. het is iets met luchtinlaat of gas geweest..
 
Ja.... dat bedacht ik me ook toen ik bezig was..... het lijkt veel... het voelt ook als veel... maar het is maar 2,5 km.... dat klinkt niet echt als veel.

Was overigens wel dik een uur bezig ermee :+

zow ds wel op je gemakkie zwemmen zeg.... lol _O-
weet nog van de zwemtrainingen, 20 baantjes inzwemmen, daarna 1000mtr op snelheid, daarna vanalleswat en dan heb je ong na anderhalf uur 6km gezwommen!!pffff als ik het me nu bedenk wordt ik al moe!! _O-
 
CDI is het neit. CPU schijnt zon 1100 euro te zijn.. .zo duur was het niet.. het is iets met luchtinlaat of gas geweest..


Ik denk dan zelf een gasschuifactie of luchtinlaat das het inverhouding goedkoopste
denk luchtinlaat, soort platje met klein gat erin die de toevoer van lucht knijpt en dus minder vermogen genereerd!
 
zow ds wel op je gemakkie zwemmen zeg.... lol _O-
weet nog van de zwemtrainingen, 20 baantjes inzwemmen, daarna 1000mtr op snelheid, daarna vanalleswat en dan heb je ong na anderhalf uur 6km gezwommen!!pffff als ik het me nu bedenk wordt ik al moe!! _O-

Wow :)
Dat haal ik niet hoor :)

En op mijn gemakkie was het ook niet echt :) Zwom toch aardig door vond ik :$
Deed ook wel alles schoolslag he O-)

Maar goed.... zwemmen is niet mijn ding.... het is dat ik een 10 baden kaart heb...
Ik vind het best saai jammer genoeg.
Ga dan liever hardlopen of mountainbiken.
 
Bonjour, net de hel weer doorstaan.... Inentingen voor de vakantie met mijn ouders naar de Dominicaanse Republiek '( Zweet in me handen, lijkbleek... maar we hebben het weer overleefd :')
 
*proest*

Eikel... .daar ging de thee over mijn monitor -O-
Je gaat niet zeggen dat je dit serieus meent he _O-
 
*proest*

Eikel... .daar ging de thee over mijn monitor -O-
Je gaat niet zeggen dat je dit serieus meent he _O-
-O- :Y
Laatste keer dat ze geprobeerd hebben bloed af te nemen was op mijn twaalfde. 2 grote doktoren op me, maar dat moedigde mij slechts aan, en ik wist dus te ontsnappen })
Vervolgens nooit meer iemand die geprobeerd heeft bloed te prikken, en dat vind ik prima zo. Ik heb het gewoon niet zo op naalden, en ik word dan ook helemaal gek als ik een prik moet -O-
Terwijl het geen pijn doet ofzo, maar ik trek die naalden gewoon niet....
:')
 
Dat kan hoor :Y
Alleen het klonk zo... ehm :)

Maar een vrees voor naalden is uiteraard iets wat niet bepaald uniek is :Y
 
Dat kan hoor :Y
Alleen het klonk zo... ehm :)

Maar een vrees voor naalden is uiteraard iets wat niet bepaald uniek is :Y
Hehe ja het is gewoon heel stom.... Vooral bij een grote stevige jongen... die dan bang is voor een naaldje -O-
Maarja, zoals je ook al zegt, echt uniek is het inderdaad niet *O*
 
Van de week trouwens een grappige variant op een hele bekende uitspraak:

Ik kom op de motor aan bij één van me beste maatjes, want we gingen naar Zandvoort. Ik stap af, kleed me even snel om, en hup in zijn auto naar Zandvoort. Onderweg komt het gesprek op motorrijden:
Ik: Waarom probeer jij niet eens een proeflesje? Je vindt achterop zitten heel leuk enzo, en proberen kan geen kwaad toch?
Hij: Nou..,. euhm.... Ik ken mezelf
Ik: *in gedachte* Oh oh hij gaat het toch niet zeggen hea?! _O-
Hij: Dan rijd ik mezelf nog dood...
Ik: Huh hoezo dan _O-
Hij: Dat kan ik nooit, waar je allemaal op moet letten met regen... putdeksels enzo, dus dat doe ik maar niet. Veel te moeilijk, dus dat durf ik niet hoor.
Ik: _O- :} _O-

Had iets heel anders verwacht, maar wel mooi dat ie het eerlijk zegt niet te durven.
 
:/


naald.JPG
 
-O- :Y
Laatste keer dat ze geprobeerd hebben bloed af te nemen was op mijn twaalfde. 2 grote doktoren op me, maar dat moedigde mij slechts aan, en ik wist dus te ontsnappen })
Vervolgens nooit meer iemand die geprobeerd heeft bloed te prikken, en dat vind ik prima zo. Ik heb het gewoon niet zo op naalden, en ik word dan ook helemaal gek als ik een prik moet -O-
Terwijl het geen pijn doet ofzo, maar ik trek die naalden gewoon niet....
:')
laat je je volgende keer gewoon ff knock out meppen.. voel je ook niets van de prik :+
 
:Y




edit, hoop niet dat poiksel van z'n stoel gelazerd is :X
 
Laatst bewerkt:
Middag :W

-O- :Y
Laatste keer dat ze geprobeerd hebben bloed af te nemen was op mijn twaalfde. 2 grote doktoren op me, maar dat moedigde mij slechts aan, en ik wist dus te ontsnappen })
Vervolgens nooit meer iemand die geprobeerd heeft bloed te prikken, en dat vind ik prima zo. Ik heb het gewoon niet zo op naalden, en ik word dan ook helemaal gek als ik een prik moet -O-
Terwijl het geen pijn doet ofzo, maar ik trek die naalden gewoon niet....
:')

:^
Ik ben ook als de dood voor naalden -O-
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan