Z1000-Z750-Z750S Meeting Plaza 44

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zo te zien had je dit probleem ook gehad zonder de koffers! Bandje is een beetje versleten!

ach, haha, kan wel vertellen dat ik schrok, voor de vakantie dacht ik: die band kan nog wel even en komt na de vakantie wel.... toen was ik in anderhalve week 3500km verder

Ik heb aardig wat km's weg met bagage en vrouwtje erbij en het klopt dat je iets rustiger moet rijden maar dat is niet meer dan logisch. De totale gewichtsverdeling is anders.
Na een paar km weet je niet beter meer.

vrouwtje achterop? en met kamperen? en tentje en stoeltjes en gasbrandertje en een fles beerenburg en ga zo maar door?
rijden met bagage ben ik wel gewend idd, merk je niet zo veel van alleen niet meer proberen te keren op een 25% helling met volle bagage

laatste keer met koffers was ik wel te zwaar beladen en toen wilde mijn band wel wat sneller slijten, bleef proppen in die koffers 8-)


zijtassen :9~ _O-

ook wat bagage meegenomen, vlnr Eifel - Engeland - Eifel
full
 
Laatst bewerkt:
Goedemiddag...
was zeker een gave race, al begreep ik de reactie van stoner niet, hij maakte zelf de fout.
wellicht de frustratie van het inhalen en direct ingehaald worden. Wat doet Kawasaki het goed trouwens op de GP... pffff
 
Goedemiddag...
was zeker een gave race, al begreep ik de reactie van stoner niet, hij maakte zelf de fout.
wellicht de frustratie van het inhalen en direct ingehaald worden. Wat doet Kawasaki het goed trouwens op de GP... pffff


Kawa heeft in ieder geval één van de gaafste kleurstellingen op hun bikes :}


altijd positief blijven he *D
 
vrouwtje achterop? en met kamperen? en tentje en stoeltjes en gasbrandertje en een fles beerenburg en ga zo maar door?
rijden met bagage ben ik wel gewend idd, merk je niet zo veel van alleen niet meer proberen te keren op een 25% helling met volle bagage

laatste keer met koffers was ik wel te zwaar beladen en toen wilde mijn band wel wat sneller slijten, bleef proppen in die koffers 8-)zijtassen :9~ _O-

ook wat bagage meegenomen, vlnr Eifel - Engeland - Eifel
[afbeelding]
Kamperen doen we niet meer. Hebben we heel vroeger één keer gedaan maar dat was geen succes. Wij gaan lekker lui van hotel naar hotel. Soms blijven we ergens een paar dagen en toeren we daar wat rond maar meestal is het één nacht blijven en de volgende dag weer verder. Er is nog veel te veel te zien in Europa. :]

En dat proppen in die koffers dat ken ik. Gewogen heb ik ze nooit maar het zou me niet verbazen als we boven het toegestane gewicht hebben gezeten.
 
wat een race :9~ :9~ :9~~
:} Was een tijd geleden dat ik zo op het puntje van mijn stoel heb gezeten. Geweldig!
En Hacking deed het ook goed. En West? Die krijgt een nieuwe kleurstelling op zijn fiets.
Het groen van de spoorwegen. Met de schoorsteen van een stoomlocomotief. En een spiegelei. Kan hij duidelijker signalen geven als ze hem passeren.
Die jongen kan beter stoppen met de GP. Ik heb hem heel lang het voordeel van de twijfel gegeven maar dat is nu wel over.

Misschien dat ze toch nog iets met Melandri kunnen doen?
 
Kun je wel zeggen, vond het wel jammer dat Stoner de fout in ging.
Was wel leuk geweest tot de laatste ronde.

Goedemorgen allemaal :W
Ik vond het eerst jammer dat Stoner in de fout ging maar toen ik eenmaal zag hoe hij en zijn team reageerden toen hij de pitstraat in kwam had ik zo iets van;"wat een stel arrogante kwallen". Geen felicitatie voor een zwaar bevochten 2e plaats. Ondanks een val(letje). Alleen maar van die arrogante verwende smoelen.... :r :r :r
Ik mag die Duca :r toch al niet maar nu is het helemaal op een dieptepunt beland!
 
Laatst bewerkt:
Ik vond het eerst jammer dat Stoner in de fout ging maar toen ik eenmaal zag hoe hij en zijn team reageerden toen hij de pitstraat in kwam had ik zo iets van;"wat een stel arrogante kwallen". Geen felicitatie voor een zwaar bevochten 2e plaats. Ondanks een val(letje). Alleen maar van die arrogante verwende smoelen.... :r :r :r
Ik mag die Duca :r toch al niet maar nu is het helemaal op een dieptepunt beland!


moet je op crashnet zijn commentaar eens lezen ;( Was gewoon echt racen... leek WSB wel alleen nog geen kuip tegen kuip WSB wordt volgend jaar ook leuk met Aprillia en BMW erbij en 36 rijders totaal *O* *O*

Jorge gan ook lekker vliegen trouwens, Red Bull air show was toch in Rotterdam? Jammer dat Jorge nog niet zetelvast is... verwacht wel veel van hem binnen en 2 jr.
 
Pffft 7 pagina's :o

Zondag ben ik erachter gekomen dat de dB killers er niet uit kunnen zonder te gaan boren in de pijpies -O-
Heel mss vanavond ff een andere koplamp plaatsen, ben benieuwd hoe dat af gaat lopen met 2 linker handen _O-

Krijg net deze doorgestuurd...

edit: plaatjes werken niet...
 
Laatst bewerkt:
Ja ik vind het prima. Dan kan ik hem in het weekend mooi erop knutselen in mijn vakantie haha.

Zeg maar wat je moet weten en hoe het met de knaken gaat.

Je kan ook een pm sturen over hoe je het wilt doen. Ik hoor het wel.



krijg het niet voor elkaar de unit eraf te halen... te weinig tijd, druk met spullen pakken... komt na m'n vakantie ok?
 
Ik vond het eerst jammer dat Stoner in de fout ging maar toen ik eenmaal zag hoe hij en zijn team reageerden toen hij de pitstraat in kwam had ik zo iets van;"wat een stel arrogante kwallen". Geen felicitatie voor een zwaar bevochten 2e plaats. Ondanks een val(letje). Alleen maar van die arrogante verwende smoelen.... :r :r :r
Ik mag die Duca :r toch al niet maar nu is het helemaal op een dieptepunt beland!

_O- _O- _O- wat heb je dat toch weer mooi omschreven _O- _O- _O-
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan