VTR 1000 SP 1&2 Topic Deel 13 Summeredition Part 2

wie o wie wil er ook wel pair/flapper deksels

  • Ja beide a.u.b.

    Stemmen: 9 75,0%
  • Ja alleen pair deksels

    Stemmen: 1 8,3%
  • Ja alleen flapper deksel

    Stemmen: 2 16,7%

  • Totaal aantal stemmers
    12
Status
Niet open voor verdere reacties.
Nee, niet doorslijpen!
Want ik wil zijn spatbord hebben en hij de mijne.
Het is het draadeind waaraan de beugel van de remleiding gemonteerd zit. Deze zit door het spatbord heen aan de andere zijde in rubber gevulcaniseerd. En zowel draadeind als moer draaien rond. En aan de binnenzijde kan je hem dus niet tegenhouden.

Misschien kan je het voorwiel er eens uit pakken en dan kijken of je op 1 of andere manier het draadeind tegen kan houden.
 
@ Donny,

Zou je mijn foto in de beginpost willen aanpassen.
de "burgeruitvoering" mag weg, en deze er graag voor in de plaats....

20080603_2064.jpg

20080603_2030.jpg


Tnx
 
:o :N
Tis geen racert... :P

Ik heb een Carbon One voorspatbord en daar zitten geen gaten in.
Wel een soort van markering waar ze horen te zitten (mocht je die lelijke klemmen al willen monteren) maar bij stalen remleidingen is het echt niet nodig.
Ik heb dat spatbordje er al heeeeel lang opzitten, ook die paar jaar op straat :)
 
Hoi sp rijders.
Ik wil deze vakantie met mijn sp1 een circuit dagje gaan doen.
Mijn vraag is; Kan dit met 2brothers of moet ik mijn originele uitlaten er onder zetten voor één dagje.
 
Ik heb een Carbon One voorspatbord en daar zitten geen gaten in.
Wel een soort van markering waar ze horen te zitten (mocht je die lelijke klemmen al willen monteren) maar bij stalen remleidingen is het echt niet nodig.
Ik heb dat spatbordje er al heeeeel lang opzitten, ook die paar jaar op straat :)
Ik heb ook een Carbon one. Met draadeindjes voor de remleidingbeugeltjes.
Maar ik wil de motor zo origineel mogelijk maken en ga dus ook de originele remleidingen weer monteren. En met het originele spatbord horen daar ook de originele beugeltjes bij.

Accessoires leveren geen zak op bij verkoop of inruil van een motor. Dan maak ik er liever een ander blij mee.
 
Ik heb een Carbon One voorspatbord en daar zitten geen gaten in.
Wel een soort van markering waar ze horen te zitten (mocht je die lelijke klemmen al willen monteren) maar bij stalen remleidingen is het echt niet nodig.
Ik heb dat spatbordje er al heeeeel lang opzitten, ook die paar jaar op straat :)

Lopen ze dan ook buiten de poten om i.p.v. binnendoor? En schuren ze nergens bij langs?

Ik had met de orginele rempomp b.v. , dat ze met max. stuuruitslag in mijn snorkel zaten te zagen.
 
Hoi sp rijders.
Ik wil deze vakantie met mijn sp1 een circuit dagje gaan doen.
Mijn vraag is; Kan dit met 2brothers of moet ik mijn originele uitlaten er onder zetten voor één dagje.

Als je naar Assen gaat dan zou ik de orginele dempers der op zetten. Op Zandvoort zijn ze wat soepeler.

Ze plukken je der echt af op Assen tegenwoordig als je te veel lawaai maakt. Je krijgt 1 waarschuwing en de 2e keer ken je oprotten.

-O-
 
Heb nieuwe remblokken nodig, nu vraag ik me af of die blokken van HRC echt beter zijn of dat origineel voldoende is.
Iemand ervaring of tips wat goed is??
 
Ik heb gehoord dat HRC blokken the bomb zijn maar goed dat was maar van een persoon?
p.s. morgen pas ik alle aanvragen weer even aan!

Gr Don
 
Heb nieuwe remblokken nodig, nu vraag ik me af of die blokken van HRC echt beter zijn of dat origineel voldoende is.
Iemand ervaring of tips wat goed is??

Hrc blokken zijn heel duur.
Koop een set SBS blokken, kosten weinig, en gaan lang mee.
 
Heb nieuwe remblokken nodig, nu vraag ik me af of die blokken van HRC echt beter zijn of dat origineel voldoende is.
Iemand ervaring of tips wat goed is??

Kan me niet voorstellen dat die van HRC slecht zouden zijn. Maar als niet dat dan zou ik niet voor minder als orgineel gaan. Orgineel Nissin is 45 Euro per kant voor. Het kan ook voor de helft, maar dan moet je twee keer zo hard knijpen...

De SP heeft standaard al hele goede remmen. Neem aan dat je dat zo wilt houden.

Als er iedere week nieuwe op zouden moeten kan ik me voorstellen dat je een paar tientjes wilt besparen. Anders zou ik dat dus gewoon niet doen.

P.S. immitatie heb ik nog wel liggen, twee dagen gebruikt, die mag je zo komen ophalen.
 
Laatst bewerkt:
Heb nieuwe remblokken nodig, nu vraag ik me af of die blokken van HRC echt beter zijn of dat origineel voldoende is.
Iemand ervaring of tips wat goed is??
carbon lorraine heb ik , werken ok
 
Nee maar... een weekendje weg en voila er is gelijk een oud oud topic afgesloten en een nieuw topic geopend! Mooie begin post Don!

En gelijk lees ik dat er weer wat plannetjes zijn voor een nieuwe meeting. Ik ga even navragen bij de buurman os we weer terecht kunnen. Ik heb er in ieder geval weer zin in!

ps kzal vandaag nog even wat rode stippen op de kaart bij tekenen (en weghalen).
 
Hoi sp rijders.
Ik wil deze vakantie met mijn sp1 een circuit dagje gaan doen.
Mijn vraag is; Kan dit met 2brothers of moet ik mijn originele uitlaten er onder zetten voor één dagje.

ik heb mijn uitlaten twee keer laten testen,(op zandvoort) ze vragen of je 4800 toeren wil draaien en ik kwam er gewoon doorheen (90Db).arrows zonder db killers
als je in de buurt bent kun je ze gewoon een keer testen tijdens een circuitdag.
succes
zo klinken mijn arrows .......

succes
 
Kan me niet voorstellen dat die van HRC slecht zouden zijn. Maar als niet dat dan zou ik niet voor minder als orgineel gaan. Orgineel Nissin is 45 Euro per kant voor. Het kan ook voor de helft, maar dan moet je twee keer zo hard knijpen...

De SP heeft standaard al hele goede remmen. Neem aan dat je dat zo wilt houden.

Als er iedere week nieuwe op zouden moeten kan ik me voorstellen dat je een paar tientjes wilt besparen. Anders zou ik dat dus gewoon niet doen.

P.S. immitatie heb ik nog wel liggen, twee dagen gebruikt, die mag je zo komen ophalen.

De echte HRC remblokken kosten $160 per kant, en dat zijn de goedkoopste.... :/
Originele zijn ook goed, koop geen Lucas/EBC, remmen wel goed, maar zijn zo weg.
Rij zelf met SBS blokken (+/- 45 euries) remmen super, en slijten langzaam.
 
thanks voor de adviezen. Van morgen maar setje SBS gehaald en gemonteerd. Zoals het nu voelt remt ie goed genoeg voor mij.

Gister ook me nieuwe speeltje opgehaald. Ben nu dus in het gelukkige bezit van een straat SP en een circuit SP. :9 :9

GroteFoto-UKTG8BK3.jpg


GroteFoto-HCWZIBLG.jpg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan