Motor spuiten

michael60

Rookie
19 jul 2008
6
0
Mijdrecht
hallo allemaal,

ik ben van plan mijn motor te gaan spuiten maar ook het frame. Nu ben ik van plan om alles te demonteren dus ook het motor blok. Heeft iemand hier ervaring mee ik rij op een suzuki intruder 1400

groet michael
 
:W

zoekmj3.jpg

(Zoeken)

resultaten:
Zoeken


Blok spuiten houdt prima bij mij, nu 2 jaar, gewoon busje hittebestendig matzwart, weet niet meer of ik 'm ook heb geprimerd, meteen na spuiten 'afbakken' door te rijden.

Frame zou ik laten coaten, wordt 't wat duurzamer opgerbacht en voor die 100 a 120 euro is dat wel zo fijn.
 
hittebestenidge verf moet je zonder grondverf gebruiken. Als je echt grondverf wilt gebruiken, zul je hittebestendige grondverf moeten zoeken =)
 
hittebestenidge verf moet je zonder grondverf gebruiken. Als je echt grondverf wilt gebruiken, zul je hittebestendige grondverf moeten zoeken =)
Lacht zich kreupel maar beseft goed dat dit een fout is die hijzelf ook zou kunnen maken :')
 
Beetje ontvetten en Motip 360 graden er op. Werkt prima. Frame kun je ook gewoon verven met fietsen verf.

resizeoffotosessie17dh2.jpg
 
Ik wens je veel succes toe, ik ben zelf ook aan een demontage/revisie van mijn 1400 bezig... zie hier

Ik weet niet hoe jouw bolide er aan toe is, maar ik heb alvast een aantal afgebroken vijzen en bouten mogen verteren... voorzie dus maar voldoende ruimte en tijd (vooral tijd) om het allemaal rustig aan te kunnen doen

Ik twijfel nog of ik zover wil gaan om het frame te laten herlakken...
 
Terug
Bovenaan Onderaan