VTR 1000 SP 1&2 Topic Deel 13 Summeredition Part 2

wie o wie wil er ook wel pair/flapper deksels

  • Ja beide a.u.b.

    Stemmen: 9 75,0%
  • Ja alleen pair deksels

    Stemmen: 1 8,3%
  • Ja alleen flapper deksel

    Stemmen: 2 16,7%

  • Totaal aantal stemmers
    12
Status
Niet open voor verdere reacties.
Middag allemaal, na niet lang zoeken, vooral prijs gerelateerd, heb ik 2 mivv's gevonden als dempers, wilde graag 2 two brothers, maar prijs technisch toch ietsjes te duur.
Men oh men, wat een sound, had ik echt niet verwacht, geweldig, wat een diepe sound, ongelovelijk, overbuurman schoot van zijn stoel toen k de motor starte, haha
En vooral om van 9000 toeren weer terug naar 1000, wauw killing

Foto's plaats ik dit weekend wel even

Ben nu nog op zoek naar mooie knippers voor voor op de motor, ik heb nu van die dikke dingen voorop zonder pootjes, en die vind ik zelf eigenlijk niet zo.
Suggesties?????
Is dit misschien iets?
full
 
Middag allemaal, na niet lang zoeken, vooral prijs gerelateerd, heb ik 2 mivv's gevonden als dempers, wilde graag 2 two brothers, maar prijs technisch toch ietsjes te duur.
Men oh men, wat een sound, had ik echt niet verwacht, geweldig, wat een diepe sound, ongelovelijk, overbuurman schoot van zijn stoel toen k de motor starte, haha
En vooral om van 9000 toeren weer terug naar 1000, wauw killing

Foto's plaats ik dit weekend wel even

Kut, daar gaat m'n orginaliteit B| Ik neem aan dat je de GP's hebt genomen :9~ Welke linkpipes heb je er nu dan onder zitten ?

Alleen jammer dat de E-keur vervalt op de SP. B|
 
Hoezo vervalt een E-keur als een ekeur pijp op een andere motor zit?

Daar komt bij, als je in duitsland wordt aangehouden, kijken ze alleen of er e keur op staat. Verder niets.
In nederland maakt het sowieso niet uit want het gaat om de Db's, niet of er wel of geen e keur op staat.

Ik wil zograag e keur uitlaten voor de ritjes door pruissland die regelmatig zijn. Mocht je aangehouden worden is dat ongeveer het enige ding waar ze naar kijken...
 
Kut, daar gaat m'n orginaliteit B| Ik neem aan dat je de GP's hebt genomen :9~ Welke linkpipes heb je er nu dan onder zitten ?

Alleen jammer dat de E-keur vervalt op de SP. B|~[/quote]


Neenee, ze zijn standaard voor een sp2, sportline, ik wist ook niet dat ze bestonden maar toch, ik heb de langere uitvoering, jij de korte
 
hmmm rapid bike 510 euro, alleen omdat je daaro ook de ontseking mee kan afstellen?

heeft niemand ervaring met originele ECU re-mappen?:)
 
Hoezo vervalt een E-keur als een ekeur pijp op een andere motor zit?

Daar komt bij, als je in duitsland wordt aangehouden, kijken ze alleen of er e keur op staat. Verder niets.
In nederland maakt het sowieso niet uit want het gaat om de Db's, niet of er wel of geen e keur op staat.

Ik wil zograag e keur uitlaten voor de ritjes door pruissland die regelmatig zijn. Mocht je aangehouden worden is dat ongeveer het enige ding waar ze naar kijken...
dat is niet helemaal zo , ze kijken of er e keur op zit of de db killers erin zitten en soms ook EN ze kijken of die uitlaat ook daadwerkelijk voor die motor is gemaakt.
En in nederland maakt het ook uit , want die zonder e keur zijn hier niet toegestaan, dat er flauw mee omgegaan word daar hebben de meeste van ons alleen profijt bij..
 
Laatst bewerkt:
ik zit er dus ook serieus over te denken, maar is het ook mogenlijk om de originele map te laten aanpassen? en toerental te verhogen?
Al vaker gevraagd; NEE
er zit geloof ik zowieso een afbouw in vermogen vanaf 9500-10500 toeren bij sp, dit is een elektronische begrenzing meen ik, is ook een mod voor d8 ik.
Heb jij een US uitvoering? dan ja > Softrev limiter, de oplossing is een draadje doorverbinden.
Zit ook geen vermogensafbouw in die van ons (alleen US, wij hebben geen soft-rev) en die van mij trekt ook hard door tot... de harde begrenzer.
en zowiezo schrijf je sowieso
hmmm rapid bike 510 euro, alleen omdat je daaro ook de ontseking mee kan afstellen?
heeft niemand ervaring met originele ECU re-mappen?:)

See above.

ja, ik heb een K*Tdag vandaag!!!! dus, excusez moi voor de toon ;)
 
Laatst bewerkt:
dat is niet helemaal zo , ze kijken of er e keur op zit of de db killers erin zitten en soms ook EN ze kijken of die uitlaat ook daadwerkelijk voor die motor is gemaakt.
En in nederland maakt het ook uit , want die zonder e keur zijn hier niet toegestaan, dat er flauw mee omgegaan word daar hebben de meeste van ons alleen profijt bij..

B|
Dat wist ik dan niet van of ze bij de juiste motor zitten...
 
Rapitbike is niet goedkoop 540 pleuro's voor zo'n geil k.tkastje. :?
Een powercommander is 310 pleuro's.
En dan nu de vraag; gaan we voor het beste of voor de goedkoopste.


Ze doen bijde bijna het zelfde, met ontsteking veranderen en toeren omhoog gooien gebeurd er toch niet veel en volgens een site kon dat niet eens bij een sp

trouwens rapid zag ik staan voor 450 en pc3 voor net onder de 300
 
Laatst bewerkt:
hmmm rapid bike 510 euro, alleen omdat je daaro ook de ontseking mee kan afstellen?

heeft niemand ervaring met originele ECU re-mappen?:)

sommige motors kun je de ECU op een paar plaatsen remappen om de 1500rpm ofzo maar is bij de sp niet mogelijk.
een pc3 is om de 500rpm met haast 10 verschillende gasstanden, dus veel beter af te stellen
 
Laatst bewerkt:
Ze doen bijde bijna het zelfde, met ontsteking veranderen en toeren omhoog gooien gebeurd er toch niet veel en volgens een site kon dat niet eens bij een sp

trouwens rapid zag ik staan voor 450 en pc3 voor net onder de 300
Dus het wordt de powercommander.
Morgen de stuurdemper bestellen van bitubo(deze maand 15% korting) :} :} :}
Hebben we weer wat te doen in deze tijd van het jaar. :r
 
Al vaker gevraagd; NEEHeb jij een US uitvoering? dan ja > Softrev limiter, de oplossing is een draadje doorverbinden.
Zit ook geen vermogensafbouw in die van ons (alleen US, wij hebben geen soft-rev) en die van mij trekt ook hard door tot... de harde begrenzer.
en zowiezo schrijf je sowiesoSee above.

ja, ik heb een K*Tdag vandaag!!!! dus, excusez moi voor de toon ;)

chagerijn......... ;)
 
Kut, daar gaat m'n orginaliteit B| Ik neem aan dat je de GP's hebt genomen :9~ Welke linkpipes heb je er nu dan onder zitten ?

Alleen jammer dat de E-keur vervalt op de SP. B|\


Neenee, ze zijn standaard voor een sp2, sportline, ik wist ook niet dat ze bestonden maar toch, ik heb de langere uitvoering, jij de korte[/quote]

Kicke :+

Ben benieuwd naar je foto's en soundfile natuurlijk :Y
 
Hoezo vervalt een E-keur als een ekeur pijp op een andere motor zit?

Daar komt bij, als je in duitsland wordt aangehouden, kijken ze alleen of er e keur op staat. Verder niets.
In nederland maakt het sowieso niet uit want het gaat om de Db's, niet of er wel of geen e keur op staat.

Ik wil zograag e keur uitlaten voor de ritjes door pruissland die regelmatig zijn. Mocht je aangehouden worden is dat ongeveer het enige ding waar ze naar kijken...

Ik heb er een certificaat bij waarop de type motoren staan aangegeven waarop de E-keur is afgegeven. En daarop staat geen VTR dus formeel geen E-keur meer dus B|


Wat een gat ;)

669bbb89.jpg


Rechts kun je de druk van de E-keur zien

CIMG1991.jpg
 
ik heb de killers uit mijn akra's getrokken maare daar ga ik maar niet mee rond rijden
 
Trouwens net terug van lange vakantie, dus hallo weer allemaal. :W

Heb eerst anderhalve week moeten bijlezen, wat kunnen jullie lullen met zn allen zeg! ;)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan