Z1000-Z750-Z750S Meeting Plaza 44

Status
Niet open voor verdere reacties.
Haai Allemaal,

Ben er ook weer bij, probeer zoveel mogelijk mee te lezen maar heb weer een vraagje...

Wil zondag mijn ketting gaan vervangen en vroeg me even af welke maat dop erop het voortandwiel gaat (heb nl. tot 32) en of het schroefdraad van het voortandwiel tegengesteld is (of hoe je het ook noemt) :?

Ik bedoel of ie linksom vast gedraaid wordt..... voordat ik bij het losmaken dat ding weer veel vaster zit te sjorren B|
Voortandwiel heeft normale schroefdraad en dop 32 is zeker groot genoeg.
 
moest er nog bijkomen ook, ik doe daar 30000km over en jij zou dat evenaren in 1 rit(je)

in your dreams mate _O-


vandaag zumo opgehaald, gelijk die zilveren kappen eraf en zwarte erop *O*
nou ff weekje hobbiën en vanaf volgende week zondag 3 weken geen kinderen, ga es kijken of ik iedere avond een rit kan doen (mits beetje redelijk weer)

staan er genoeg op gpstracks


Welke zilveren kappen bedoel je?? Die aan de zijkanten van de radiator??
 


Hey Maurice, als je toch bezig bent....... :+


full
 
Mauz :} voor het openen van het nieuwe deeltje.

Zorg dat je motor gemaakt word want we krijgen goed weer. *O*


@ alle nieuwe welkom bij het leukste topic !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :W

@ de rest :W en truste.

@ alle vakantie gangers fijne vakantie.




GreetZZZzzzz liZard
 
Ziet er super cool uit :9~

Alleen idd wat Bart Z1000 vraagt, of het goed zichtbaar is...Het zit best wel een beetje erg plat dus heb er een beetje mijn twijfels bij.
Hoe is jou ervaring ermee?
Ach. laat ik ook maar weer mee komen met de verhuizing.....

^S ZX6R; Zichtbaarheid is best goed hoor. Ik heb het op mijn 2003 Z zitten en het geeft duidelijk licht. Heb er tenminste nog nooit commentaar op gehad.

En om meteen een beetje kleur in de strijd te gooien;
full
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan