Dresda Honda 750

Waarom stop je er eigenlijk geen modernere regelaar in? Of zijn deze juist wel betrouwbaar?

Heb overigens nog wel een startrelais rondslingeren, ik meen van een cb400f maar heb ze ook van Yamaha.

Ook al zie je het niet weer, ergens wil ik het ook weer wel met tijdsoriginele onderdelen opbouwen.....zit tussen m´n oren ik weet het. Als je die honda relais missen kunt wil ik hem graag van je overnemen
 
Laatst bewerkt:
Dan neem ik die graag van je over, zal je wel even mail doen vanavond (zit nu even ergens anders te www-en)
 
Dank dank, dan laat ik die van Jos bij Jos liggen :P Alvast bedankt! Laat maar even weten hoe je het wenst af te handelen als je wil. De laatste dagen niet zo gek veel gedaan, behalve dan een RVS strip geperforeerd om over de tank te leggen. Als het goed is krijg ik begin volgende week mijn achtergrug terug zodat ik alles voor de coater kan gaan klaarmaken. Bouwvak is hier bijna afgelopen dus kan dit ook eens van een glimmend laagje worden voorzien. Als we terugkomen van vakantie wil ik even de versnellingsbak in elkaar zetten zodat ik het secundaire overbrengingsdeel kan uitlijnen en de wielen naar de spakenboer kan brengen. Op zich nog werk zat, daarbij komt nog dat we de schuur willen vertimmeren tot een soort van winkelachtig iets dus druk druk druk....maar wel lekker
 
Laatst bewerkt:
Tja, Rockert, tis natuurlijk allemaal niks! Je jaagt je hele gezin weer eens op kosten!O-)
Behalve dan die kleuren, waar je het over had. Je weet wel, dat paars met wit.
Ikke weet wel iemand, die dat ook heeft!! })

full


Nie verkeerd he? :9

NB goed bezig, zie je in H.

:W
 
Laatst bewerkt:
Gelukkig, begon al beetje aan mezelf te twijfelen....bedoel: paars.....?dacht even dat ik de enigste was die het mooie daarvan ik kon zien. Goed om te weten dat ik niet alleen sta met een voorkeur voor 70´s kleuren. Raask setje is al besteld overigens, komt begin september binnen...normaal wel beetje sneller maar had de centen even nodig voor ander speelgoed
 
dus paars wordt het, zonder glitters ($kwestie) het gedeelte achter de conus wit en nog wat witte accenten op tank en zitje...nog even bedenken wat voor accenten, niet teveel natuurlijk :N
 
dus paars wordt het, zonder glitters ($kwestie) het gedeelte achter de conus wit en nog wat witte accenten op tank en zitje...nog even bedenken wat voor accenten, niet teveel natuurlijk :N
full


vooral niet teveel rare dingen !!! dan wordt het een botsautoglitter-ding :( zonde !
 
Laatst bewerkt:
juust,die vind ik wel zo lelijk! Er is ook ergens een foto van dat ding van de voorkant, kuip enorm hoog, dubbele koplamp, tankaansluiting achter ook niet helemaal jofel, etc etc lijkt gewoon voor geen meter. De Avon is dan wel niet origineel dresda maar persoonlijk past dat beter dan deze badkuip. Frame verchroomd is ook zoiets, moet je aan rickman overlaten...iemand nog interesse in een originele oranje 75er CR 750? Weet één te koop binnenkort. Gereviseerd, kenteken (rickman op papier). Niet gerestaureerd dus niet "als nieuw" maar wel mooi oud geworden....Prijs is nog niet bekend overigens maar redelijk denk ik. Zo gauw ik foto´s binnen heb plaats ik ze hier!
 
Laatst bewerkt:
kleine correctie, glitters vinnik wel lekker :9~ drukkigheid niet. Als iemand een leuk adres weet die glitters spuiten kan houdt ik mij aanbevolen :Y
 
Adresje voor glitterij heb ik wel, maar het is natuurlijk best ietsje duurder dan normaal spuitwerk, over de glitters komen nog heel wat lagen lak... Zie bijvoorbeeld KustomBart, hij levert zeker goed werk, op zijn site staan ook prijzen om een idee te krijgen wat dat zou kosten ;)
 
Dr is een toko die dat in de jaren 70 ook al deed, bestaat nog steeds. Volgens mij in het westen des lands, naam is mij even ontschoten. Iets met paints in de naam..
 
Terug
Bovenaan Onderaan