Z1000-Z750-Z750S Meeting Plaza 44

Status
Niet open voor verdere reacties.
Goeie morgen! :W

Waar blijft dat 'zwart' nou Ed / Ad?

@ alle vakantie gangers fijne vakantie!


Rustig joh ;)

Keuze maken was een beetje moeilijk, dus maar voor 2 gekozen

full


de linker 2 gaan over 6 weken met ons mee naar huis *O*
 
Laatst bewerkt:
Deel 44 alweer .. en het gaat alweer zo hard hier. Maar ik ben d'r bij *O*

Wat zijn dat voor pups ? franse bullen ?


:Y Franse bulletjes

Die zien er wel lief uit :Y
Wat is het voor ras Ed?

Zijn zeker lieve beesten, is maar goed ook, voor de rest lijken ze nogal op de baas , laten scheten , snurken en luisteren voor geen meter . :+














O ja,ik ben niet de baas in huis :X :+
 
:Y Franse bulletjesZijn zeker lieve beesten, is maar goed ook, voor de rest lijken ze nogal op de baas , laten scheten , snurken en luisteren voor geen meter . :+














O ja,ik ben niet de baas in huis :X :+



niet ? joh |(


leuke beesten, hoe groot word dat ??
 
:Y Franse bulletjesZijn zeker lieve beesten, is maar goed ook, voor de rest lijken ze nogal op de baas , laten scheten , snurken en luisteren voor geen meter . :+














O ja,ik ben niet de baas in huis :X :+

En ze lusten ook graag biscuitjes :+
 
Heeeee hier mijn nieuwe aanwinst, Z750 Orange uit 2008 zonder ABS.
gekocht bij goedhart motoren, super service.
Ben er erg blij mee... Super motortje....
Mods...
UITLAAT, wat een saai design zeg die standaard uitlaat.
:W
full
 
Heeeee hier mijn nieuwe aanwinst, Z750 Orange uit 2008 zonder ABS.
gekocht bij goedhart motoren, super service.
Ben er erg blij mee... Super motortje....
Mods...
UITLAAT, wat een saai design zeg die standaard uitlaat.
:W [afbeelding]


welkom hier, nieuw nieuw of?

taartschep is er al af zo te zien
voor uitlaten is er een apart topic met plaatjes, leef je uit *O*
 
Heeeee hier mijn nieuwe aanwinst, Z750 Orange uit 2008 zonder ABS.
gekocht bij goedhart motoren, super service.
Ben er erg blij mee... Super motortje....
Mods...
UITLAAT, wat een saai design zeg die standaard uitlaat.
:W [afbeelding]

Welkom en dat is een mooie motor. :9~
Al ben ik het niet eens met de kleur maar dat kan ooit nog goed komen ;)


voor uitlaten is er een apart topic met plaatjes, leef je uit *O*

Waar is dat topic dan want ik ben ook van plan andere pijpen eronder te doen. Mn Ortlieb tassen branden anders denk ik in op mn huidige uitlaten '(
Ik maak van de 1000 een verhuiswagen met die tassen achter over de kont haha O-)

En dan heb ik het over dit soort verhuiskoffers:
204108744_6_mj76.jpeg


En dat wilt niet met de 1000 of net wel dat is de grote vraag. Maar een kortere en smallere uitlaat geeft me al wat meer speling.
Mensen met heldere ideeen zijn vrij zich te melden :P
 
Laatst bewerkt:
Waar is dat topic dan want ik ben ook van plan andere pijpen eronder te doen. Mn Ortlieb tassen branden anders denk ik in op mn huidige uitlaten '(
Ik maak van de 1000 een verhuiswagen met die tassen achter over de kont haha O-)

En dan heb ik het over dit soort verhuiskoffers:
[afbeelding]

En dat wilt niet met de 1000 of net wel dat is de grote vraag. Maar een kortere en smallere uitlaat geeft me al wat meer speling.
Mensen met heldere ideeen zijn vrij zich te melden :P


was bedoeld voor de 750 modellen.

anders eens kijken op het US forum, is volgens mij wel een topic met 1000 '07 uitlaten.
zal ff zoeken.

edit; hiero
Z1000 '07-'09 Accessories

niet specifiek op uitlaten maar wel op de '07 modellen
 
Laatst bewerkt:
Laatst bewerkt:
@ Kawasutra: Dat ziet er ook netjes uit :9~

Dan heb ik toch best wel interesse in die undertail. Ben ik iig af van dat lompe grote gedrocht bij mn achterband.



lichtjes zie je wel goed hoor... tis ff minder dan de standaart manderijnen, maja het oog wil ook wat ;)
 
Da's Zuperbaz met mijn hutkoffer, die zit er alvast op voor komende donderdag als we richting Eifel vertrekken *O* Zelf ga ik met de zijkoffers *D

Eerst lach je om die koffers, totdat je 1x met iemand op motorvakantie bent geweest die wel koffers heeft en je zelf van die $#^%$&^%tassen hebt.... dan wil je ineens ook koffers :Y *O*

klopt, maar ergens halverweg Berescheid kom je er achter dat er wel erg veel beweging in je frame zit, omdat er zoveel meekon, en op de terugweg wordt het pas echt goed duidelijk dat je met koffers al snel te zwaar beladen bent... |( :]

full


succes met inpakken :+
 
klopt, maar ergens halverweg Berescheid kom je er achter dat er wel erg veel beweging in je frame zit, omdat er zoveel meekon, en op de terugweg wordt het pas echt goed duidelijk dat je met koffers al snel te zwaar beladen bent... |( :]

[afbeelding]

succes met inpakken :+

is dit nou zo'n voorbeeld van " zachte band" zoals de formule 1 gebruikt

witte streep in t midden

_O-
 
neu, band stond op 2,9, gewoon veul te zwaar en veul te hard gereden, antwerpen bijna thuis, toen nog maar even hooguit 110 gereden.... eerste een tijdje linkerbil - rechterbil afgewisseld en motor schuingehouden om een ander deel van de band te belasten, maar trok wel erg aandacht.... O-) boeteloos thuisgekomen :Y
 
lichtjes zie je wel goed hoor... tis ff minder dan de standaart manderijnen, maja het oog wil ook wat ;)

Ik heb er zeker weten wel oren naar.
Dan moeten we maar even wat afspreken van hoe nu verder. Ik weet niet waar je woont maar ik kom uit omgeving rotterdam. En rij elke week richting Emmen.
Dus als dat op de route ligt kan ik het zo ophalen. En anders heb ik eventueel een mooi excuus voor een ritje ;)

Zeg het maar, its up 2 you.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan