Gooische vakantiegangers, deel 26

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja ik gelukkig wel ja.
Ik wist dat er gisteravond een agent was neergeschoten toen ik van het werk wegging.
Toen zei mijn collega nog: oh als het Gab maar niet is. Dat is haar beste vriendin.
Maar het is wel Gab. Echt verschrikkelijk! '(
Ik hoorde het ja. Zwaar klote zeg -O-
 
Whehe, idem :)




[me="Stefan--"]heeft al 6 verstandskiezen laten trekken.[/me] En 1 extra hoektand uit zijn kaak laten snijden. Heb een speciale afwijking (ja, die heb ik meerdere) waardoor tanden (terug) blijven groeien.

irritantste is dat mijn laatste twee verstandskiezen helemaal goed zaten. Die hadden er niet uitgehoeven. Maar als ze nergens tegenaan groeien (omdat de kiezen onder al weg waren) blijven ze doorgroeien, en moeten ze na een tijdje dus alsnog :(

Maar zoals ik al aangaf, zo heel vervelend vind ik al die medische pijntjes, prikjes en napijn niet. Zolang het maar tijdelijke dingen zijn vind ik niet dat je je aan mag stellen.
 
haha jij kan er ook al niet tegen?
Ik vind het wel lastig hoor!
Als klein jongetje is er eens bloed bij mij afgenomen. Dus ik zit geïnteresseerd naar dat vollopende buisje te kijken "goh, dat lijkt wel bloed". Ja zegt de zuster, dat is ook bloed.

Dat had ze dus beter niet kunnen zeggen
full
 
Ja ik gelukkig wel ja.
Ik wist dat er gisteravond een agent was neergeschoten toen ik van het werk wegging.
Toen zei mijn collega nog: oh als het Gab maar niet is. Dat is haar beste vriendin.
Maar het is wel Gab. Echt verschrikkelijk! '(
moest ook meteen aan jou denken...

28 jaar, sterkte aan alle nabestaanden :/
 
:') Droevig hoor.

Ik had het ze gegeven, met enige tekst erbij :W
 
Ik werd vanmiddag nog gebeld door 1 of andere chef bij de politie. Ze gaan iedereen af om te vragen hoe het met je gaat. Omdat ik gisteravond ook gewerkt heb, vroeg hij hoe dat is gegaan en of er goede opvang was. En ik kon alle vragen stellen die ik wilde. Ik had maar 1 vraag: of hij op het cellencomplex zit waar ik werk. En wat ik al dacht was waar. Maar hij zou vandaag vervoerd worden ergens anders heen, waarheen mag ik natuurlijk niet vertellen. Want weet niet of ik hem aardig kan behandelen.

Wel apart dit allemaal. Vanaf het moment dat ik hoorde dat het Gab was tot nu denk ik er bijna constant aan. Ik krijg er ook hoofdpijn van. Zó jong :N
 
Ik werd vanmiddag nog gebeld door 1 of andere chef bij de politie. Ze gaan iedereen af om te vragen hoe het met je gaat. Omdat ik gisteravond ook gewerkt heb, vroeg hij hoe dat is gegaan en of er goede opvang was. En ik kon alle vragen stellen die ik wilde. Ik had maar 1 vraag: of hij op het cellencomplex zit waar ik werk. En wat ik al dacht was waar. Maar hij zou vandaag vervoerd worden ergens anders heen, waarheen mag ik natuurlijk niet vertellen. Want weet niet of ik hem aardig kan behandelen.

Wel apart dit allemaal. Vanaf het moment dat ik hoorde dat het Gab was tot nu denk ik er bijna constant aan. Ik krijg er ook hoofdpijn van. Zó jong :N

Zoals ik al tegen Wilco zei.....zulke mensen moeten niet op ons belasting geld teren de rest van hun leven (als je begrijpt wat ik bedoel).

Geef iedere agent een wapenstok.... en je hebt een oefen object om "technieken" uit te proberen :)

(Sorry, heb echt nul respect voor zulke.... hoe noem je iemand die ZOIETS doet... een beest?)
 
Zoals ik al tegen Wilco zei.....zulke mensen moeten niet op ons belasting geld teren de rest van hun leven (als je begrijpt wat ik bedoel).

Geef iedere agent een wapenstok.... en je hebt een oefen object om "technieken" uit te proberen :)

(Sorry, heb echt nul respect voor zulke.... hoe noem je iemand die ZOIETS doet... een beest?)

Ja, ik zou dat ook wel willen als het mocht, komt ook omdat ik haar wel eens gesproken heb en weet wat een lieve meid dat was, die altijd lachte.
Maar er zijn nog meer gevallen dat mensen zomaar doodgeschoten worden, om niks!
Dat we zulke beesten hebben op deze aardkloot snap ik al niet. Af en toe baal ik wel dat we hier de doodstraf niet hebben -O-
 
Ja, ik zou dat ook wel willen als het mocht, komt ook omdat ik haar wel eens gesproken heb en weet wat een lieve meid dat was, die altijd lachte.
Maar er zijn nog meer gevallen dat mensen zomaar doodgeschoten worden, om niks!
Dat we zulke beesten hebben op deze aardkloot snap ik al niet. Af en toe baal ik wel dat we hier de doodstraf niet hebben -O-

Elk slachtoffer van zinloos geweld is er een teveel.
Er blijft altijd maar één vraag over.... Waarom?

Nog leuker wordt het wanneer je hoort dat ze 300 uur moeten schoffelen.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan