SP meeting reloaded part 2 2008

SP Headquarters Ulestraten. Liefst 1e weekend guys!

  • 12/13/14 September (Ikke kan alleen dit weekend!)

    Stemmen: 11 73,3%
  • 19/20/21 September (Heb ikke al een afspraak!)

    Stemmen: 4 26,7%

  • Totaal aantal stemmers
    15
ik :Y alleen vrijdag pas na 19.u de tijd ivm een zeer lange vervelende VERPLICHTE college ;(

Moet ik nog iets meenemen?

we kunnen pas na 21:00 het gebouw in, dus wees niet bang. Je hebt tijd genoeg om je college te volgen!

iets meenemen? tja neem een rugzakje met wat kleren en een tandenborstel mee. Ligt er ook aan wie allemaal vrijdag avond al komt en wie zaterdag morgen.

@ de rest, post even hier OF je komt en WANNEER je komt.

de weerberichten beloven dat het goed gaat worden! Ik heb er zin in!
 
Laatst bewerkt:
Ik heb trouwens een perfecte tunnel gevonden! Vlak in de buurt, geen verkeer, geen vervelende camera's of luidsprekers die ons vertellen dat we moeten vertrekken! Tevens de juiste lengte om goed gas (en dus ook de brullende motoren te horen) te geven!
 
Ike is der ook weer bij. *O*
als het weer een beetje mee zit kom ik vrijdag avond nog die kant op.
Anders wordt het zaterdagmorgen...
 
Ikke deze keer dus niet.

Heb andere verplichtingen in het Noorden des lands maar de volgende keer probeer ik er weer bij te zijn.
Met m'n rode T-shirt :]

:W TenCats
 
Raven en ik zullen om 19:00uur staan bij de Mac. D Veldhoven.
nithwith komt ff gluren maar gaat niet mee hij heeft zat. andere verplichtingen en zal zich zondag ochtend bij headquarters melden.
Wij vertrekken vanuit daar als we compleet zijn!

Mc Donalds EINDHOVEN VELDHOVEN
Noordbrabantlaan 350
Postcode: 5657 GA
Plaats: EINDHOVEN

A2: afrit 31 Veldhoven/De Hurk

Vertrek bij de Mac: ong 19:30uur.


:?Nog meer mensen die gezamelijk willen vertrekken vanuit Veldhoven:?


_O- Lijkt wel of sommige deelnemers nog met hun ballen op't strand liggen ergens _O-
 
Laatst bewerkt:
Hans leuk dat je meegaat!
Blijf je ook overnachten?

11:00 vertrekken denk ik toch?
Dus wel eerder op HQ zijn Hans!

p.s. Vince hoe laat vertrekken we zondag dit i.v.m. de aankomsttijd van nitwith(Tim)


Heb nu 09:00 afgesproken is wel wat vroeg denk ik.....
 
Laatst bewerkt:
Hans leuk dat je meegaat!
Blijf je ook overnachten?

11:00 vertrekken denk ik toch?
Dus wel eerder op HQ zijn Hans!

p.s. Vince hoe laat vertrekken we zondag dit i.v.m. de aankomsttijd van nitwith(Tim)


Heb nu 09:00 afgesproken is wel wat vroeg denk ik.....

Ja, ik zal er zeker eerder zijn. en dan blijf ik overnachten.

Wel ff een vraagje, hoe streng zijn ze daar in de regio met E-keur op de uitlaten?
En moet ik de middel lange db killer erin doen of voor de zekerheid de lange?
 
het ziet er nog steeds niet naar uit dat ik kan dit weekend, moet zoals het er tot nu toe uit ziet nog steeds gaan werken...
 
Ja, ik zal er zeker eerder zijn. en dan blijf ik overnachten.

Wel ff een vraagje, hoe streng zijn ze daar in de regio met E-keur op de uitlaten?
En moet ik de middel lange db killer erin doen of voor de zekerheid de lange?


Tja da's altijd maar weer koffiedik kijken.......
80% van de deelnemers heeft open pijpen dus als we de lul zijn zijn we dat bijna allemaal :Y


@TeeWee: Tof man see you!
 
Laatst bewerkt:
Hans leuk dat je meegaat!
Blijf je ook overnachten?

11:00 vertrekken denk ik toch?
Dus wel eerder op HQ zijn Hans!

p.s. Vince hoe laat vertrekken we zondag dit i.v.m. de aankomsttijd van nitwith(Tim)


Heb nu 09:00 afgesproken is wel wat vroeg denk ik.....
Dat is idd wat vroeg, alhoewel... hij kan met ons mee ontbijten. Als we het rustig aan doen zal er wel rond 10:00 10:30 vertrek zijn. Niks staat vast dus even bellen op de dag zelf kan natuurlijk ook. Wij vertrekken niet zonder hem.
 
Ja, ik zal er zeker eerder zijn. en dan blijf ik overnachten.

Wel ff een vraagje, hoe streng zijn ze daar in de regio met E-keur op de uitlaten?
En moet ik de middel lange db killer erin doen of voor de zekerheid de lange?
Ik heb behoorlijke blaffers onder de SP liggen, maar nooit problemen gehad. We zullen ook niet de ge-eikte routes rijden.
 
Ik kom ook :Y en wel vrijdag alllllllll *O*
@Vinnie waar is dat honk ergens in ulesjtroate???
Langs de gewannen 19

@ iedereen, hoelaat denken jullie vrijdagavond te arriveren? Lijkt me verstandig rond 21:00. Eerder is het gebouw namelijk bezet!
 
nou vincent, er zijn toch wel een paar van lrt die serieuze problemen hebben gehad met andere uitlaten. Het blijft altijd een risico, maar die duitsers zijn er toch fanatieker in. (mochten we pruisland doen. Ardennen is ook nog een optie eh)

En vincent, is het niks voor ons om samen nog tussen 19.00 en 21.00 een kleine tour dé epen/slenaken etc te doen ?

Moet ik trouwens ook sloten voor de motor mee nemen?? Die zijn namelijk echt loeizwaar in een rugzak :X
 
Ik neem 2 compacte sloten mee in mijn kontje is voldoende!
De motoren slapen bij hun baasjes en we zoeken toch een overzichtelijke plek op met zicht op de fietsen als we gaan eten.
Vorige keer ook een groot slot meegezeuld en er nu nog pijn van in m'n schouders....



p.s. Vince kan jij de kwalificatie van de GP in Indy nog even tapen voor zat. avond a.u.b.
 
Laatst bewerkt:
Heren,

Ik baal er giga van, maar ik moet helaas afzeggen voor het weekend.
Een lang gekoesterde wens gaat net precies dit weekend in vervulling. Dus dat is een kleine goedmaker. Maar vindt het wel erg jammer.

Veel plezier allemaal..

:W Janko
 
Terug
Bovenaan Onderaan