Z1000-Z750-Z750S Meeting Plaza 44

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nog een mooie trouwens vanmiddag zeg :( Mn motor had de hele dag in het zonnetje gestaan op wat asfalt/beton (weet ik veel) :? . Kom ik vanmiddag bij mn brikkie, is de zijstandaard denk wel 5 cm in het asfalt gezakt :X Ben blij dat ie nog overeind stond zeg. Nog nooit meegemaakt :o
Dat noemen we mazzel hebben! })
 
he jammer, hoe laat ongeveer?
Zal wel bij het vrouwtje zijn geweest.

als het goed gaat mag ze morgen naar huis!!!!!!!!!


dat zijn betere berichten.... *O* *O* *O*
Ik was er rond een uur of 8...

vandaag krijgt het rode gevaar een nieuw bandje op de achtervelg. ik moet de band nog ff in rijden dus wie weet vanavond herkasing. :W
 
Laatst bewerkt:
Goooooooooooooddddddddddddddddd morning :Z

@Lowes & Mevr Rossi : :o ze is er goed vanaf gekomen zeg.sterkte met herstel en mooie nieuwe fiets :9~ wordt helemaal n ramp om haar nu bij te houden :o :+

@Angelo & Desiree ; ook veel sterkte met herstel van Desiree , dat is schrikken zeg :o

@ alle Z-etters : :P }) :W
 
Laatst bewerkt:
Goooooooooooooddddddddddddddddd morning :Z

@Lowes & Mevr Rossi : :o ze is er goed vanaf gekomen zeg.sterkte met herstel en mooie nieuwe fiets :9~ wordt helemaal n ramp om haar nu bij te houden :o :+

@Angelo & Desiree ; ook veel sterkte met herstel van Desiree , dat is schrikken zeg :o

@ alle Z-etters : :P }) :W

hoi :W :W

hoe is het in het muizen hol....... 8-) })

een tijdje niets van je gehoord :X
 
Tsja, wat moeten we nou met je..... :/
Dit begint toch op gevaarlijk gedrag te lijken.
Je kunt duidelijk zien dat je een tijdje niet in de groep hebt gereden. Daar gaat het nl. veel rustiger aan toe. :Y

meestal

7 september sluit ik me weer eens aan bij jullie. Ik stel me dan terughoudend op.... net zoals die keer vanuit Maastricht de A2 op nr Eindhoven _O- _O- Was echt benieuwd welke Zetter gepakt zou worden....of ga je niet mee naar lukkes
 
ben laatst nog met de Z-etters wezen rijden.

alles oke hier...heb eindelijk vakantie *O*

dus lekker rijden met dat groene gevaarte. gisteravond nog lekker rondje dijk gedaan. :]

fijne vakantie gewenst... nog plannen?

gisteren ook ff op het rode monster :] was super }) 8-) :+

helaas kon ik niet mee -O- , toen zat ik in griekenland *O*
ook de rit op 7 sept. in de ardennen zal ik moeten missen -O- .
maar ga 6 sept. naar de eifel *O*

:W :W
 
He Z-rijders..

Als ik mijn z1000("04) op contact zet gaat er geen koplamp branden.

Als ik hem start wel.. Maar ik kan mij vaag herinderen voor dat ze aan het sleutelen zijn geweest dat als ik de Z op contact zette er altijd een klein lampje in de koplamp ging branden :$

Hoe zit dit bij jullie?
 
He Z-rijders..

Als ik mijn z1000("04) op contact zet gaat er geen koplamp branden.

Als ik hem start wel.. Maar ik kan mij vaag herinderen voor dat ze aan het sleutelen zijn geweest dat als ik de Z op contact zette er altijd een klein lampje in de koplamp ging branden :$

Hoe zit dit bij jullie?

volgens mij bij contact aan alleen dat kleine lampje middenin.
na starten pas echt licht
 
Laatst bewerkt:
He Z-rijders..

Als ik mijn z1000("04) op contact zet gaat er geen koplamp branden.

Als ik hem start wel.. Maar ik kan mij vaag herinderen voor dat ze aan het sleutelen zijn geweest dat als ik de Z op contact zette er altijd een klein lampje in de koplamp ging branden :$

Hoe zit dit bij jullie?
Normaal gaat het stadslichtlampje branden als het kontaktslot op on zet tenzij je net als ik geen stadslichtlampje hebt })
 
Ik ben om!!!
Er rijdt hier net 2 minuten geleden een nieuw model Z1000 incl duo voorbij in het oranje.
Volgens mij al aardig wat aan gemodificeerd, maar kon ik in het voorbij gaan even niet zien.

Het heeft even wat tijd gekost om er aan te wennen, maar ik zie mezelf er inmiddels wel op rijden nadat hij een groen bezoekje aan de spuiter (of plakker) heeft gehad natuurlijk incl. MotoGP 2009 replica look (hoe die er dan ook uit mag gaan zien)...

Iemand aan het eind van het seizoen een oude Z750 hebben???
 
Laatst bewerkt:
Ik ben om!!!
Er rijdt hier net 2 minuten geleden een nieuw model Z1000 incl duo voorbij in het oranje.
Volgens mij al aardig wat aan gemodificeerd, maar kon ik in het voorbij gaan even niet zien.

Het heeft even wat tijd gekost om er aan te wennen, maar ik zie mezelf er inmiddels wel op rijden nadat hij een groen bezoekje aan de spuiter (of plakker) heeft gehad natuurlijk incl. MotoGP 2009 replica look (hoe die er dan ook uit mag gaan zien)...

Iemand aan het eind van het seizoen een oude Z750 hebben???

Hey Nelis :W

Ga je t.z.t. de vraagprijs ook afplakken? :o

:+
 
Ik ben om!!!
Er rijdt hier net 2 minuten geleden een nieuw model Z1000 incl duo voorbij in het oranje.
Volgens mij al aardig wat aan gemodificeerd, maar kon ik in het voorbij gaan even niet zien.

Het heeft even wat tijd gekost om er aan te wennen, maar ik zie mezelf er inmiddels wel op rijden nadat hij een groen bezoekje aan de spuiter (of plakker) heeft gehad natuurlijk incl. MotoGP 2009 replica look (hoe die er dan ook uit mag gaan zien)...

Iemand aan het eind van het seizoen een oude Z750 hebben???
Hebben willen velen van hier wel denk ik O-)
 
Normaal gaat het stadslichtlampje branden als het kontaktslot op on zet tenzij je net als ik geen stadslichtlampje hebt })
MM goed dat ik dat weet..

Ze hebben bij mij de sloten vervangen en gaan met de kabels aan de haal geweest :X

Morgen maar weer even heen.

Ik zal als dit achter de rug is wel even het euvel vertellen met mijn motor dealer :(
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan