MF 't GOOI deel XXVII

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mannen ik haak definitief af! Voor de Die hards die wel gaan diep respect!

Mochten jullie onderweg midden NL nog een plekkie zoeken om ff wat te drinken en te ouwehoeren zijn jullie van harte welkom in Leersum!
 
:o Stelletjes pluisjes!!!!! :N :$

Ik dacht dat jullie gehard zijn, na het eifel van mei jl. :')
 
@jego
heb je last van (licht) aanlopende rem? Waarschijnlijk heb je dan teveel remvloeistof erin zitten waardoor de zuigers niet helemaal terug kunnen.

Hij loopt nu zeker aan ja. morgen even na een kilometer voelen of ze warm zijn, zo ja moet ik er wat aan gaan doen. Er is al wat olie uit en hij staat onder het maximum, maar misschien dat de cilinders een beetje klemmen omdat ze vuil zijn geworden in het werkgebied dat ze nu moeten hebben. Morgen even naar kijken.


Lek is de band zeker! ... 1bar eruit in 3 of 4 dagen... en bellen bij het gaatje als je er water overheen doet :/

Echt zonde... band is zeker nog niet op ook :(

Heb laatst ook een schroef in mijn band gehad,
Bij Ro laten repareren, Ging perfect en lekker snel *D .
Misschien een ideetje voor jouw (ligt natuurlijk wel aan of het karkas beschadigd is of niet).
 
Mogguh :W

net terug van de n8rit *D
Was gezellig! Gauw nog een keer doen, maar dan als het zeker weten droog is :+
 
:P wat een grafweer zeg!



en toch was het erg leuk
 
Xtra = bij deze tot regenbikkel gekroond!!!


_O-

Idd.. heb nog nooit zo lang met een dikke }) op m'n fiets gezeten.. iedere keer als het harder ging regenen werd er meer :+ in m'n helm..

TOP! geregeld Wilco en bedankt voor het voorrijden.. heeft wel iets zo'n ritje.. weer of geen weer.. maar ik geef toe.. met droog weer en wegdek is het altijd leuker! :]
 
ff kijken of het lukt met een omweg
full
 
Ik wilde eigenlijk wachten op de foto's van Nocer. Maar als het nog lang duurt zie ik ze morgen wel, dus posten Nocer!!!!
 
En zo heb ik nog meer leuke foto's van die kittens. Maar die ga ik morgen wel op hyves zetten. Dan ken je lachen haha. Ga nu eerst een paar uurtjes slapen en dan de pup alweer ophalen.
 
En zo heb ik nog meer leuke foto's van die kittens. Maar die ga ik morgen wel op hyves zetten. Dan ken je lachen haha. Ga nu eerst een paar uurtjes slapen en dan de pup alweer ophalen.


Zet ze er nu maar op dan heb ik de laatste uurtje nog iets te lachen :Y
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan